1
14-vuotias poika
Vieras
Hei! Olen nyt 14-vuotias ja suurin haaveeni on ollut jo kauan muuttaa peruskoulun jälkeen 16-vuotiaana Helsingin matematiikkalukioon opiskelemaan. Matkaa sinne on kuitenkin 130 kilometriä. Äitini ei sinänsä vastusta muuttoa, sillä hän tietää että olen hyvin vastuuntuntoinen ihminen. Isältäni en uskalla edes kysyä. Luulen, että hänen järkeensä ei mahdu, että miksi minun pitäisi muuttaa kalliiseen Helsinkiin, kun täälläkin on kaksi lukiota. Mutta kyseessä on kuitenkin erikoislukio.
Vanhempani eivät ole mistään rikkaimmasta päästä, joten ongelma on ehkä eniten rahassa. Mutta älkää käsittäkö väärin, olemme ihan hyvin toimeen tuleva 4-henkinen perhe.
Mitä te olette mieltä muutosta? Tai onko teillä vinkkejä tai kokemuksia, jotka saattaisivat auttaa? Kyselkää reilusti, vastaan kyllä parhaani mukaan.
Vanhempani eivät ole mistään rikkaimmasta päästä, joten ongelma on ehkä eniten rahassa. Mutta älkää käsittäkö väärin, olemme ihan hyvin toimeen tuleva 4-henkinen perhe.
Mitä te olette mieltä muutosta? Tai onko teillä vinkkejä tai kokemuksia, jotka saattaisivat auttaa? Kyselkää reilusti, vastaan kyllä parhaani mukaan.