The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
oikeesti soikeesti
yo yo mikä pössis jengi? Onx kivaa ku joulu tulee? :D must on ihan jees ja nastaa,vai en varmaa saa ees lahjoi,mut riittää ku saa kattoo ku skidi on onnellinen ja availee lahjoi :)
 
Professional Griefer
"Hei Scully, dumppaa se Mulderi tai tapahtuu taas uus murderi.." :D
Oon ihan koukussa tähän kertosäkeeseen..

Mäki voisin alkaa syömään.. mut meil on valmiina vaan karjalanpiirakoita.
Ostettiin kaalilaatikko ja kanawokkiainekset, mut aineksina ne tuolla hengaileeki.

Huomenna pitäs lähtee ostaa mamalle joululahjaa ja samalla vähän kultaliikkeisiin.. oon ny ihan sekasin et mitä haluun. Mulla on hieman vaativa maku ja hyvin usein vaihtelevat mielipiteet.. haluaisin värittömiä kiviä ja 1-muutamia värillisiä kiviä keltakultaan, mutten tiedä mikä on turvallinen vaihtoehto, kuitenki sitä pitäs tuijotella se 60 vuotta :D
 
Pitäs mennä nukkumaan mutta kun ei oikeen haluis .väsymys oli ja meni mut kai se olis mentävä kun huomenna vielä pitäs juosta kavereiden luona pikakylässä ja tsekata tarviiko jotain vielä.Mun ei tarvii mitään ruokii ostella kun yksineläjä olen ja syön töissä ja kai sit vanhemmillakin täytyy käydä aattona töiden jälkeen kun se on äitil tärkeetä niin syömässä sit sielläkin.
 
Professional Griefer
Täänne nukkumasa, tänneee!! Noi muut ei osaa arvostaa sua mut mää osaan :kiss:

Hyviä unossii sitten kun niiden aika on :wave:
Uudessa-Seelannissahan on ollu jo ties kuin kauan 22.12. että ei näy ei. :D

Mietin just, et hittoku ois pitäny olla jenkkien asuntokaupoilla 1-2kk ennen maailmanloppua, sieltä ois oikeesti saanu kelpotönöjä naurettavan halvalla, koska siellä ne on oikeesti sekoillu ton maailmanlopun suhteen.

Jimiltä muuten tulee kohta "Maailmanlopun Odottajat" -marathon.....
 
kahvikirahvi
"Hei Scully, dumppaa se Mulderi tai tapahtuu taas uus murderi.." :D
Oon ihan koukussa tähän kertosäkeeseen..

Mäki voisin alkaa syömään.. mut meil on valmiina vaan karjalanpiirakoita.
Ostettiin kaalilaatikko ja kanawokkiainekset, mut aineksina ne tuolla hengaileeki.

Huomenna pitäs lähtee ostaa mamalle joululahjaa ja samalla vähän kultaliikkeisiin.. oon ny ihan sekasin et mitä haluun. Mulla on hieman vaativa maku ja hyvin usein vaihtelevat mielipiteet.. haluaisin värittömiä kiviä ja 1-muutamia värillisiä kiviä keltakultaan, mutten tiedä mikä on turvallinen vaihtoehto, kuitenki sitä pitäs tuijotella se 60 vuotta :D
Mä vedän vaa ruisleipää, ja kohta munakkaan :p Sen kummempia jaksa väsätä. Ja laitoin huomiseks papuja likoomaan.

Jos mä joutuisin naimisiin niin haluaisin ihan tavallisen ohuen sormuksen ilman mitään härpäkkeitä. Mieluiten hopeisen, mut jos se ei kelpais tulevalle puolisolle niin sit valkokultasen. Ei ainakaan timantteja tai muita, hyh. Kaiverrukset vois olla, joku "paskaa loppuelämää" tms :D
 
Professional Griefer
Mä vedän vaa ruisleipää, ja kohta munakkaan :p Sen kummempia jaksa väsätä. Ja laitoin huomiseks papuja likoomaan.

Jos mä joutuisin naimisiin niin haluaisin ihan tavallisen ohuen sormuksen ilman mitään härpäkkeitä. Mieluiten hopeisen, mut jos se ei kelpais tulevalle puolisolle niin sit valkokultasen. Ei ainakaan timantteja tai muita, hyh. Kaiverrukset vois olla, joku "paskaa loppuelämää" tms :D
Ah, munakas. Sellanen ois kyl nopeeta väsätä. Vähän venäläistä paprikaa ja oliiveja sekaan :p

Mä oon intialainen harakka, rakastan keltakultaa (oon hopealle, pronssille, nikkelille jne. allerginen enkä pidä hopean väristä) sekä rakastan värillisiä kiviä, safiireita, pinkkejä rubiineja ja smaragdeja <3

Mut mietin just et kaikista turvallisin olis keltakultainen kivetön ja keltakultainen, 5-10 värittömän kiven sormukset.. ÄH APUA.
 
"Hei Scully, dumppaa se Mulderi tai tapahtuu taas uus murderi.." :D
Oon ihan koukussa tähän kertosäkeeseen..

Mäki voisin alkaa syömään.. mut meil on valmiina vaan karjalanpiirakoita.
Ostettiin kaalilaatikko ja kanawokkiainekset, mut aineksina ne tuolla hengaileeki.

Huomenna pitäs lähtee ostaa mamalle joululahjaa ja samalla vähän kultaliikkeisiin.. oon ny ihan sekasin et mitä haluun. Mulla on hieman vaativa maku ja hyvin usein vaihtelevat mielipiteet.. haluaisin värittömiä kiviä ja 1-muutamia värillisiä kiviä keltakultaan, mutten tiedä mikä on turvallinen vaihtoehto, kuitenki sitä pitäs tuijotella se 60 vuotta :D
Nyt toi kertsi jäi mun päähän soimaan kans, mut hitsi et se on hyvä biisi,rupee vipattaa tanssijalkaa kun kuuntelee:D

Mut nyt meen masan luo kun se huutelee tuolla joten hyvää yötä :kiss:
 
kahvikirahvi
Ah, munakas. Sellanen ois kyl nopeeta väsätä. Vähän venäläistä paprikaa ja oliiveja sekaan :p

Mä oon intialainen harakka, rakastan keltakultaa (oon hopealle, pronssille, nikkelille jne. allerginen enkä pidä hopean väristä) sekä rakastan värillisiä kiviä, safiireita, pinkkejä rubiineja ja smaragdeja <3

Mut mietin just et kaikista turvallisin olis keltakultainen kivetön ja keltakultainen, 5-10 värittömän kiven sormukset.. ÄH APUA.
Mä panin tohon vaan suolaa. Vähän. Keskelle. Suolapurkin väärästä kannen puoliskosta, siinä jossa on muutaman pienen reiän sijasta vaan yks iso reikä. Mut koitin levitellä sitä tonne :LOL: Mut brandypähkinäjuustosiivuja napostelen tässä samalla.

Ja en kyllä tykkää sormuksista muutenkaan. Mut toivottavasti löydät kivan sormikahleen itsellesi :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä