The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Magneettikuvat kyllä kertoo paljon. On se ny hemmetti kumma ettei sulta oteta kuvia. Tuun kohta murisemaan sun puolesta.
Varmasti näyttäis edes jotain tilanteesta.
Vaikka eipä niissäkään kaikki näy. Pojan polvestä otettiin nuo magneettikuvat ja ei näkyny mitään,mutta turvotuksen ja oireiden perusteella sitten leikkuriin,löytyi polvilumpion jakama "välikarsina" eli ylimääräinen seinämä,joka erotti polven kahteen eri osioon.

Täällä päin kyllä osa näistä lääkäreistä on tyhmiä ku saappaat,mut kyllä tää tästä ens vuos on pakostikin hyvä vuosi :D
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Niihin meni 220 euroa, että loput 580 euroa katosivat johkin muualle.
Mutta toki halvemmatkin puskat ois voinut olla, mutta mummot tykkäs :)
Muoks: siis 525 e, viiskybää jäi vielä.
Kyllä mummoja pitää ilahduttaa niin kauan kun sellasii on,oli ne omia tai lasten. Mulla ei ole enää yhtään isovanhempaa:( olen ollu 15v kun viimesinki nukkui pois. Joten kyllä,pieni hinta siitä et mummot sai hyvän mielen.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
no voi sun yhen kerran, aikamiehet roudaa 55€ kukkapuskia pitkin maakuntia ja leidit huokailee kuinka ihanaa se sitten olikaan

ne euron hyasintit olis ajanut saman asian :headpalm:
Ok, en tiedä yhtään mistä puhut,ts. ilmeisesti viittaat tällä johonkin joku irl tai palstalla. Miksei naisia saisi kukittaa...:popcorn:

(vaikka mun mieheltä en toivoisi 55 euron puskaa, ottaisin mieluummin sitten sen euron kukan ja loput cashina:whistle:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä