The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Huomasin äsken, että lämmitysroikka unohtui "sussun" luokse ja puolelta pitäisi lähteä tyttöä hakemaan. Täytyy toivoa, että lähtee käyntiin (pakkasta -25), mutta kyllä laturi ujeltaa. Täytyy hakea roikkakin kotiin.
Mikä ihme siinä on että kun erotaan, pitää melkein heti hankkia itselleen "sussu"?
Eikö sitä osata nauttia siitä vapaudesta ja yksin olemisesta?
 
[QUOTE="vieras";27748638]Mikä ihme siinä on että kun erotaan, pitää melkein heti hankkia itselleen "sussu"?
Eikö sitä osata nauttia siitä vapaudesta ja yksin olemisesta?[/QUOTE]

Tämä nyt ei ole mitään kuolemanvakavaa, että täytyy nyt katsoa, mitenkä edistyy. ;)
Ja perkele, siellä se lämmitysroikka on edelleen, unohdin hakea. Tänään on kyllä pakko!
 
Huomenta mussukat :kiss:

Huojuin kotiin tossa puol 2 aikaan ja nousin jo ennen kymmentä, nyt vähän kahvia et heräilis taas tähänkin päivään ja sit sais lähtee kauppaan :)

Pikkukaupunkilainen mulla oli sellanen -90 Sunny, nykysin onkin toi Volvo tossa pihalla. Joko kävit kiristelemässä remmiä?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27748862:
Pikkukaupunkilainen mulla oli sellanen -90 Sunny, nykysin onkin toi Volvo tossa pihalla. Joko kävit kiristelemässä remmiä?
Huomenta :kiss: , Volvo se olla pitää. ;)
En käynyt kiristämässä, siellä on pakkasta -20, niin en ole viitsinyt. Täytyy tänään iskeä haalarit päälle ja mennä sitä kiristelemään, ei sitä vinkumista kuuntele apinakaan.
 
Huomenta :kiss: , Volvo se olla pitää. ;)
En käynyt kiristämässä, siellä on pakkasta -20, niin en ole viitsinyt. Täytyy tänään iskeä haalarit päälle ja mennä sitä kiristelemään, ei sitä vinkumista kuuntele apinakaan.
Niinhän se pitää ;) Iso ja turvallinen auto, kun lapsia pitää kuskailla :) Nii ja onhan tuo perusvarmakin vielä, toimii ku unelma :p

Kyllä se korvia vihlovaa meteliä pitää, kun se remmi vinkuu, itteä ainakin toisinaan on vähän hävettäny lähteä kaupan pihasta ku laturinremmi huutaa hoosiannaa... Toinen ääni mikä on ihan hirvee, nii on se, kun jarrut vinkuu..
 
IhanaValo
Pitäis alkaa imuroimaan ja luuttuamaan, kuka haluis tulla tekee noi miun puolesta? Oon jo raivaillu ja siivonnu keittiön muuten, tuli kuuma jo tuossa..mie höhlä siivoon vaikka tänään lähetään yökylään koko porukka ja huomenna käydään kääntymäs täällä ennen ku lähetään anopille joulun viettoon..vaan ei voi mittään :D
 
te joilla ne hihnat vinkuu: ei se kiristäminen taida olla kuin hätäensiapu

millon viimetteeks ootte ostaneet uudet?
Joo, ei olekaan, mutta kyllä se vähäksi aikaa tuota kirkumista hiljentää. Tuo on vaihdettu 2 kk sitten, että tod.näk. johtuu pakkasesta, kun se remmi kuitenkin on kumia, niin siinä ei ole samalla tavalla pitoa siihen metallipyörään, kun lämpimällä kelillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27748894:
Niinhän se pitää ;) Iso ja turvallinen auto, kun lapsia pitää kuskailla :) Nii ja onhan tuo perusvarmakin vielä, toimii ku unelma :p

Kyllä se korvia vihlovaa meteliä pitää, kun se remmi vinkuu, itteä ainakin toisinaan on vähän hävettäny lähteä kaupan pihasta ku laturinremmi huutaa hoosiannaa... Toinen ääni mikä on ihan hirvee, nii on se, kun jarrut vinkuu..
Niin vihloo joo - ei muuta kuin hampaat irvessä lähteä tuolta parkkipaikoilta. :D
Mikä Volvo sulla on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27748914:
Huomenta :kiss:

Mitäs sen kummempaa.. Tässä mietin suihkuun menoa, että pääsis kauppaanki, ku ei viihti tän näkösenä lähtiä mihinkää :D
Mulla olis hiusväri mikä pitäis laittaa päähän, sen jälkeen pitäis kait hakee kaupasta kaikki mitä jäi ostamatta ja suolata kala jne...
 
Mulla olis hiusväri mikä pitäis laittaa päähän, sen jälkeen pitäis kait hakee kaupasta kaikki mitä jäi ostamatta ja suolata kala jne...
Mää en enää värjäile ite mun hiuksiani, enkä kulmakarvojani, mulla on luottokampaaja niitä varten :D (paras ystävä on kampaaja)

Kauuhesti kans olis tekemistä, mut ku laiskottaa nii helvetisti... Pakko varmaan oikeesti painella sinne suihkuu, jotta pääsee hommiin...
 
"vieras"
Tämä nyt ei ole mitään kuolemanvakavaa, että täytyy nyt katsoa, mitenkä edistyy. ;)
Ja perkele, siellä se lämmitysroikka on edelleen, unohdin hakea. Tänään on kyllä pakko!
Jeps.
Ja eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä eteen heittää.
Luulisi vain että sitä haluaisi eron jälkeen nauttia siitä "yksinäisyydestä" eikä kiirehtiä uusien kanssa.
Toki onhan niitäkin jotka löytää jo seurustellessaan uuden.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä