The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
:hug: Isot halit teille jotka lähiaikoina läheisiä menettäneet! Osanottoni..

Miulla tais viimeks mennä toinenkin ukki, olihan se surullista mut toisaalta helpotus..ryyppäs aina ja kännissä mummoa haukkui ja meille vaan valitti jos uskallettiin kylään mennä. Ei jääny kovin hyvät muistot siitä ukista..
 
Professional Griefer
:hug: Isot halit teille jotka lähiaikoina läheisiä menettäneet! Osanottoni..

Miulla tais viimeks mennä toinenkin ukki, olihan se surullista mut toisaalta helpotus..ryyppäs aina ja kännissä mummoa haukkui ja meille vaan valitti jos uskallettiin kylään mennä. Ei jääny kovin hyvät muistot siitä ukista..
:(

Mut yleensä tollasten kohdalla aika kultaa muistot, sitä joskus sitten muistelee vaan niitä hyviä ja hauskoja juttuja, mikäli niitä on eikä pahat jutut ole mitään överitraumaattisia..

Sillon ku mun isä kuoli, niin mä jotenkin vaan "halusin" muistaa niitä pahoja juttuja, just jotain kännäilykeissejä, koska olin jotenkin vihainen siitä että hän meni kuolemaan.
Nyt en missään nimessä halua muistellakaan niitä pahoja asioita, vaan muistan kaikki hyvät ja ihanat hetket ja niitä on onneksi paaaaaljon :)
 
:(

Mut yleensä tollasten kohdalla aika kultaa muistot, sitä joskus sitten muistelee vaan niitä hyviä ja hauskoja juttuja, mikäli niitä on eikä pahat jutut ole mitään överitraumaattisia..

Sillon ku mun isä kuoli, niin mä jotenkin vaan "halusin" muistaa niitä pahoja juttuja, just jotain kännäilykeissejä, koska olin jotenkin vihainen siitä että hän meni kuolemaan.
Nyt en missään nimessä halua muistellakaan niitä pahoja asioita, vaan muistan kaikki hyvät ja ihanat hetket ja niitä on onneksi paaaaaljon :)
mul on vähän sama, kun aikaa kuluu niin isävainajan ilkeydet alkaa unohtua mutta ne hyvät hetket tuntuu säilyvän mielessä paremmin
 
IhanaValo
:(

Mut yleensä tollasten kohdalla aika kultaa muistot, sitä joskus sitten muistelee vaan niitä hyviä ja hauskoja juttuja, mikäli niitä on eikä pahat jutut ole mitään överitraumaattisia..

Sillon ku mun isä kuoli, niin mä jotenkin vaan "halusin" muistaa niitä pahoja juttuja, just jotain kännäilykeissejä, koska olin jotenkin vihainen siitä että hän meni kuolemaan.
Nyt en missään nimessä halua muistellakaan niitä pahoja asioita, vaan muistan kaikki hyvät ja ihanat hetket ja niitä on onneksi paaaaaljon :)
Ymmärrän kyllä tuon..
En tiiä oliko ukki vaan semmonen vai mikä on, mut en muista mitään mukavaa siitä miehestä. Ei se ikinä ottanut meitä syliin, halannu tai mitään, aina vaan hyssytteli että kuulis paremmin telkan.
 
...:hug: kaikille tarvitseville ja muiskut myös :kiss:...

Kyllä on kuulkaas ruoto makunen....kuin ois selekäänsä saanu, vaikka vaan joulupuuhia paiskonut menemään. Kumma juttu. Nytkin on keittiön pöytä täynnänsä piparia jos jonninmoista ja koko hiien seutukunta täynnä valkosta töhnää, kun oon kieli poskella ja sen ulkopuolellakin värkännyt...eikä loppua taija tulla, mennee tämäkin yö ihan valvoessa - mitäs läksin tekemään, nih :D

Jokos kovasti tip- tap- tipetyttää :)?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746703:
Mä muuten värjäsin tänään hiukset ja leikkautin samalla hieman revitymmin. Nyt on parempi kasvattaakin hiuksia,kun on kivempi malli.
Mimmosen värisiksi laitot? Ja ihan itekkö leikkasit vai oliko kaveriapua paikalla?

Mun pitäs kans tehdä tälle kuontalolle jotain, rupee menemään ihan järjettömyyksiin, kun pesun jälkeen mennee melkein puoltuntia kun selvittelee tätä pehkoa...vissiinkö pitäs ottaa hiukan pituudesta pois, ei kait?!

Ai ni...p.s. kuva ois kiva :p :)
 
Professional Griefer
Mä oon ratkassu kaikki karvaongelmani (hius...) "peruukilla" siis hyvin massiivisella varastolla klipsipidennyksiä, että ihan sama miltä oma tukka näyttää, kunhan juuri on suht ok. :D

Oon periny ison läjän suomalaisia haittageenejä, esim. ohuen tukan josta anoreksia vei vielä yli puolet, eikä ooo takas kasvanu vaikka ihan normaaliruholla menty jo mitä, neljättä vuotta..

Suosittelen kaikille. Jos on nopeesti kyllästyvää sorttia tai räväkkätyylinen, voi ottaa vielä pari eri mallia varastoon :D
 
Ootelee jolupukkielokuvaa kakkoselta. Se on muuten hyvä. Jospa muksutkin malttais nukahtaa niin pääsis leffan jälkeen paketointipuuhiin. Tartee kyl muutaman lonkun tähän hommaan.
Heiii, kiitti leffavinkistä - osikin menny ohi suun. Tuota Rare Exportsia voiskin kattella toisella silmällä samalla kun yritän kasata noita piparitekeleitäni, mikä on sitten niin pähkähullua puuhaa kuin olla ja voi näillä taidoilla mutta yrittänyttä ei laiteta...niinkuin ne nätisti sanovat ;)

Mä sain viime yönä paketointijutusta ihan tarpeekseni. En ennää ikinäkoskaanmilloinkaan....kun vasta vuoden päästä :D Tsemppiä sinulle puuhaasi!
 
Mä oon ratkassu kaikki karvaongelmani (hius...) "peruukilla" siis hyvin massiivisella varastolla klipsipidennyksiä, että ihan sama miltä oma tukka näyttää, kunhan juuri on suht ok. :D

Oon periny ison läjän suomalaisia haittageenejä, esim. ohuen tukan josta anoreksia vei vielä yli puolet, eikä ooo takas kasvanu vaikka ihan normaaliruholla menty jo mitä, neljättä vuotta..

Suosittelen kaikille. Jos on nopeesti kyllästyvää sorttia tai räväkkätyylinen, voi ottaa vielä pari eri mallia varastoon :D
Peruukki voiskin olla eri kätevä, vois sillai lennossa vaihtaa tyyliä vaivattomasti...eikä tarttis piilotella myssyjen/huivien alla mahdollisten verybadhair- dayn aikana...

Peruukista tulikin mieleen, että viimeksi kun kampurilla kävin, niin hän tokas mulle hiuksia klipatessaan, että niistä sais jollekin jo sujuvasti peruukin aikaiseksi :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä