viittaat nyt vissiin meitsin pönötyskuvaan heinäkuulta...No ei, tooodella harvalle nahkahousut käy..ja harvalle niistäkin harvoista ne sopii.
En, apua en ees muistanu et tääl oli semmoinen ollu..anteeks, ihan vaan ajattelin noita julkisuuden henkilöitä (en tietty tiiä ootko sellainen):ashamed:viittaat nyt vissiin meitsin pönötyskuvaan heinäkuulta
Mikä ihme siinä on että kun erotaan, pitää melkein heti hankkia itselleen "sussu"?Huomasin äsken, että lämmitysroikka unohtui "sussun" luokse ja puolelta pitäisi lähteä tyttöä hakemaan. Täytyy toivoa, että lähtee käyntiin (pakkasta -25), mutta kyllä laturi ujeltaa. Täytyy hakea roikkakin kotiin.
joo, mä olen toiveunissa maankuulu rokkariEn, apua en ees muistanu et tääl oli semmoinen ollu..anteeks, ihan vaan ajattelin noita julkisuuden henkilöitä (en tietty tiiä ootko sellainen):ashamed:
Huomenta :kiss: , Volvo se olla pitää.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27748862:Pikkukaupunkilainen mulla oli sellanen -90 Sunny, nykysin onkin toi Volvo tossa pihalla. Joko kävit kiristelemässä remmiä?
Niinhän se pitää Iso ja turvallinen auto, kun lapsia pitää kuskailla Nii ja onhan tuo perusvarmakin vielä, toimii ku unelmaHuomenta :kiss: , Volvo se olla pitää.
En käynyt kiristämässä, siellä on pakkasta -20, niin en ole viitsinyt. Täytyy tänään iskeä haalarit päälle ja mennä sitä kiristelemään, ei sitä vinkumista kuuntele apinakaan.
Mää mun nisuun ostin sillo uuden hihnan kun se vanha alko vinkua kylmällä, mutta ei se mitää hyödyttäny, samallalailla vinku, kai se on joku noiden japsien ominaisuus....te joilla ne hihnat vinkuu: ei se kiristäminen taida olla kuin hätäensiapu
millon viimetteeks ootte ostaneet uudet?
Joo, ei olekaan, mutta kyllä se vähäksi aikaa tuota kirkumista hiljentää. Tuo on vaihdettu 2 kk sitten, että tod.näk. johtuu pakkasesta, kun se remmi kuitenkin on kumia, niin siinä ei ole samalla tavalla pitoa siihen metallipyörään, kun lämpimällä kelillä.te joilla ne hihnat vinkuu: ei se kiristäminen taida olla kuin hätäensiapu
millon viimetteeks ootte ostaneet uudet?
Huomenta :kiss:Huomenta
Mitä murmelit?
(kahvia jonka ukko tänäkin aamuna mulle rakkauvella keitteli :heart: )
Niin vihloo joo - ei muuta kuin hampaat irvessä lähteä tuolta parkkipaikoilta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27748894:Niinhän se pitää Iso ja turvallinen auto, kun lapsia pitää kuskailla Nii ja onhan tuo perusvarmakin vielä, toimii ku unelma
Kyllä se korvia vihlovaa meteliä pitää, kun se remmi vinkuu, itteä ainakin toisinaan on vähän hävettäny lähteä kaupan pihasta ku laturinremmi huutaa hoosiannaa... Toinen ääni mikä on ihan hirvee, nii on se, kun jarrut vinkuu..
Mulla olis hiusväri mikä pitäis laittaa päähän, sen jälkeen pitäis kait hakee kaupasta kaikki mitä jäi ostamatta ja suolata kala jne...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27748914:Huomenta :kiss:
Mitäs sen kummempaa.. Tässä mietin suihkuun menoa, että pääsis kauppaanki, ku ei viihti tän näkösenä lähtiä mihinkää
NiimpäNiin vihloo joo - ei muuta kuin hampaat irvessä lähteä tuolta parkkipaikoilta.
Mikä Volvo sulla on?
Toi on vielä kunnon VolvoAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27748936:Niimpä
850 4D 2.4 litrasella koneella, vm. -94 ja ajettu 200 000
Mää en enää värjäile ite mun hiuksiani, enkä kulmakarvojani, mulla on luottokampaaja niitä varten (paras ystävä on kampaaja)Mulla olis hiusväri mikä pitäis laittaa päähän, sen jälkeen pitäis kait hakee kaupasta kaikki mitä jäi ostamatta ja suolata kala jne...
Niihän se onToi on vielä kunnon Volvo
Jeps.Tämä nyt ei ole mitään kuolemanvakavaa, että täytyy nyt katsoa, mitenkä edistyy.
Ja perkele, siellä se lämmitysroikka on edelleen, unohdin hakea. Tänään on kyllä pakko!