Minusta on epäreilua, että vartalontyyppini on tosi ruma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahlittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahlittu

Vieras
Haluaisin täydellisen, kapean lantion ja samaan linjaan menevän vyötärön (ei kurveja siis) ja kohtuupienet rinnat (max. c-kuppi). Vitja jos olisi sellainen vartalo, olisin maailman tyytyväisin ihminen.
Mutta ei, mulla on kauhean ruma vartalo, lantion leveys on yli 100 cm (tällä hetkellä, kapeimmillaankin se on ollut hurjat 94 senttiä ). Keljuttaa kun mikään housu ei näytä ylläni hyvältä, kun perse on hehtaariluokkaa. :headwall:
:'(
Miksi vartaloaan ei saa valita????

No leveä lantio on mun mielestä parempi, kuin kapea.

Haluaisin leveämmän lantion, se on nyt leveimmältä kohtaa pyllyn paksuimmasta kohtaa mitattuna jotain 89-90 cm. :(

Miksi naisella ei saisi olla kohtuulliset kurvit? En minä ainakaan haluais olla vyötärötön. Ei sille minäki muuttaisin kropassani kaiken jos voisin. :( Ehkä mun pitääkin muuttaa päässäni kun kropalle en niin hirveesti pysty tehdä.

Ei tämä varmaankaan nyt tällä hetkellä lohduta, mutta kyllä sitä omaa kroppaansa oppii arvostaan. Miekii opin. Ja ihmiset oppii elään vaikka minkälaisten asioitten kanssa, esim. vaikeitten sairauksienkin kanssa.

Naiselliset kurvit ovat kauniita!

Opi vaan hyväksymään itsesi. Mä olin alle parikymppisenä lapsettomana tosi tyytymätön itseeni, nyt tykkään ihan hirveesti kropastani, joka toimii niin kuin pitääkin. Liikunta auttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Haluaisin leveämmän lantion, se on nyt leveimmältä kohtaa pyllyn paksuimmasta kohtaa mitattuna jotain 89-90 cm. :(

Outoa.. Mulla on just sama lantion mitta leveimmältä kohdalta, enkä tunne itseäni mitenkään kapealanteiseksi. Vyötärö on jotain 68cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

Outoa.. Mulla on just sama lantion mitta leveimmältä kohdalta, enkä tunne itseäni mitenkään kapealanteiseksi. Vyötärö on jotain 68cm.

se riippuu siitä, onko pylly pysty vai littana....omani on 90cm ja ei ole leviä....vyötärö on 59cm

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

se riippuu siitä, onko pylly pysty vai littana....omani on 90cm ja ei ole leviä....vyötärö on 59cm

Mulla on kai aika keskivertopylly, ei litteä, mutta ei erityisen pystykään. Hartiat mulla on sen sijaan kapeat, joten suhteessa niihin, lantio näyttää suht leveältä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mursku:
Ei se kaunis vartalo sua onneliseksi tee

Mitäs luulet että tämä hehtaariperse tekee?! :kieh:

Öhh.. sitä voi oikeasti kasvaa sillä tavalla, että on tyytyväinen kroppaansa eikä kuvittele, että onni tulee jonkin tietyn ulkonäön myötä. Ei se tule, usko pois :)
Omat mitat 174cm, 90-70-105 ja mä olen oikein tyytyväinen ja omasta, puolison ja kavereiden mielestä hyväkroppainen ja kaunis! Enkä mikään ruma hehtaariperse.. Joo, ei ole supermallin mitat, mutta kuka sanoo että vain ne on kauniita ja että vain spagetin näköisillä naisilla on oikeus onneen? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

Mulla on kai aika keskivertopylly, ei litteä, mutta ei erityisen pystykään. Hartiat mulla on sen sijaan kapeat, joten suhteessa niihin, lantio näyttää suht leveältä.

Minusta upeimmat vartalot löytyy brasseista....miehetkin kuolaa niiden vartaloiden perään....

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mursku:
Ei se kaunis vartalo sua onneliseksi tee

Mitäs luulet että tämä hehtaariperse tekee?! :kieh:

Öhh.. sitä voi oikeasti kasvaa sillä tavalla, että on tyytyväinen kroppaansa eikä kuvittele, että onni tulee jonkin tietyn ulkonäön myötä. Ei se tule, usko pois :)
Omat mitat 174cm, 90-70-105 ja mä olen oikein tyytyväinen ja omasta, puolison ja kavereiden mielestä hyväkroppainen ja kaunis! Enkä mikään ruma hehtaariperse.. Joo, ei ole supermallin mitat, mutta kuka sanoo että vain ne on kauniita ja että vain spagetin näköisillä naisilla on oikeus onneen? :D
Ja lisätään vielä tuohon omaan kuvaukseeni leveät hartiat :)

Jos nyt pitäisi vartalotyyppejä arvostella, niin mun mielestä rumin on se, että on kapeat tikkujalat ja vielä suht kapea takamus, mutta ylävartalo on sitten valtava pallo. Ja silloin on siis oikeasti todella ylipainoinen, en nyt tarkoita mitään pientä pömppömahaa. Se on niin epäsopusuhtainen. Mutta tosiaan, ei sitä voi vartalotyyppiään valita ja jokainen on kaunis tavallaan.

Minä ainakin haluaisin itselleni leveämmän lantion, ja kauniin pyöreän pyllyn :)
Itselläni melko tasapaksu kroppa, vähän miesmäinen, ja lättänä takapuoli. En pidä myöskään vartalostani :(

Yhteistyössä