viisaus korvaa moninverroin pienet ulkoiset muutoksetKoska painovoima ja luonnonlait on naista vastaan.
viisaus korvaa moninverroin pienet ulkoiset muutoksetKoska painovoima ja luonnonlait on naista vastaan.
Viisaus nimenomaan, älystä en mene takuuseen.viisaus korvaa moninverroin pienet ulkoiset muutokset
olet väärässäVoi kuule ruutis hani...ei naiset pparane vanhetessaan,se on vaan illusio mitä jotkut naiset hakuaa mihille uskotella.
en oleolet väärässä
10-15 vuoden päästä hoksaat että ruutis oli sittenkin oikeessaen ole
Mä ilmottelen sitten 15 vuoden päästä oonko hoksannut jotain ...10-15 vuoden päästä hoksaat että ruutis oli sittenkin oikeessa
taas
joo ei ole järkeä ei, eikös se raja ollut 2 vuotta että siitä saa ees omansa takaisin tai jotain.Mä olisin mielummin viiskybäsenä vitun kuuma ku viisas ja karaistunut, jos sen pitää tapahtua ulkonäön kustannuksella. Mutta mä olenkin pinnallinen materialistihuora.
Estäkää mua tekemästä jotain idioottimaista, nimittäin laittamasta tätä asuntoa myyntiin ja ostamasta toista
Tuli vaan sellanen fiilis et MÄ HALUUN MUUTTAA!!! Jossa ei sinänsä oo mitään järkeä, kun tähän on asetuttu puoli vuotta sitten..
2 vuotta ettei joudu maksamaan myyntivoittoveroa, mutta tästä tulis myyntivoittoa ehkä.. 5000e? No siis jokatapauksessa häviäisin veroissa, jos pistäisin nyt myyntiin.joo ei ole järkeä ei, eikös se raja ollut 2 vuotta että siitä saa ees omansa takaisin tai jotain.
Nyt ei kyllä heru myötätuntoa2 vuotta ettei joudu maksamaan myyntivoittoveroa, mutta tästä tulis myyntivoittoa ehkä.. 5000e? No siis jokatapauksessa häviäisin veroissa, jos pistäisin nyt myyntiin.
Mut haluun takas suureen lukaaliin Herttoniemeen :'(
WhatNyt ei kyllä heru myötätuntoa
No onks tää sitä "vanhuutta"Huomenta! Ärsyttää herätä kuuden jälkeen kun ois saanu vaikka puol 8 asti nukkua..vaan ei, kuuden maissa heräsin pissahätään, kävin veskis ja yritin takas nukkumaan niin pahaa unta vaan näin ja nousin sit.:kieh:
Ei kai sen vanhuuden vielä pitäis hyökätä, en oo ihan vielä ees 30v. :'(No onks tää sitä "vanhuutta"
Itekin jos yöllä joudun vesiklosettiin, se on poikkeuksetta paskaa katkounta ja pahoja kuvia.