Vai niinAi kamala,mä nukahdin! nyt on ihan pökertyny olo.
juuhAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27745728:Vai niin
Nuuh, haistan alkoholihöyryjä. Olet jurrissa, otaksunjuuh
Vooois mar, ei vaan oo niitäkää... Kauhia mikä nainen ku ei ollenkaa alkovarastoa ole :O (tökkii itteään :stick: )Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27745635:Voisko tsih juomat korvata punkkua?
Täh helvata :O, miten sää oot oikein varustautunu jouluun? Nyt äkkiä lähikauppaan hakemaan paljon TsihiäVooois mar, ei vaan oo niitäkää... Kauhia mikä nainen ku ei ollenkaa alkovarastoa ole :O (tökkii itteään :stick: )
Mul on valkkarii...mut ei punkkuu ,eilen oli mut se meni tänää lahjaks. En ole korkannu kyl valkkarii vielä ajattelin säästää uuteen vuoteen.Vooois mar, ei vaan oo niitäkää... Kauhia mikä nainen ku ei ollenkaa alkovarastoa ole :O (tökkii itteään :stick: )
meillä taas on pöyheämpi kuin koskaan ennenKuusi on koristeltu!
Se on kauhean pieni ja laiha kyllä
Minä en haista mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27745745:Nuuh, haistan alkoholihöyryjä. Olet jurrissa, otaksun
aha, olet siis hajuaistitonMinä en haista mitään
Lucky yous!meillä taas on pöyheämpi kuin koskaan ennen
Tai makuaistiton niin turha juoda kun ei maista mitään,vesi ajaa saman asianAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27745781:aha, olet siis hajuaistiton
ei muutako täyteen vaanLucky yous!
Kompensoin asiaa laittamalla paljon palloja
Vedestä ei mee muisti, joten ei aja samaa asiaaTai makuaistiton niin turha juoda kun ei maista mitään,vesi ajaa saman asian
Laitas kuva niin nähään millanen kuusipuu se sit onLucky yous!
Kompensoin asiaa laittamalla paljon palloja
ei mun muistissa ole mitään vikaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27745813:Vedestä ei mee muisti, joten ei aja samaa asiaa
Vinkuuko?Taitaapi alkaa olla meikäläisen ajoneuvossa laturinremmi tms. pikkuusen löysällä...
Minun autos taas reistailee kaikki,ei vissiin tykkää pakkasista ollenkaa. Ja minä en autoista ymmärrä mitään eli elo on sen kannalta nykysin hankalaa ennen ei ollu (ex kun oli automiehiä niin...)Taitaapi alkaa olla meikäläisen ajoneuvossa laturinremmi tms. pikkuusen löysällä...
Joo, vinkuu niin saatanasti!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27745887:Vinkuuko?
Ottaa hiukan korviin se remmin vinkuminen..
Mun vanhassa autossa vinku laturinremmi ku sen heitti kylmällä käyntiin, mut ei se löysässä ollu, eikä kulunukkaa, et olisko joku tollanen vika?
Mikä auto sulla on?Minun autos taas reistailee kaikki,ei vissiin tykkää pakkasista ollenkaa. Ja minä en autoista ymmärrä mitään eli elo on sen kannalta nykysin hankalaa ennen ei ollu (ex kun oli automiehiä niin...)
En osaa laittaa kuvia nettiin :ashamed:Laitas kuva niin nähään millanen kuusipuu se sit on
Löystyny varmaan.. Eikä tää kylmä ainakaan auta yhtään siihe vinkumiseen, hiukan kiristää nii eiköhän se siitä hiljeneJoo, vinkuu niin saatanasti!
Laturinremmiä epäilinkin itsekin ja nimenomaan, kun lämmittämättä pistää käyntiin, niin pitää tommosta. Ennen pitänyt vaan vähän, mutta tänään kilju niin, ettei mitään rajaa.
Täytyy kattoo, missä se vika on - todennäköisesti löysällä, kulunut ei pitäisi olla.
EI!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27745635:Voisko tsih juomat korvata punkkua?
Huomenna meinaan rassata, tämän illan ajot saa vielä vinkua.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27745950:Löystyny varmaan.. Eikä tää kylmä ainakaan auta yhtään siihe vinkumiseen, hiukan kiristää nii eiköhän se siitä hiljene