ajattelin kahdesta isosta mehupullosta tehdä tuolle minipojalle sellaisen happitankin tuonne selkään kun noilla kuussa matkaavilla on...oisko siin ideaa?
Kuulostaa tosi kivalta =)ajattelin kahdesta isosta mehupullosta tehdä tuolle minipojalle sellaisen happitankin tuonne selkään kun noilla kuussa matkaavilla on...oisko siin ideaa?
Tähän leiriin on hyvä kuulua =) Hei, ollaanko me nyt partiolaisia?Tämä ketju on kuulemma kilttien paheksujien leiri, mun johdollani...
Toisessa riehuvat ne tuhmat paneksujat...:xmas:
Tälläiseen näkemykseen törmäsin tänään...
juu ja tarvitsee mukaan myös sulkapäähineen...en sitten tiedä mitä meinaa siellä kuussa tehdä...sadetanssin?Kuulostaa tosi kivalta =)
Onko poikasi lähdössä avaruuslennolle..
Ollaankos me sademetsässä vai missä leirillä?Tämä ketju on kuulemma kilttien paheksujien leiri, mun johdollani...
no ei tartte suuttua jos joku hölösuu sanoo asiat niinkö ne on...Tämä ketju on kuulemma kilttien paheksujien leiri, mun johdollani...
Mä ainaki oonTähän leiriin on hyvä kuulua =) Hei, ollaanko me nyt partiolaisia?
Siis aina valmiina..?Mä ainaki oon
Iltaa puhtoiset paheksujat :heart:
kuin myösSiis aina valmiina..?
Kyl.Siis aina valmiina..?
Jumanklavita, mua on pilkattu täällä enkä oo ees huomannu :Oonhan sekin kuntoilua. Lasi voi olla raskas nostaa..
Sul on ilmeisesti skype tms. koneella?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27719309:otin oikein kuvan äsken etusivusta. mitä nuo S jutut sinisellä oikeen on. :O
pakkohan se oli laittaa kun mese ja skype yhdistyy + mese lopetetaan kokonaan.Sul on ilmeisesti skype tms. koneella?
Mullakin on Skype koneella mut ei mulla näy noin kuin päättömällä.Sul on ilmeisesti skype tms. koneella?
Son joku palikka skypeltä tms. Just ny en muista. Enkä ole hankkinu skypeä koneelle.Mullakin on Skype koneella mut ei mulla näy noin kuin päättömällä.
Juu, eikös motto ole Aina valmiina:vampire:Tähän leiriin on hyvä kuulua =) Hei, ollaanko me nyt partiolaisia?
täytyy kokeilla asetuksista löytää..Sen saa jostain sieltä Skypen asetuksista pois muistaakseni. Ettei siis näytä automaattisesti joka hemmetin random numerosarjaa mahdollisena puhelinnumerona.