Mitä teidän lahjasäkeistä löytyy jouluna lapsille....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27710710:
Kannattaa kuunnella myös sitä miniää, mua ainakin välillä ärsyttää anoppi ihan sen vuoksi, kun ei kuuntele mun toiveita lasten lahjoista. Meillä on leluja ja krääsää jo valmiiksi niin paljon, etten haluais yhtään lisää, silti niitä aina tulee. Mutta mites olis dublot? Tai jotain muuta ns. ikuista? Puista junarataa tmv.
Lapsella on isänsä jäljiltä dubloja ja legoja.
Tämäkin papan (isäni) ostama keinuhevonen on nyt pienellä käytössä :)

300_keinuhevonen.jpg

poika vajaa 2v. pari teletappi dvd:tä, kamalia, mutta suosikkeja. yks fröbälit -musa dvd, joku näistä annetaan tammikuussa synttärilahjaks. pari autokirjaa, yks pienten "helmipeli" ja barbapapa -palapeli. villasukkia ja hanskoja ja vaatetta olen hankkinut pitkin syksyä, kuten muutakin. yhden ison auton aion ostaa, roskisrekan tms kunhan pääsen hakemaan maanantaina ilman poikaa. kamalan kasan lahjoja saa mummolta ja papalta...

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Lapsella on isänsä jäljiltä dubloja ja legoja.
Tämäkin papan (isäni) ostama keinuhevonen on nyt pienellä käytössä :)

Meilläkin on miehen vanhat legot ja dublot, mutta oon silti ostanu uusia joukkoon, mönkijää, salama mcgueenia yms. Sellaista, mikä on nyt ollut lapsilla "in", eikä oo sillon miehen lapsuudessa vielä ollut olemassakaan.

Tyttö 3kk (no nää olisin joka tapauksessa ostanut mut laitan näön vuoksi pakettiin..)

-pari pyyhettä
-pupu- ja pesukarhutyynyt omaan sänkyyn
-sophie the giraffe-purulelu

Poika 3v.

-paperilennokkisetti (valmiita lennokkeja jotka ite taitellaan ja liimaillaan)
-madagascar dvd (ykkösosa koska siinä on se "mä tahtoo veivaa, veivaa" :D)
-sisäelinkirja :D ..siis sellanen kirja, missä on ihmisen kuva ja sivuja kääntämällä häviää aina ihmisestä "yksi kerros", ekana iho jne.
-karhutyyny sänkyyn

Mies ostaa pojalle vielä jotain mitä haluaa. Ja isovanhemmilta saa ainakin Brion builder-setin ja mun äidiltä jonkun ison legojutun ja sukset.

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
isoimmat lapset saa yhteisen mario bros2 pelin nintendo 3ds:lle ja erikseen kaikille jotku legopaketit tai bioniclejä,pienimmälle joka on muumifani niin luonnollisesti jotain muumilaaksoon liittyvää.ei oo lahjoi viel pahemmin ostettu.peli on jo ostettu ja jotain legoja....viime tinkaan menee.

Meillä lapset 1v, 3v ja 5v. Yhteisesti saavat lahjaksi leikkikeittiön astioineen ja leikkiruokineen. Cd-soitin meni äskettäin rikki, joten saavat uuden tilalle ja mukaan jonkin uuden lasten cd:n. Lisäksi saavat lumikolat ulkoleikkeihin. Pienin saa nuppipalapelin. Muut lahjat tulevat sukulaisilta.

En minäkään osta meidän 2,5 v.:lle kun kaksi lahjaa. Toinen kaiken lisäksi käytetty. Anoppi on kovasti kysellyt lahjatoiveita ja sanoin, että yhden voi ostaa. Varaa kyllä olisi vaikka hukuttaa lapsi lahjoihin. Hän mieluummin leikkii meidän vanhempien kanssa esim. piilosta kun yksin lelujensa kanssa. Eikä hän vielä tajua noiden lahjojen perään. Aikuisille en osta mitään, tarjoan jouluaterian rakkaudella tehdyn :)

Meidän säkistä löytyy 3v9kk vanhalle tytölle

-Littlest pet shop joku "talo" tms. + lisähahmoja muutama siihen
- muumilaiva
- aamutossut + vaatteita, lapaset ja sukkia :)

Tulee saamaan mun vanhemmilta ja kummeiltaan jotain, mutten tiedä mitä. :)

Poika 5v: 4 pakettii
Iso nukkekoti/-sairaala (Miehen ja mun tekemä)
Myssy, lapaset ja kauluri (Mun tekemät)
Kitara (Kummeilt)
Puurautatien lisäosii (isovanhemmilt)

Poika 6kk: 3 pakettii
Myssy, lapaset ja kauluri (Mun tekemät)
Puinen pujottelulelu (kummeilt)
Ensinukke (isovanhemmilt)

Varmasti monien mielest liian vähä, ja huonoja lahjoja. :)

Yhteistyössä