ehkä pitäis, ainakin lapsellisenapidätkö ruutista lapsena. Tässä jaeltiin leirirangistuksia.
Kotona työ on huvia. Ahkeruus on ilomme..
ehkä pitäis, ainakin lapsellisenapidätkö ruutista lapsena. Tässä jaeltiin leirirangistuksia.
Kotona työ on huvia. Ahkeruus on ilomme..
En minulla ole opetuslapsia, en ihan ole sellaisilla jalanjäljillä. Enkä opeta muitakaan. Paitsi siinä elämänkoulussa. Ja välillä Siperiassa.Muttakun sitä työtä täytyis tehdä kuitenkin muuallakin, kuin kotona. Pidät työtä rangaistuksena? Pelle. Oletko oikealla alalla. Opettamassa lapsia. Mielestäni et, ole.
Öitä, mä kanssa jossain vaiheessa vaihdan unikuviin.Hyvää yötä kaikille. Myös sinulle kiukkuinen ja muutaman sanan harmaa. Minä menen katsomaan vähän leffaa, tappelen lahjapapereiden ja teipin kanssa ja sitten nukkumaan.
Kauniita unia :hug:Hyvää yötä kaikille. Myös sinulle kiukkuinen ja muutaman sanan harmaa. Minä menen katsomaan vähän leffaa, tappelen lahjapapereiden ja teipin kanssa ja sitten nukkumaan.
tietenkin paistetaan ja tikkupullaa ja vaahtokarkkeja, osaan mä olla lempeäkin.Kuis tää Kuninkaallinen Työleirikoulu Siperia, paistetaanko me siel nuotiomakkaraa?
entä lettuja nokipannulla?tietenkin paistetaan ja tikkupullaa ja vaahtokarkkeja, osaan mä olla lempeäkin.
Tosin se suurin ja vaaleanpunaisin karkki on mulle..
Miksei niitäkin=)entä lettuja nokipannulla?
ilmoittaudun mukaan, missä ja milloin leiri pidetään?Miksei niitäkin=)
Ensi vuonna, tarkka ajankohta ja sijainti ilmoitetaan myöhemmin valituille.ilmoittaudun mukaan, missä ja milloin leiri pidetään?
Kirjallinen ulosantisi todistaa osaamattomuutesi kaikilla aloilla. Älä nyt hyvä ihminen enää työskentele lasten parissa, jos opetuksesi ovat tuota luokkaa.En minulla ole opetuslapsia, en ihan ole sellaisilla jalanjäljillä. Enkä opeta muitakaan. Paitsi siinä elämänkoulussa. Ja välillä Siperiassa.
Opettaja en ole, mutta asiantuntia kyllä. Monessa.
Kirjallinen ulosantisi todistaa osaamattomuutesi kaikilla aloilla. Älä nyt hyvä ihminen enää työskentele lasten parissa, jos opetuksesi ovat tuota luokkaa.
Työ on rangaistus? Pelle.
aattele miten pienestä se voi ollakkaan kiinniSinänsä imartelevaa, että olen ylittänyt jonkun ärtymyskynnyksen.
Saan huomiota osakseni ja vieläpä ammatinvalinnanohjausta.
Vaikka on sangen outoa, liki mahdotonta, että minä voisin ketään ärsyttää:saint:
Nuq hyvin :wave:Nukkuma-aika.:wave:
no huomenta, masa siunas sua runsailla hiekoilla?Huomenta!=)
Ei ihan niinkään, mutta siunasi kuitenkin. =)no huomenta, masa siunas sua runsailla hiekoilla?
näin munkin tiimarinvihkossa näkyy lukevan, epäreilu jannu se masa kun se ei hiekota tasapuolisesti kaikkien petejäEi ihan niinkään, mutta siunasi kuitenkin. =)
Masa kun on aikalailla mua pakoillut tässä välillä.
On.näin munkin tiimarinvihkossa näkyy lukevan, epäreilu jannu se masa kun se ei hiekota tasapuolisesti kaikkien petejä