:xmas:mä olen eräänlainen yleismiesjantunen
:xmas:mä olen eräänlainen yleismiesjantunen
:wave:Kirpeää iltaa!
Tänään olen toiminut pelastuspartiona... Tuntuu nämä nykyajan dieselit olevan semmoisia, ettei ilman roikkaa/webastoa selviä.
Onneksi mulla on vanha romu, mutta toimiva
Joo, oikein kaksin verroin - semmonen Hondamies-olo, vaikken Hondaa omistakaan.:wave:
olit siis teiden ritari?
liekkö perrää, ainakin mun tieseliautto pellaa pakkasellakin kuin puikki kunhan muistaa tankata siihen Nesteen -37 asteen tieseliäKirpeää iltaa!
Tänään olen toiminut pelastuspartiona... Tuntuu nämä nykyajan dieselit olevan semmoisia, ettei ilman roikkaa/webastoa selviä.
Onneksi mulla on vanha romu, mutta toimiva
Kiva kun teiden ritareita on jotka auttaa jos joku on pulassa.Joo, oikein kaksin verroin - semmonen Hondamies-olo, vaikken Hondaa omistakaan.
mä soittasin 020202 ja pyytäisin yhistämään lähimmälle hinurilleKiva kun teiden ritareita on jotka auttaa jos joku on pulassa.
Josta tulikin mieleen kun autoja on ojassa niin jos sinne liukastelee,toivottavasti ei mut jos niin kävis niin minnekkä sitä eka soitetaan? hinausautoko? vai joku muu? jos nyt kukaan tuttu ei pääse apuun.
Hinuri | Urbaani Sanakirjamä soittasin 020202 ja pyytäisin yhistämään lähimmälle hinurille
näin tein kerran kun moposta posahti rengas "täydestä laukasta" ja katoin että siitä tuli korjauskelvoton
10 pistettä, sä hogasit mun koukunHinuri | Urbaani Sanakirja
tuli ekana toi ykkönen mieleen
pitääkö sillon soittaa myös poliisi paikalle jos on vaan liukastellu sinne eikä oo käyny mitenkään ku korkeintaa autolle?mä soittasin 020202 ja pyytäisin yhistämään lähimmälle hinurille
näin tein kerran kun moposta posahti rengas "täydestä laukasta" ja katoin että siitä tuli korjauskelvoton
ei tartte soittaa posliineille mutta jos haluaa vakuutuksesta korvauksen niin kantsii ottaa kuviapitääkö sillon soittaa myös poliisi paikalle jos on vaan liukastellu sinne eikä oo käyny mitenkään ku korkeintaa autolle?
kyselen ihan älyttömiä mutta mietin vaan varuiks jos joskus sattuis sinne ojanpenkalle päätymään nokka eellä.
sit eikun jalat ylös ja tsih ?Elossa vielä :O saatiin hommattua sentäs kaikki lahjat, ihmisii muuten hirveesti liikenteessä, tais olla koko turku tänään jouluostoksilla samaan aikaa meidän kanssa
no kylläpä sä olit reipas, kai ostit jotain itelleski?Elossa vielä :O saatiin hommattua sentäs kaikki lahjat, ihmisii muuten hirveesti liikenteessä, tais olla koko turku tänään jouluostoksilla samaan aikaa meidän kanssa
Kunhan saan mukelot nukkuu ni laitan musat korville ja teen itelleni drinksunsit eikun jalat ylös ja tsih ?
Jäätelööno kylläpä sä olit reipas, kai ostit jotain itelleski?
Tiedä, mitä nuo ovat noihin tankanneet. Citikka ja Audi oli tänään ne automerkit, jotka tuolta jouduin pelastamaan, vaikka pakkasta ei ollut kuin -20 pintaan...liekkö perrää, ainakin mun tieseliautto pellaa pakkasellakin kuin puikki kunhan muistaa tankata siihen Nesteen -37 asteen tieseliä
oikia meininki :heart:Kunhan saan mukelot nukkuu ni laitan musat korville, palstan ruudulle ja teen itelleni jysäkän drinksun
Soittaisin kanssa tuonne 020202 tai muuhun vastaavaan.Kiva kun teiden ritareita on jotka auttaa jos joku on pulassa.
Josta tulikin mieleen kun autoja on ojassa niin jos sinne liukastelee,toivottavasti ei mut jos niin kävis niin minnekkä sitä eka soitetaan? hinausautoko? vai joku muu? jos nyt kukaan tuttu ei pääse apuun.
yleisin virhe tiisselin kans on se että tankataan halvinta löpöä jossa ei ole oikeat asteetTiedä, mitä nuo ovat noihin tankanneet. Citikka ja Audi oli tänään ne automerkit, jotka tuolta jouduin pelastamaan, vaikka pakkasta ei ollut kuin -20 pintaan...
Just noinoikia meininki :heart: