Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

Mä tulin kertomaan alapäähuumoria tänne, sori vaan. :whistle:

Mies opetti sit muksuille pieruhuumoria tässä toissailtana, tää legendaarinen "Vedäpä tuosta" (peukalo) ja sit pierrä rusautti ja esikoinen sai nauruhepulin. Noh, nämäpä ei sit muuta touhuakaan kun vetelee sormistaan ja piereskelee (suulla kun ei joka kerta tuu perästä) ja minunki sormia vetelee ja et ei tuu niin suulla piereskelee.

Tämmöstä meillä, mitä teillä? :D

Niin ja iltaa kaikille.

Nuorin heittää taas omaan iltashowtaan. Pakko varmaan mennä vahtimaan taas sinne penkkiin. Onhan tätä 6 pitkää vuotta katsottu, eikä sen iltakierrokset alene yhtään iän myötä. :whistle: Ikä rauhoittaa my ass...
Niin tiedä siitä, rauhoittaako tai tyyneyttäkökään. Minusta tuntuu, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä typerämmäksi käyvät palstajuttuni, se joskus melko tiukka harkitsen ennenkuin klikkaan taktiikka ei juuri näytä toimivan..

:xmas:

Oikeastaan olin tuossa kun rupesin ikääntymisen tuomia rauhoittumisvaikutuksia kyseenalaistamassa ensin käyttämässä esimerkkinä erästä toista taloutemme henkilöä, joka katsoo televisiota takanani hirnuen mitä tyhmimille asioille, mutta sitten mietin.. että niin.. ehkä sittenkin katson itseäni.:ashamed:

Mä en suutu kuin palatsin niskuroiville pikkuprinsessoille.

Leiriläisille, omille tai naapurileiriläisille en. :saint:
Mä olen sellainen lempeä leirinjohtaja...:heart:

Sieltä irstaalta naapurileiriltä. voi kaivata leirimme hiljaiseen hiliittyyn harmoniaan...
mä olen niskuroiva naapurissa olevan leirin jäsen jolle sopis ajoittain myös harmonia

mitä rankkua sillä statukseksella saa?

mä olen niskuroiva naapurissa olevan leirin jäsen jolle sopis ajoittain myös harmonia

mitä rankkua sillä statukseksella saa?
täällä vai siellä toisella leirillä...:xmas:

Täällä ei rankaista,täällä työllistetään.. leirin riukulan tyhjennys voi olla sellainen pieni niskoittelunakki, joka napsahtaa.

Muuten hymistään ja lauletaan nuotiolauluja. :D

Yhteistyössä