Kummityttöni kasvusta......

no en ainuttakaan, siksi huolettaa :'(. oletteko sekoittanut minut kenties johonkin toiseen, en ole juuri palstaillut...vähän yli vuoden ikäiselle, riippuu koosta oli myyjä sanonut.
siis, ensin on melkein 2 v ja nyt vähän yli vuoden ikäinen kummityttö??menee ihan pikkasen yli nää sun jutut..myyjä kyllä on varmasti myynyt ihan oikean kokoisen haalarin, jos ikä on kerrottu ei suinkaan mitään 146 cm haalaria..näkeehän sen jo tollokin, että 146 cm haalari ei voi olla sopiva vielä vuosiin 1-2 vuotiaalle..
 
"jep"
no en ainuttakaan, siksi huolettaa :'(. oletteko sekoittanut minut kenties johonkin toiseen, en ole juuri palstaillut...vähän yli vuoden ikäiselle, riippuu koosta oli myyjä sanonut.
No aika selvältä pässinlihalta kuulostaa, että koko oli se 86. Ehkä mies sattui näkemään jonkun 146-kokoisen, ja meni vaan asiat päässä sekaisin. Tulee mieleen se kummelisketsi, missä poliisi pysäytti ylinopeutta ajaneen ja totesi nopeuden olleen "sataseittenviis TAI seittenviis tai jotain sinnepäin" :D.
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
eli kasvaa hyvin, voisiko joku kertoa mitä ihmeellistä olen palstalla kirjotitellut, jos se oli arkeani lontoossa niin voi hyvänen aika, sitten voitte olla rauhassa juntteja, mutta olen edelleen varma että olette sekoittaneet minut johonkin toiseen.
 
"blaah"
siis, ensin on melkein 2 v ja nyt vähän yli vuoden ikäinen kummityttö??menee ihan pikkasen yli nää sun jutut..myyjä kyllä on varmasti myynyt ihan oikean kokoisen haalarin, jos ikä on kerrottu ei suinkaan mitään 146 cm haalaria..näkeehän sen jo tollokin, että 146 cm haalari ei voi olla sopiva vielä vuosiin 1-2 vuotiaalle..
Ei vaan tyttö täyttää maaliskuussa 2v. ja se haalari oli tarkotettu vähän yli vuoden ikäiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
"titta"
eli kasvaa hyvin, voisiko joku kertoa mitä ihmeellistä olen palstalla kirjotitellut, jos se oli arkeani lontoossa niin voi hyvänen aika, sitten voitte olla rauhassa juntteja, mutta olen edelleen varma että olette sekoittaneet minut johonkin toiseen.
Newbie, toi paino on ok ½-vuotiaalle, mutta ei todellakaan lähes kaks vuotiaalle. Joten kannattaa nyt vielä kysyä tältä äidiltä oikeat mitat.
 
siis, ensin on melkein 2 v ja nyt vähän yli vuoden ikäinen kummityttö??menee ihan pikkasen yli nää sun jutut..myyjä kyllä on varmasti myynyt ihan oikean kokoisen haalarin, jos ikä on kerrottu ei suinkaan mitään 146 cm haalaria..näkeehän sen jo tollokin, että 146 cm haalari ei voi olla sopiva vielä vuosiin 1-2 vuotiaalle..
Bonaire, oli miten oli olen tytön nähnt ja se koko oli 146, olen pitänyt sinua hyvänä tyyppinä aina, muttet voi uskoa että 20 v ulkomailla asuneella voi marras-ja maaliskuu mennä joskus sekaisin? cut me some slack please..kuten sanoin, olet monesti vienyt täällä sanat suustani
 
[QUOTE="titta";27742023]Newbie, toi paino on ok ½-vuotiaalle, mutta ei todellakaan lähes kaks vuotiaalle. Joten kannattaa nyt vielä kysyä tältä äidiltä oikeat mitat.[/QUOTE]

joo kysyn... kunhan nyt saan kiinni jommankumman :D
 
ok
Bonaire, oli miten oli olen tytön nähnt ja se koko oli 146, olen pitänyt sinua hyvänä tyyppinä aina, muttet voi uskoa että 20 v ulkomailla asuneella voi marras-ja maaliskuu mennä joskus sekaisin? cut me some slack please..kuten sanoin, olet monesti vienyt täällä sanat suustani
Ai se sittenkin varmasti oli 146, kun äsken saattoi olla jopa 120? ja että päälle vuoden vanhalle ihan sopiva myyjän mukaan... :LOL:

Kuukaudet nyt menee sekaisin, ei siinä mitään, mutta kaikki muu sekoilu.. Ööh.
 
"töppö"
Bonaire, oli miten oli olen tytön nähnt ja se koko oli 146, olen pitänyt sinua hyvänä tyyppinä aina, muttet voi uskoa että 20 v ulkomailla asuneella voi marras-ja maaliskuu mennä joskus sekaisin? cut me some slack please..kuten sanoin, olet monesti vienyt täällä sanat suustani
Ota nyt mitta käteen ja katso siitä, kuinka pitkä on 146 cm. Mun ikäisekseen pitkä 6-vuotias on 130 cm pitkä. Aikamoisen näköinen 2-vuotias, jos on 146 cm pitkä ja painaa alle 7 kg. Enkä mitenkään voi uskoa tota7 kg. Mun 1v4k tyttö on hoikka. Kasvaa miinuskäyrillä ja painaa nyt 9kg. 1-vuotiaana oli 8,4kg. Alle 7kg 2-vuotias olis jo nälkiintynyt. Ellei sitten ole myös hyvin lyhyt.
 
Bonaire, oli miten oli olen tytön nähnt ja se koko oli 146, olen pitänyt sinua hyvänä tyyppinä aina, muttet voi uskoa että 20 v ulkomailla asuneella voi marras-ja maaliskuu mennä joskus sekaisin? cut me some slack please..kuten sanoin, olet monesti vienyt täällä sanat suustani
Kolmasluokkalainen käyttää tuota kokoa... Joko sinä et ymmärrä suomen kieltä tai sitten tämä on vai jotain vedätystä.
 
"sad"
Ystävä hyvä, katso seuraavaa taulukkoa:
http://www.viiviviktor.fi/osto-opas/kokotaulukot/

Ja kun olet hetken sitä tutkinut, niin kysy itseltäsi voiko kaksi (2) vuotias tyttö olla 7kg ja käyttää kokoa 146cm. Kiitos.
 

Yhteistyössä