The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Täällähän hiljeni. Mutta mää taidan painua tästä unimatin kainaloon, josko sitä huomisen vielä jaksais ennen kun pääsee fiilistelemään joulua. Vaikka pakko raivata keittiö vielä ensteks.

Hyvää yötä kaikille, jos täällä edes on enää ketään :kiss:
 
IhanaValo
Huomenta!

Millähän tuon lapsen sais kiskottuu sängystään..harkitsen vakavasti myös opelle viestin laittoa, et tyttö ei tulekaan tänään, vaikka sairastui tms..tunnin takia, eikä ne vielä saa ees todistuksia ekaluokalla.
 
Huomenta :hug:

Me nukuttiin 8 asti, mä oon ihan ihmeissäni, kerrankaan ei väsytä ku nousee sängystä :D

Kohta olis pakko painella suihkuun ja sitte lähteä sinne ostoksille, siellä ei varmaan oo kukaan muu kuin me.... *huokaus* Yritin ehdottaa et menisin yksin, mut muksut väkisin tahtoo tulla mukaan, niin mennään sitte sinne kiristeleen hermoja...
 
kahvikirahvi
Huomeneja mussukat!

Mää heräilin kello kädessä, pitäkää peukkuja et kerkee kahvit tippuun ennen kun napero herää, ja ehdin vielä juodakin ne ennen sitä :D Kertokaa hei jotain jänniä unia?
 
Taistelin koko viimeyön kaksimetrisen hauen kanssa mut se ei siltikää kuollu... Voi näitä mun uniani, millon lentää matkustajakone talosta läpi, koska koko talo palaa, zombi ammuskelua ja sit tää hauki.

Stressi antaa mulle aikamoiset unet ja nää on sarjassamme niitä -tuntuu niin aidolta- unilta...
 
kahvikirahvi
Taistelin koko viimeyön kaksimetrisen hauen kanssa mut se ei siltikää kuollu... Voi näitä mun uniani, millon lentää matkustajakone talosta läpi, koska koko talo palaa, zombi ammuskelua ja sit tää hauki.

Stressi antaa mulle aikamoiset unet ja nää on sarjassamme niitä -tuntuu niin aidolta- unilta...
Mä näin toissayönä unta mun eksästä jonka kämppä on aina ihan sairaan törkynen, ja viimeks kun vaihdettiin kuulumisia niin se kerto sen tyttöystävästä joka on joku 150cm ja painaa kuulemma jotain 45kg.
No, siinä unessa tää eksä oli periny sen vanhemmilta talon ja mä menin sinne kylään. Sitten se muija pamahti sinne paikalle ja se olikin ihan hullun ylipainonen.
Ihmettelin sitten vähän eksälle miten tää typy olikin niin isokokonen, ja sitten se myönsi ettei ollu saanu paremman näköstä tyttöystävää eikä kehdannu myöntää seurustelevansa läskin kanssa :D Sitten ihmettelin miten siellä sen talossa oli niin siistiä, ja se vastas vaan että "no en mä oo vielä ehtiny sotkea täällä kun vasta muutin."

Ihme unia :D
 
Mä näin toissayönä unta mun eksästä jonka kämppä on aina ihan sairaan törkynen, ja viimeks kun vaihdettiin kuulumisia niin se kerto sen tyttöystävästä joka on joku 150cm ja painaa kuulemma jotain 45kg.
No, siinä unessa tää eksä oli periny sen vanhemmilta talon ja mä menin sinne kylään. Sitten se muija pamahti sinne paikalle ja se olikin ihan hullun ylipainonen.
Ihmettelin sitten vähän eksälle miten tää typy olikin niin isokokonen, ja sitten se myönsi ettei ollu saanu paremman näköstä tyttöystävää eikä kehdannu myöntää seurustelevansa läskin kanssa :D Sitten ihmettelin miten siellä sen talossa oli niin siistiä, ja se vastas vaan että "no en mä oo vielä ehtiny sotkea täällä kun vasta muutin."

Ihme unia :D
:D :D No on joo :D
 
Päivää kaikille!
Aamulla tuli käytyä yhdessä tilaisuudessa ihan noin niin kun kuntapäättäjän ominaisuudessa ja nyt sitten pitäis viedä koira lenkille ja sit joulukuusen hakuun.
Lahjojakin pitäisi tänään vielä käydä kärräämässä, mutta pitää katsoa, riittääkö aika...
 
kahvikirahvi
Kuka täällä on hyvä pakkaamaan?
Meidän farkkuun pitäis mahduttaa kolme kassillista vaatetta, yhdistelmävaunut, matkarattaat, ja viis kassillista joululahjoja.
 
IhanaValo
Onnea kahvikirahville yritykseen :)

Miun pitäis lähteä nakuilemaan, suihkuun :D Just sain juustokakun valmiiks, saapi hyytyä rauhassa..ehkä. Kämpän siivous on vielä vaiheessa, sen siitä saa kun unohtuu yhtä kaapia siivoomaan...
 
Mulla ois 2pulloo valkkarii, 1pullo punkkua,salmiakki likööriä ja baileysta mutta en mä voi noita viinejä avata vaikka vähän kyllä tekis mieli :p

Baileys:in sain lahjaksi ja liköörin et ne vois avata mut en niin välitä ainakaan tuosta baileystä.
Mä en tiiä ees noita määriä, mitä meillä on. Erilaisia viinejä näyttäs olevan toistakymmentä pulloa, viskiä, konjakkia, väkevää... Ja silleen.

Ehkä ton Southern Comfort- pullon vois vähitellen jo availla 4 vuoden hyllypölytyksen jäläkeen...
 
kahvikirahvi
Onnea kahvikirahville yritykseen :)

Miun pitäis lähteä nakuilemaan, suihkuun :D Just sain juustokakun valmiiks, saapi hyytyä rauhassa..ehkä. Kämpän siivous on vielä vaiheessa, sen siitä saa kun unohtuu yhtä kaapia siivoomaan...
Meikä sai just kämpän siivottua, en halua tulla sekaseen kotiin sitten kun joulunvietosta kotiudutaan. Kohta ois ruokaki valmis, sitten vaan töihin pariksi tunniksi ja pääseekin vanhempien luokse joulun viettoon :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä