The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mimmosen värisiksi laitot? Ja ihan itekkö leikkasit vai oliko kaveriapua paikalla?

Mun pitäs kans tehdä tälle kuontalolle jotain, rupee menemään ihan järjettömyyksiin, kun pesun jälkeen mennee melkein puoltuntia kun selvittelee tätä pehkoa...vissiinkö pitäs ottaa hiukan pituudesta pois, ei kait?!

Ai ni...p.s. kuva ois kiva :p :)
Vähän enemmän punertavaa,mitä viimeksi. Preference väri 6.66 ( jos selkeytti yhtään :D )

Siskoo leikkas tälläkin kertaa mun hiukset. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746898:
Vähän enemmän punertavaa,mitä viimeksi. Preference väri 6.66 ( jos selkeytti yhtään :D )

Siskoo leikkas tälläkin kertaa mun hiukset. :D
Oi, miten ihanan värin ootkin löytänyt...googlen maailma on taruakin ihmeellisempi :D! Ja sulla on oikein hovikampuri, oon kyllä kade...asuuko vielä ihan siinä nurkilla eli onko valmis heti kun siltä tuntuu?

Mä oon tässä jopa sanonu miehelleni, että ottas sakset kätteensä ja leikkais huolella lyhkäsemmäksi mutta ei ole suostunut....mikähän kumma sitäkin estää :xmas: :D
 
Saako ottaa yhen namin vai jätänkö ottamatta,kun mulla tulee aina kauhee olo jos otan,kadutaa heti.
Ota pois, mitä sitä suotta yhdestä namusta katumusta tuntemaan....

Eri asia jos horasee kaikki yheltä istumalta :ashamed:...ja sieltähän on hiipimässä se -ton tammikuukin, joten siihen sitten purkamaan kaikki katumukset Namuton Tammikuu- merkeissä...

Kuulostipas muuten äkkisiltään aikas :rolleyes:....
 
Oi, miten ihanan värin ootkin löytänyt...googlen maailma on taruakin ihmeellisempi :D! Ja sulla on oikein hovikampuri, oon kyllä kade...asuuko vielä ihan siinä nurkilla eli onko valmis heti kun siltä tuntuu?

Mä oon tässä jopa sanonu miehelleni, että ottas sakset kätteensä ja leikkais huolella lyhkäsemmäksi mutta ei ole suostunut....mikähän kumma sitäkin estää :xmas: :D
Asuu ihan kivenheiton päässä ja kaffittelun lomassa sitte tukkaakin kerkee leikkaamaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27747022:
Asuu ihan kivenheiton päässä ja kaffittelun lomassa sitte tukkaakin kerkee leikkaamaan. :D
Onpas kätevää, sua on lykästänyt isosti :)

Mä oon muuten jemmannut yhden lahjan jonnekin, mä arvasin että tässä näin käy kun ympäri huushollia pitää piilopaikkoja rakennella nuuskivilta ipanoilta...ja mun tuurilla löytyy vasta joskus kesäkuussa... Veikkaan myös että huominen päivä tulee olemaan melkoista tunnelmointia h- hetken kolkutessa ovella, ipanat kiipeilee pitkin seiniä... Paha vaan, kun on niin kovin pakkasta ettei pääse nuitten kanssa luistelemaan saati hiihtämään mutta ulkona pitää nenä käydä ainakin tovi näyttämässä.
 
Onpas kätevää, sua on lykästänyt isosti :)

Mä oon muuten jemmannut yhden lahjan jonnekin, mä arvasin että tässä näin käy kun ympäri huushollia pitää piilopaikkoja rakennella nuuskivilta ipanoilta...ja mun tuurilla löytyy vasta joskus kesäkuussa... Veikkaan myös että huominen päivä tulee olemaan melkoista tunnelmointia h- hetken kolkutessa ovella, ipanat kiipeilee pitkin seiniä... Paha vaan, kun on niin kovin pakkasta ettei pääse nuitten kanssa luistelemaan saati hiihtämään mutta ulkona pitää nenä käydä ainakin tovi näyttämässä.
Mulla kaikki on yhdessä kaapissa peiton alla piilossa. Mä muuten myöskin saattaisin unohtaa minne niitä olisin piilotellut. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27747071:
Mulla kaikki on yhdessä kaapissa peiton alla piilossa. Mä muuten myöskin saattaisin unohtaa minne niitä olisin piilotellut. :D
EI muuten ole mulla eka kerta kun näin käy, viime vuonna kävi samanlailla...mutta mä löysin sen paketin onnekkaana hiukan ennen keskimmäisen synttäreitä, joten...

Nyt ovat ipanat mokomat aivan villiintyneet nuuskimaan paikkoja, joten on ollut pakko ripotella sinne tänne...sama pää kesät talvet :D
 
EI muuten ole mulla eka kerta kun näin käy, viime vuonna kävi samanlailla...mutta mä löysin sen paketin onnekkaana hiukan ennen keskimmäisen synttäreitä, joten...

Nyt ovat ipanat mokomat aivan villiintyneet nuuskimaan paikkoja, joten on ollut pakko ripotella sinne tänne...sama pää kesät talvet :D
Ensi jouluna laitat lapulle missä mikäkin on.
Ja sitten hukkaat sen lapun :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
mul on vähän sama, kun aikaa kuluu niin isävainajan ilkeydet alkaa unohtua mutta ne hyvät hetket tuntuu säilyvän mielessä paremmin
Mulla on ikää jo 36 vuotta ja oma isäni ei ole vielä tähän päivään mennessäkään ollut mulle koskaan ilkeä. Siitä kyllä pointsit.

Tosin Ruutiskaan ei ehkä tarkoittanut ilkeyksiä ihan sanan varsinaisessa merkityksessä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä