kahvikirahvi
Kyllä nyt tällä kohtaa vuotta täytyykin vähän olla pukki :xmas:Mikäs nimitys noille olikaan...
Oliko se pukki :xmas:
Kyllä nyt tällä kohtaa vuotta täytyykin vähän olla pukki :xmas:Mikäs nimitys noille olikaan...
Oliko se pukki :xmas:
riittääkö jos pukkeilee kotona?Kyllä nyt tällä kohtaa vuotta täytyykin vähän olla pukki :xmas:
Tämän kerran.riittääkö jos pukkeilee kotona?
Saatoin käydä illalla hieman viihteelläAi jaa... mikäs juttu tää nyt on....eikös siellä oltu kipeenä..
Autoista ollut aika paljon juttua.Niin, ja terve vaan kaikille. Kauheeta kahlata kymmenen sivua lävitte kun olette ilman minua höpötelly :O Ja ihan varmana juttu kuolee taas ko minä saavun paikalle
Mää kävin eilen baarissa, kyllä sitä sai taas olla ylpeä kanssaihmisistä siellä jotka kuseksi terassille ja sisälläki oven nurkalle :headwall: Pöytään sammuminen on kans ihailtavaa kun lähtee kotiin talutusvoimien kera.. Kaikille ei näköjään toi tsihauttelu sovi
Ei ole mitään rautoja tulessa, jos olisi mitään vakavvampaa tekeillä niin nätisti istuisin kotonaJos on monta rautaa tulessa samaan aikaan
Pääasia että on hauskaaEi ole mitään rautoja tulessa, jos olisi mitään vakavvampaa tekeillä niin nätisti istuisin kotona
meillä oli kans niin iso etten meinannut saada ovesta sisälleHoly smokes! Meillä on niin isokuusi ettei se mahu siihen missä ennen ollu :O
no söikö kala, siikaako te koetitte?Ei ole mitään rautoja tulessa, jos olisi mitään vakavvampaa tekeillä niin nätisti istuisin kotona
tuosta ei menny sentäs vaikka mä vaan runnoin sen sisällemeillä oli kans niin iso etten meinannut saada ovesta sisälle
meni paljon oksia poikki
Niin kylmä että mitään tarennut, muutama reikä kairattiin niin saivat kokeilla pilkkimistä ja ottaa kuvia facebookkiin.. Illemmalla sitten saunailtaa viettämään.no söikö kala, siikaako te koetitte?
Tee pariovet ens'jouluksi.meillä oli kans niin iso etten meinannut saada ovesta sisälle
meni paljon oksia poikki
eikö tuon pitänyt olla lappalaiselle lauha keli?Niin kylmä että mitään tarennut, muutama reikä kairattiin niin saivat kokeilla pilkkimistä ja ottaa kuvia facebookkiin.. Illemmalla sitten saunailtaa viettämään.
Jos seurassa on nainen joka pukeutunut mustiin lekkinsseihin ja korkokenkiin puhumattakaan takintekeleestä niin ei siellä joella kauaa ollaeikö tuon pitänyt olla lappalaiselle lauha keli?
:O Siis mitvit..? Kerroitko sille että ois tarkoitus pilkkiä? Vai oliko se ymmärtäny väärin? Millä äo:lla varustettuja naisia sie oikeen tapailet? (Sori, ei kuulu miulle..ei tarvi vastata, kummastuttaa vaan)Jos seurassa on nainen joka pukeutunut mustiin lekkinsseihin ja korkokenkiin puhumattakaan takintekeleestä niin ei siellä joella kauaa olla
Ei ollut minun seuralainen Täällä on paljon lomalaisia etelästä ja kuului tuttavan seurueeseen, hän halusi käydä kokeilemassa pilkkimistä ja ottaa facebookin täyteen poseerauskuvia : /:O Siis mitvit..? Kerroitko sille että ois tarkoitus pilkkiä? Vai oliko se ymmärtäny väärin? Millä äo:lla varustettuja naisia sie oikeen tapailet? (Sori, ei kuulu miulle..ei tarvi vastata, kummastuttaa vaan)
Keskelle huoneen lattiaatuosta ei menny sentäs vaikka mä vaan runnoin sen sisälle
Mut mitä mä nyt tuolle teen!! Ei meillä oo mitän paikkaa sille
Jaajaa, semmoista pilkkimistä..Ei ollut minun seuralainen Täällä on paljon lomalaisia etelästä ja kuului tuttavan seurueeseen, hän halusi käydä kokeilemassa pilkkimistä ja ottaa facebookin täyteen poseerauskuvia : /
No eipä sille kohta muuta voikaan tehä jos ei keksitä muutaKeskelle huoneen lattiaa
Kunnon pilkkivarusteetJos seurassa on nainen joka pukeutunut mustiin lekkinsseihin ja korkokenkiin puhumattakaan takintekeleestä niin ei siellä joella kauaa olla
Kuusestako kuvaa laitoit?poissa...
Väläytän, älkää lainailko!
Mutta mitä hittoa tuon kanssa tekee... :O