Ovatko kuukautissiteet vielä nykyään tällaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Always1999
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä käytän öisin tamponia ja runsaankin vuodon aikana superimutehoinen yleensä riittää juuri ja juuri koko yöksi. Taktikoin niin, etten nuku runsaan vuodon yönä yli sitä kahdeksaa tuntia, jonka tamponia saa käyttää. Lisäksi nukun kaksinkerroin taitetun pyyhkeen päällä ekan yön, ettei lakanat ja petauspatja sotkeennu.

Joskus nuorena oli vaikka mitä virityksiä, muistan laittaneeni kaksi sidettäkin perätysten, kuten joku kertoi vieläkin tekevänsä.

Kuukuppikin mulla on, mutta en saa sitä niin ettei se joko tuntuisi sisällä tai ettei vuotaisi ohi, kun kuppi menee jotenkin nurin siellä sisällä. Onkos vinkkejä tähän?

Aseta kuppi makuulla. Pyöritä sormea kupin ympärillä, huomaat sen asettuvan paikoilleen.
Jumppaa alapäätä. Kuppi imeytyy syvemmälle.
Ihana keksintö, antaa levollisen unen.
Varmuudeksi voit laittaa siteen.

Mulla on tosi runsaat vuodot ja voisin seistä viemärin päällä pari ekaa päivää, niin pääsis helpolla. Mutta asiaan: nukun sikeästi eli en herää, jos alkaa tulvimaan. Mulla on kaksi yösidettä eteen ja taakse, tiukat pikkarit ja vanha pyyhe, jonka laskostan kuin vaipaksi ja puen vielä leggingsit lopuksi. Ihan kaamea michelin-malli, mutta pysyypä patja ja lakanat puhtaina.

Tamponeja käytän vain matkoilla.

Tässä on tosiaan jo yritystä :D.

Mullakin kyllä on joskus tampooni ja side, tai kaksikin sidettä. Luulin sen olevan paljon :D.

Olen kyllä onnellinen, kun mulla on niin niukat menkat, että nää viritykset kuulostaa tosi hassuilta...
Mulle riittää tavallinen side, eikä vuotoa ole paljon yhtenäkään päivänä.

[QUOTE="tia";27737244]Joku voi lähettää nää siteiden valmistajille....[/QUOTE]

Hyvä idea! Helppohan niissä mainoksissa on kaataa siteelle sitä sinistä vettä, mutta kun todellisuudessa se vuodon koostumus on hiukan erilainen, eikä siten imeydy tosta noin vaan hörps.

[QUOTE="huhhuh";27737265]Olen kyllä onnellinen, kun mulla on niin niukat menkat, että nää viritykset kuulostaa tosi hassuilta...
Mulle riittää tavallinen side, eikä vuotoa ole paljon yhtenäkään päivänä.[/QUOTE]

Mun kaverin äiti joskus päivitteli, että joudutteko te YÖLLÄkin pitämään suojia, että kun hän ei vuoda koskaan yöllä YHTÄÄN. Oltiin tuon kaverin kanssa että : :O.

Mun kaverin äiti joskus päivitteli, että joudutteko te YÖLLÄkin pitämään suojia, että kun hän ei vuoda koskaan yöllä YHTÄÄN. Oltiin tuon kaverin kanssa että : :O.

Muistan kun ala-asteella liikunnan ope piti terveystiedon tuntia ja sanoi myös, että ei makuuasennossa välttämättä vuoda mitään. Hm, no kyllä vuoti. Että olisi kannattanut varoittaa nuoria tyttöjä, niin olisi ehkä paremmin voinut suojautua, kun kuitenkin tuli niitä noloja aamuja, kun lakanat ja petauspajta oli veressä.

Itseasiassa en minäkään juuri yöllä vuoda.. Johtuneekohan taaksepäin kallistuneesta kohdusta yhdistettynä pitkään kohunkaulaan. Käytän yöllä pikkuhousunsuojia.

Muistan kun ala-asteella liikunnan ope piti terveystiedon tuntia ja sanoi myös, että ei makuuasennossa välttämättä vuoda mitään. Hm, no kyllä vuoti. Että olisi kannattanut varoittaa nuoria tyttöjä, niin olisi ehkä paremmin voinut suojautua, kun kuitenkin tuli niitä noloja aamuja, kun lakanat ja petauspajta oli veressä.

Näin meillekin neiti-liikunnan-ope kertoi. Kertoi myös miksi hulahtaa kun nousee ylös aamulla.

Hän väläytti myös liikunnan lisäämistä menkka aikaan, juoksulenkille vaan vaikka pyörryttäisi.

[QUOTE="Vieras";27737384]Itseasiassa en minäkään juuri yöllä vuoda.. Johtuneekohan taaksepäin kallistuneesta kohdusta yhdistettynä pitkään kohunkaulaan. Käytän yöllä pikkuhousunsuojia.[/QUOTE]

Lucky you!

Parina ekana yönä on kaksi sidettä perätysten että pituutta riittää. Kahdet tiukat alkkarit päällä ni pysyy. Ai, juu ja aina vessapaperia siihen keskiosaan siteen päälle, päivisin ei tarvi joka vessakäynnillä sidettä vaihtaa vaan vain sen paperin.

Rainbow super yöside (s-kaupasta!! Sitä olen menestyksellisesti käyttänyt keskenmenovuodoissakin, jota siis on tullut tulvimalla.
Varmasti pitävät siten myös vaikka minkälaiset vuodot myös yöaikaan.
Niissä on sellaiset kumilanka virityksen sivuilla, jo ovat TOSI pitkiä, kannattaa kokeilla!

Mulla on tosi runsaat vuodot ja voisin seistä viemärin päällä pari ekaa päivää, niin pääsis helpolla. Mutta asiaan: nukun sikeästi eli en herää, jos alkaa tulvimaan. Mulla on kaksi yösidettä eteen ja taakse, tiukat pikkarit ja vanha pyyhe, jonka laskostan kuin vaipaksi ja puen vielä leggingsit lopuksi. Ihan kaamea michelin-malli, mutta pysyypä patja ja lakanat puhtaina.

Tamponeja käytän vain matkoilla.

Aattelin, et tää oli vitsi :D Mut jos ei ollutkaan, niin voi raukkaa! On tämä naisten elämä kyllä melko hurjaa! :D

Minä laitoin lopulta pojan vaipan niin johan sai yön nukuttua rauhassa. Imutehoa ja kokoa oli tarpeeksi:) Täytyy varmaan ostella niitä aikuisten vaippahousuja aina öiksi:)

Yhteistyössä