katselin vanhoja valokuvia ja AUTS.. millasia tyylimokia teiltä löytyy ?

• Viestiketjun aloittaja "ananas"
  • Ensimmäinen viesti
en edellenkään seuraa muotia ja monista olen varmaan melkoinen tyylimoka koko akka :D
mutta enää en raahaisi selässäni neonvihreää, muovista pikkureppua, ottaisi kreppaukselta näyttävää permanenttia, meikkaisi mustalla huulipunalla & mustalla luomivärilla, pukisi lyhkäistä mustaa pitsineuletta ja sen alle pelkkiä mustia rintsikoita, laittaisi niittipantaa kaulaan..

Viimeksi muokattu:
ai niin, paras ( ja pahin! ) unohtui : bula-hattu. siis semmoinen leuan alta solmittava,
lähinnä jonkun vauvan hatun mieleen tuova kammotus.. sellaiset tehtiin koulussa joskus kuudennella
luokalla & ylpeänä kuljin se päässäni koko talven :x

Viimeksi muokattu:
"Moonbell"
Permis + viininpunaiset hiukset vaaleilla latvoilla. yöks. :S Näytin ihan kauhealta. Siihen vielä päälle roikkuva löydä musta t-paita ja violetit vakosametti housut joissa oli lahkeet halki.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27735972:
Mulla on yhdessä pimeällä keskiajalla otetussa kuvassa kauluspaita ritariässä-tyyliin napaan asti auki. Naamaa koristi texasilaisen seriffin viikset ja kaiken nupiksi mulla oli vielä sellainen anitahirvos-tyyppinen permanentti.
Olin ihan törkeän vetävän näköinen... tai ehkä en sittenkään.
Tuli mieleen Borat :D

Niin ja suurin tyylimoka itsellä varmaan on ollut just näinä teiniaikoina.
Tyllihame, maiharit, kirkkaan violetit verkkosukkahousut, silmät niin mustaksimaalatut kun voi.. :D Voi harmi kun niiltä ajoilta ei oo kuvia.

vieläkin hävettää
Kihlajaiskuvasta huomattiin jälkenepäin et miehellä jäänyt sepalus auki. Tai ei me sitä huomattu, vaan monelta taholta ollaan siitä saatu kuulla. Eihän se tyylimoka ole mutta ei kivan näköstä kuitenkaan.

"vieras"
7 luokan kuvassa mulla on sellaiset "skedekengät", ne kanootit vie varmaan puolet kuvasta ja istun ihan edessä keskellä. Olin niin hinteläkin, noh, ainakaan tuuli ei vienyt.

entinen nuori
Ei siitä ole kuin kymmenen vuotta mutta farkut oli niin matalat että vetoketju ei ollut viittä senttiä pidempi. Ja paita oli lyhyt. Enää ei olis pokkaa vaikka olisi vielä yhtä hoikka kuin viistoista vuotiaana

Yhteistyössä