The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Niin, ja terve vaan kaikille. Kauheeta kahlata kymmenen sivua lävitte kun olette ilman minua höpötelly :O Ja ihan varmana juttu kuolee taas ko minä saavun paikalle :D

Mää kävin eilen baarissa, kyllä sitä sai taas olla ylpeä kanssaihmisistä siellä jotka kuseksi terassille ja sisälläki oven nurkalle :headwall: Pöytään sammuminen on kans ihailtavaa kun lähtee kotiin talutusvoimien kera.. Kaikille ei näköjään toi tsihauttelu sovi :D
 
Niin, ja terve vaan kaikille. Kauheeta kahlata kymmenen sivua lävitte kun olette ilman minua höpötelly :O Ja ihan varmana juttu kuolee taas ko minä saavun paikalle :D

Mää kävin eilen baarissa, kyllä sitä sai taas olla ylpeä kanssaihmisistä siellä jotka kuseksi terassille ja sisälläki oven nurkalle :headwall: Pöytään sammuminen on kans ihailtavaa kun lähtee kotiin talutusvoimien kera.. Kaikille ei näköjään toi tsihauttelu sovi :D
Autoista ollut aika paljon juttua.
Pitää osata tsihautella nätisti :)
 
Aries 78
:O Siis mitvit..? Kerroitko sille että ois tarkoitus pilkkiä? Vai oliko se ymmärtäny väärin? Millä äo:lla varustettuja naisia sie oikeen tapailet? (Sori, ei kuulu miulle..ei tarvi vastata, kummastuttaa vaan) :)
Ei ollut minun seuralainen :) Täällä on paljon lomalaisia etelästä ja kuului tuttavan seurueeseen, hän halusi käydä kokeilemassa pilkkimistä ja ottaa facebookin täyteen poseerauskuvia : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä