The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Mä olisin mielummin viiskybäsenä vitun kuuma ku viisas ja karaistunut, jos sen pitää tapahtua ulkonäön kustannuksella. Mutta mä olenkin pinnallinen materialistihuora.

Estäkää mua tekemästä jotain idioottimaista, nimittäin laittamasta tätä asuntoa myyntiin ja ostamasta toista :D
Tuli vaan sellanen fiilis et MÄ HALUUN MUUTTAA!!! Jossa ei sinänsä oo mitään järkeä, kun tähän on asetuttu puoli vuotta sitten..

Mä olisin mielummin viiskybäsenä vitun kuuma ku viisas ja karaistunut, jos sen pitää tapahtua ulkonäön kustannuksella. Mutta mä olenkin pinnallinen materialistihuora.

Estäkää mua tekemästä jotain idioottimaista, nimittäin laittamasta tätä asuntoa myyntiin ja ostamasta toista :D
Tuli vaan sellanen fiilis et MÄ HALUUN MUUTTAA!!! Jossa ei sinänsä oo mitään järkeä, kun tähän on asetuttu puoli vuotta sitten..
joo ei ole järkeä ei, eikös se raja ollut 2 vuotta että siitä saa ees omansa takaisin tai jotain.

Päätin nyt että en osta mitään sille 10vuotiaalle,eilen kun kyselin niistä lahjakorteista vaan päätin antaa rahana mutta nyt mietin mikä olis hyvä summa? olisko 30-40 e hyvä? sais ostaa sitten ite jotain mistä tykkää. Kuitenkin niitä ihan lahjojakin olen ostanut mut toi olis sellanen pieni lisä.

IhanaValo
Huomenta! Ärsyttää herätä kuuden jälkeen kun ois saanu vaikka puol 8 asti nukkua..vaan ei, kuuden maissa heräsin pissahätään, kävin veskis ja yritin takas nukkumaan niin pahaa unta vaan näin ja nousin sit.:kieh:

Professional Griefer
Huomenta! Ärsyttää herätä kuuden jälkeen kun ois saanu vaikka puol 8 asti nukkua..vaan ei, kuuden maissa heräsin pissahätään, kävin veskis ja yritin takas nukkumaan niin pahaa unta vaan näin ja nousin sit.:kieh:
No onks tää sitä "vanhuutta" :D

Itekin jos yöllä joudun vesiklosettiin, se on poikkeuksetta paskaa katkounta ja pahoja kuvia.

IhanaValo
No onks tää sitä "vanhuutta" :D

Itekin jos yöllä joudun vesiklosettiin, se on poikkeuksetta paskaa katkounta ja pahoja kuvia.
Ei kai sen vanhuuden vielä pitäis hyökätä, en oo ihan vielä ees 30v. :'(
Muutenkin jos yöllä joutuu heräämään, syystä jos toisesta niin sen jälkeen menee piiitkään ennen ku saa taas unta, jos ees saa enää. Ärsyttävää, mie tykkäisin kuitenkin nukkua..

IhanaValo
Oon nyt aamusta fiilistelly noita raskaamman joulun biisejä tuubista..on ne vaan taitavia tyyppejä..onks miussa jotain vikaa jos nahkahousuinen mies saa aikaan jonkinlaisen reaktion? :LOL:

No ei, tooodella harvalle nahkahousut käy..ja harvalle niistäkin harvoista ne sopii.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä