The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27736960:
Vanha paska,mut ei kuitenkaan kartanovolvo :D Se on tämmöttinen kasipaikkasena, automaatti tottakai,tahtois uudemman,vaikka toisaalta kiehtois ihan toisenlainen vanhempi auto :D

Noihan on ikiliikkujia :D . Ei kannata vaihtaa pois, hyvä auto on!
Mulla on tämmönen ( ei kuvassa oleva, mutta samanlainen)


mutta nyt olosuhteiden pakosta ajelen tällaisella: (onneksi Volvo kotiutuu pian)
(ja ei taaskaan kuvassa oleva)

 
Noihan on ikiliikkujia :D . Ei kannata vaihtaa pois, hyvä auto on!
Kyllä mä ajattelin vaihtaa tuon pois. Ei mun silmään mikään hieno :D Vaikka kukkiihan se perunakin ;)

Mä oon katellu ny v70 volvoakin,mutta toisaalta ku mä niin haluun tuon -74 carinan liikenteeseen,se on niin :heart: ( tosin huono puoli on se ettei kaikki sit mahduttais mukaan )

Tai sit se lantikka -88 kuuspaikkasena oivoi,mun toinen rakkaus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27737021:
Kyllä mä ajattelin vaihtaa tuon pois. Ei mun silmään mikään hieno :D Vaikka kukkiihan se perunakin ;)

Mä oon katellu ny v70 volvoakin,mutta toisaalta ku mä niin haluun tuon -74 carinan liikenteeseen,se on niin :heart: ( tosin huono puoli on se ettei kaikki sit mahduttais mukaan )

Tai sit se lantikka -88 kuuspaikkasena oivoi,mun toinen rakkaus :D
No, okei, voit sen pois vaihtaa, mutta vaihda Volvoon. ;)
Mä olen täysin hurmioitunut tuohon Volvoon, sen verran tyytyväinen olen ollut tuohon nykyiseenkin tässä 12 vuoden aikana, mitä se on mulla ollut.
Ja pois en vaihdan niin kauan kun se eteen -ja taaksepäin liikkuu.

Onhan toi Lantikkakin, mutta ei oo Volovon voittanutta.
minkäslaisella budjetilla oot liikkellä?
 
IhanaValo
Ei oo mies paljon miulle kukkia ostellu...tietää tosin etten niitä kuitenkaan sais hengissä kauaa pidettyy :snotty:

Tuntuu että ihan valmis ois oottelemaan nukkumattia, mietin jaksasko vielä suihkuun kammeta ittensä vai jätänkö suosiolla huomiseen senkin..huomenna tarviis reilusti edistyä sukassa, mitä pidemmälle sen parempi..:)
Taian toivotella teille jo hyvät yöt ja kauniit(ja pervot)(kuka tuon sanoi, en ainakaan mie :O) unet!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä