Minusta on epäreilua, että vartalontyyppini on tosi ruma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahlittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäki oon semmone joku hirvee mursu oikeesti mun kaverin rinnalla. :DD Se on semmone ihanan sopusuhtanen, ei levene liikaa tai oo liian laiha, just hyvä. Mut sit meikä astuu kuvioihin. Lyhyt, kauhee leväperä jolla on päärynävartalo, eli ylhäältä kapea mutta alhaalta aivan hemmetin ruman näkönen! pidän melkeen aina löysiä huppareita ja näin, ettei kukaan nää mun rumia vartalonmuotoja. Vihaan itseäni ja mä niin toivon että mulla olis samallaine kroppa ku mun kaverilla. Se valittaa aina että näyttää rumalta... Se näyttää kauniilta ku se ei oo tämmöne persemursu toisin ku mä. ;//

Mäki oon semmone joku hirvee mursu oikeesti mun kaverin rinnalla. :DD Se on semmone ihanan sopusuhtanen, ei levene liikaa tai oo liian laiha, just hyvä. Mut sit meikä astuu kuvioihin. Lyhyt, kauhee leväperä jolla on päärynävartalo, eli ylhäältä kapea mutta alhaalta aivan hemmetin ruman näkönen! pidän melkeen aina löysiä huppareita ja näin, ettei kukaan nää mun rumia vartalonmuotoja. Vihaan itseäni ja mä niin toivon että mulla olis samallaine kroppa ku mun kaverilla. Se valittaa aina että näyttää rumalta... Se näyttää kauniilta ku se ei oo tämmöne persemursu toisin ku mä. ;//

Mä olen ruma vartalon mitoiltani. 170cm ja lantio jopa 115cm ja vyötärö 91cm, varmaan pitäisi laihtuakin ja sitä yritän, esim. Laihdutan juuri. Mutta mikä olisi realistinen tavoite saada mittoja pienemmäksi. Kun painoa nyt 85kg ja ikää 38v

Eiköhän jokaisella ole kropassaan jokin kohta, jota haluaisi parantaa. Itsensä on vain opittava hyväksymään, mikä voi olla pitkäkin prosessi. Tiettyyn rajaan vartaloaan voi muokata, jos on valmis käyttämään siihen energiaa.

Pienet ovat murheet täälläkin. Ja minä vien voiton tässäkin keskustelussa. Olen nimittäin nainen, jonka kroppa on kurvien kannalta samanlainen kuin miehillä, rinnatkin ovat olemattomat tai parhaimmillaankin vain manboobsit. Lisää tähän vielä 184 cm pituus ja nykyään ylipaino, ja onkin jo aivan selvää miksei ulkonäköni miellytä ensimmäistäkään ihmistä tällä planeetalla. Jotain hormonihäiriötä tuossa on taustalla, kun murrosiässä rinnatkaan eivät kehittyneet normaalisti, mutta eipä sillekään enää mitään mahda. Elämä on.

Yhteistyössä