kauniita unia:kiss:Nyt minä siirryn tuonne sängyn puolelle, että jaksaa huomenna tehdä viimeisen päivän töitä ja sit LOMALLE!
Hyvää yötä mussukoille! :kiss:
kauniita unia:kiss:Nyt minä siirryn tuonne sängyn puolelle, että jaksaa huomenna tehdä viimeisen päivän töitä ja sit LOMALLE!
Viikunahillo on hyvää juustojen ja keksien kanssa.Heiii! mitä mä nyt sit ostan sinne töihin niiden suolakeksien kanssa muuta kun niitä juustoja? ja mitä juustoja? pitäs mennä huomenna sit kauppaan tönöttää
Varmasti näyttäis edes jotain tilanteesta.Magneettikuvat kyllä kertoo paljon. On se ny hemmetti kumma ettei sulta oteta kuvia. Tuun kohta murisemaan sun puolesta.
mä en yhtään ymmärrä tota pipari +sinihomejuusto yhdistelmää...:x no makuja on monia.mmm...piparia ja sinihomejuustoa
tällä kertaa meinaan ihan oikeesti piparia
Hyvää yötä! :kiss:Nyt minä siirryn tuonne sängyn puolelle, että jaksaa huomenna tehdä viimeisen päivän töitä ja sit LOMALLE!
Koskaan kuullutkaan ...Viikunahillo on hyvää juustojen ja keksien kanssa.
Mä söin Suomen suosituinta leipää (ainakin mainoksen mukaan) eli ruispaloja ja nyt syön pollyjaIltapala aika
niimpämä en yhtään ymmärrä tota pipari +sinihomejuusto yhdistelmää...:x no makuja on monia.
Eiks tuo oo jo ihan normisettiäPakko tulla vielä mobiililaitteella paheksumaan Suomen hintatasoa - aamulla 800 e käteistä aamulla ja nyt jouluostosten jälkeen 50 e pussissa.
Huomenna vielä lahjat mummoille yms. - tammikuussa ei sitten vissiin laskuja maksella.
menitkin haaskaamaan rahasi niihin 55 kukkapuskiinPakko tulla vielä mobiililaitteella paheksumaan Suomen hintatasoa - aamulla 800 e käteistä aamulla ja nyt jouluostosten jälkeen 50 e pussissa.
Huomenna vielä lahjat mummoille yms. - tammikuussa ei sitten vissiin laskuja maksella.
Varmaan onkin, mutta nykytuloilla käy vaan laskunmaksu vähän haastavaksi ennen 15.1... Ja säästötkin melko kuivat nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27737478:Eiks tuo oo jo ihan normisettiä
Niihin meni 220 euroa, että loput 580 euroa katosivat johkin muualle.menitkin haaskaamaan rahasi niihin 55 kukkapuskiin
Öitä sinnekin =)Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27737501:Nyt mäkin painun makkarin puolelle. Joten hyviä öitä. :kiss:
Kyllä mummoja pitää ilahduttaa niin kauan kun sellasii on,oli ne omia tai lasten. Mulla ei ole enää yhtään isovanhempaa olen ollu 15v kun viimesinki nukkui pois. Joten kyllä,pieni hinta siitä et mummot sai hyvän mielen.Niihin meni 220 euroa, että loput 580 euroa katosivat johkin muualle.
Mutta toki halvemmatkin puskat ois voinut olla, mutta mummot tykkäs
Muoks: siis 525 e, viiskybää jäi vielä.
Olen täysin samaa mieltä!Kyllä mummoja pitää ilahduttaa niin kauan kun sellasii on,oli ne omia tai lasten. Mulla ei ole enää yhtään isovanhempaa olen ollu 15v kun viimesinki nukkui pois. Joten kyllä,pieni hinta siitä et mummot sai hyvän mielen.
:O Kui?voi : prkl: että täällä on nössöä porukkaa
:headpalm:
:stick::kieh:voi : prkl: että täällä on nössöä porukkaa
no voi sun yhen kerran, aikamiehet roudaa 55 kukkapuskia pitkin maakuntia ja leidit huokailee kuinka ihanaa se sitten olikaan:O Kui?
Ite oot nössö kun edes kukkia osta. Ni kerta.voi : prkl: että täällä on nössöä porukkaa
No se on ihanaa:flower:no voi sun yhen kerran, aikamiehet roudaa 55 kukkapuskia pitkin maakuntia ja leidit huokailee kuinka ihanaa se sitten olikaan
ne euron hyasintit olis ajanut saman asian :headpalm:
Ok, en tiedä yhtään mistä puhut,ts. ilmeisesti viittaat tällä johonkin joku irl tai palstalla. Miksei naisia saisi kukittaa...opcorn:no voi sun yhen kerran, aikamiehet roudaa 55 kukkapuskia pitkin maakuntia ja leidit huokailee kuinka ihanaa se sitten olikaan
ne euron hyasintit olis ajanut saman asian :headpalm: