kahvikirahvi
Mulle ei oo koskaan ostettu kukkia oikeesti, niin mää ilahtuisin : / mutten mää panis pahakseni niitä taka-ajatuksiakaankuka niistä euron hyacinteistä oikeesti ilahtuu
Mulle ei oo koskaan ostettu kukkia oikeesti, niin mää ilahtuisin : / mutten mää panis pahakseni niitä taka-ajatuksiakaankuka niistä euron hyacinteistä oikeesti ilahtuu
Miten mä en taaskaan yhtään yllättynyno saatan joskus ostaa, mutta en ilman taka-ajatusta
Mä en oo koskaan saanu tollasia asetelmia,mut olihan ne 15 ruusuakin ihaniaNiin olis... Mutta oli jopa miehiseen silmään ihan asiallisia asetelmia.
niimpä tietystiPaheksun.
Noihan on ikiliikkujia . Ei kannata vaihtaa pois, hyvä auto on!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27736960:Vanha paska,mut ei kuitenkaan kartanovolvo Se on tämmöttinen kasipaikkasena, automaatti tottakai,tahtois uudemman,vaikka toisaalta kiehtois ihan toisenlainen vanhempi auto
Mä ostan harvoille ja valituille joka vuosi tommoset asetelmat.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27736978:Mä en oo koskaan saanu tollasia asetelmia,mut olihan ne 15 ruusuakin ihania
Ei koskaan?! siis ei sun vanhemmat tai kaveritkaan...Mulle ei oo koskaan ostettu kukkia oikeesti, niin mää ilahtuisin : / mutten mää panis pahakseni niitä taka-ajatuksiakaan
Väsymys ja helevetin jalat...Mikä nyppii?
rasitatsä ittees liikaa?Väsymys ja helevetin jalat...
Kyllä mä ajattelin vaihtaa tuon pois. Ei mun silmään mikään hieno Vaikka kukkiihan se perunakinNoihan on ikiliikkujia . Ei kannata vaihtaa pois, hyvä auto on!
Voi,kiitos samoin! :hug:Mie toivottelen teille joulut ja hyvät uudetvuodet, tässä saattaa hetkinen vierähtää että tulen palstailemaan
Jaa-a, miten tuon ny ottas. 9h päiväkodissa töissä tänään (ja heti perään 17-20 partiota). Polovi turpos leikkaamattomasta jalasta tuplasti iliman syytä.rasitatsä ittees liikaa?
Ihanata joulua sinullekin Vietä rento joulu hyvässä seurassaMie toivottelen teille joulut ja hyvät uudetvuodet, tässä saattaa hetkinen vierähtää että tulen palstailemaan
Hyvää joulua ja hauskaa uutta vuotta 2013 murunen :kiss:Mie toivottelen teille joulut ja hyvät uudetvuodet, tässä saattaa hetkinen vierähtää että tulen palstailemaan
isnöörin järjellä kun tuota lukee niin tulee väistämättä mieleen että on taas kaivettu verta nenästäJaa-a, miten tuon ny ottas. 9h päiväkodissa töissä tänään (ja heti perään 17-20 partiota). Polovi turpos leikkaamattomasta jalasta tuplasti iliman syytä.
No, okei, voit sen pois vaihtaa, mutta vaihda Volvoon.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27737021:Kyllä mä ajattelin vaihtaa tuon pois. Ei mun silmään mikään hieno Vaikka kukkiihan se perunakin
Mä oon katellu ny v70 volvoakin,mutta toisaalta ku mä niin haluun tuon -74 carinan liikenteeseen,se on niin :heart: ( tosin huono puoli on se ettei kaikki sit mahduttais mukaan )
Tai sit se lantikka -88 kuuspaikkasena oivoi,mun toinen rakkaus
Riparilla, mut ei niitä lasketa. Eikun kyllä mä oon yhden lepyttelylahjakimpun saanu! Mut se ei lämmittäny mun mieltä.Ei koskaan?! siis ei sun vanhemmat tai kaveritkaan...
Sitä samaa! =) Miksi palstatauko?Mie toivottelen teille joulut ja hyvät uudetvuodet, tässä saattaa hetkinen vierähtää että tulen palstailemaan
niimpä, kukkia ostaessa ei voi tietää että mikä tulee olemaan vastaanottoRiparilla, mut ei niitä lasketa. Eikun kyllä mä oon yhden lepyttelylahjakimpun saanu! Mut se ei lämmittäny mun mieltä.
Saas nähä milloin seuraavankerran koneen äärellä kun aamuyöstä lähden liikenteeseenSitä samaa! =) Miksi palstatauko?
Jaajaa, hauskaa matkaa sitten myöskin!Saas nähä milloin seuraavankerran koneen äärellä kun aamuyöstä lähden liikenteeseen