K
"Kysymysmerkki"
Vieras
Tai miksi suositellaan voide pesemään pois ennen imetystä?
Onko vaarallista jos voidetta menisi suuhun?
Onko vaarallista jos voidetta menisi suuhun?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käyttäähän sitä monet huulirasvanakin, niin mitä vaarallista siinä olisi? Siitä korkeintaan lihoo jos tuubillisia vetää.
En luottais tuollaiseen tuoteselosteeseen. Käsketään levittää rasva imetyksen ja nännialueen HUUHTELUN jälkeen. Kuulostaa aika 70- luvun ohjeelta. Kaikki tietää, ettei rintoja ainakaan pestä imetyksen jälkeen.
Imuotteen takia?Mua ihmetyttää suuresti tuo tuoteseloste, koska bebanthenia saa käyttää suun limakalvovaurioihin, myös vauvoille huuliin ja muualle ja bebanthen on 99% lanoliinia ja silti kehotetaan huuhtelemaan pois ennen imetystä?? Joku valveutunut palstamamma voisi kysästä tuota apteekista tai valmistajalta, että miksi näin.
Imuotteen takia?
en mä ainakaan laittanut rasvaa kuin nänniin (joka yleensä menee rikki) ja vauvahan ottaa kiinni lähinnä nännipihasta, joten ei oikein tuokaan voi olla syynä, varsinkin kun lanoliinia saa kerran käyttää..
Mua ihmetyttää suuresti tuo tuoteseloste, koska bebanthenia saa käyttää suun limakalvovaurioihin, myös vauvoille huuliin ja muualle ja bebanthen on 99% lanoliinia ja silti kehotetaan huuhtelemaan pois ennen imetystä?? Joku valveutunut palstamamma voisi kysästä tuota apteekista tai valmistajalta, että miksi näin.