Mä tein kaksi, hiukka huuhkajattaren ohjetta muuttaen. Tuolla jääkaapissa ovat folioon käärittynä odottamassa tuomiotaan muutaman päivän päästä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27714860:en o veivannu tänään muuta kun kalaa.
Mitä kalasta tuli?
Mä tein kaksi, hiukka huuhkajattaren ohjetta muuttaen. Tuolla jääkaapissa ovat folioon käärittynä odottamassa tuomiotaan muutaman päivän päästä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27714860:en o veivannu tänään muuta kun kalaa.
uunilohta tuonne ruokahaasteeseen ja lopusta tein salaattia.Mä tein kaksi, hiukka huuhkajattaren ohjetta muuttaen. Tuolla jääkaapissa ovat folioon käärittynä odottamassa tuomiotaan muutaman päivän päästä.
Mitä kalasta tuli?
ei taida mulla näkyä kyseinen kanava. :OTallinna!! Suomalaista white trash tositeeveetä!
Ohjelmia, jolloin saa tuntea olevansa parempaa väestöä
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27714846:niinkun tuolla jo arvattiin. ei ole.
piti vaan kokeilla että vieläkö osaa juopotella.
Ei olla tehty uunilohta aikoihin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27714885:uunilohta tuonne ruokahaasteeseen ja lopusta tein salaattia.
Tuli voittoAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27714885:uunilohta tuonne ruokahaasteeseen ja lopusta tein salaattia.
Täällä oli kans ihan mahdoton päivä tänään, entiset ehti kolata niin uudet oli jo satanut/tuiskuttanut alkupäähän, tulee tuota valkoista ihanuutta nytkin hissukseen.Mä olen veivannut ja heilutellut tänään vaan tuota lumikolaa.
Ja vaikka en kaikkia Majurin ajatuksia jaakaan, saisi se valkoinen p....a jo riittää...
Kuin myös ja kauniita unia kaikille.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27714991:öitä kaikille. :wave:
päivää.=)Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27716285:päivää kaikille. :xmas:
Tää on ihan Tapiontyttärelle tää nosto
mistä ihmeen leiristä sä oikeen puhut. :ONiskuroiko leiriläiset, vai pitääkö avata leiritön ketju...:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27718408:mistä ihmeen leiristä sä oikeen puhut. :O
moi:wave:moi:wave: