Minun pitää herätä 5 aikaa töihin...ei voi tsihautellaEi kai sitä vielä. Tsihauta säkin nyt yks, seuraks.
Minun pitää herätä 5 aikaa töihin...ei voi tsihautellaEi kai sitä vielä. Tsihauta säkin nyt yks, seuraks.
Dääm. Sitte se varmaan kannattaa laittaa nukkumaan kerta noin aikasten täytyy herätä :/Minun pitää herätä 5 aikaa töihin...ei voi tsihautella
Go pikkukoo!Äsken oli kyllä niin omaa laatuaikaa, kun olla ja voi.
Kävin viemässä kaverille joulupaketin ja ajellessani kuuntelin nupit kaakossa musiikkia - ja ihan yksin.
Niin ja sitten yksi työvoitto - tupakanpoltto on vähentynyt puoleen ja ennen nukkumaanmenoa en enää polta sitä "viimeistä" tupakkia, niin kuin ennen.
joo ei auta ,kyllä se tarvii lähtee nukkumaan.Dääm. Sitte se varmaan kannattaa laittaa nukkumaan kerta noin aikasten täytyy herätä :/
Omasta ajasta täytyy nauttia joten aina kun mahdollisuus niin antaa mennä vaan:hug:Äsken oli kyllä niin omaa laatuaikaa, kun olla ja voi.
Kävin viemässä kaverille joulupaketin ja ajellessani kuuntelin nupit kaakossa musiikkia - ja ihan yksin.
Niin ja sitten yksi työvoitto - tupakanpoltto on vähentynyt puoleen ja ennen nukkumaanmenoa en enää polta sitä "viimeistä" tupakkia, niin kuin ennen.
Hyvää yötä ja joulua ja uutta vuotta ja kaikkia muitakin hyvyyksiä :hug:joo ei auta ,kyllä se tarvii lähtee nukkumaan.
Hyvää yötä kaikille ja joulua tietysti!
Hyvää yötä ja joulua murunen :hug:joo ei auta ,kyllä se tarvii lähtee nukkumaan.
Hyvää yötä kaikille ja joulua tietysti!
Joo, itestäkin tuntuu hyvältä .Go pikkukoo!
Mun tupakanpoltto tuntuu vaan enentyvän :snotty:
Se olis jouluaatto nyt
HupsistakeikkaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27752107:Oho, korkkasin kossun
HupsHupsistakeikkaa
Mäkin söin jo tänään kinkkuleivän tai parikinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27751325:Mä kävin tekee lahjajutut viel valmiiksi ja nyt syön kinkkuvoikkaria Tarvii kyl sanoo, että tuli ihan mahdottoman hyvää kinkkua
Meillä on kinkku vasta menossa uuniin.Mäkin söin jo tänään kinkkuleivän tai parikin
Eikä :heart:ÄLKÄÄ JÄRKYTTYKÖ NYT. TÄSSÄ ON KUVA.
Ehkä tekee sillain pikku hiljaaPk, lopeta kokonaan
Kiitos, samoin sinne =)Hyvää yötä ja joulua kaikille! :kiss:
Ei tankatessa saa polttaa, soo soo.Joo, itestäkin tuntuu hyvältä .
Äsken kävin tankkamassa ja ennen olen aina vetänyt tupakan tankatessa, nyt en enää. Siitä huomasin, että tavat ovat oikeasti muuttuneet - tosin, ei ollut varaa tankata kuin 10 litraa, että ei siinä edes olisi ehtinyt polttamaan.
Juu, lähemmäs kaksmetrinen luomus odottaa aamua kunhan muksu herääEikä :heart:
Varmasti on innoissaanJuu, lähemmäs kaksmetrinen luomus odottaa aamua kunhan muksu herää