[QUOTE="Piu";27739118]Ostetaan periaatteessa mitä halutaan, mutta ei ihan huolettomasti kuitenkaan periaatteella makso mitä makso. Pientä hintojen katselua mut kaikki ostetaan kyllä mitä halutaan. Niin ruuassa kuin lahjoissakin. Tuota jäin ihmettelemään mitä ap ja joku muukin kirjoitti, että säästetään kun omille lapsille ei osteta mitään kun saavat lahjoja muualta..niin miksi..? Mulle ainakin ne omat lapset on rakkaimmat murut koko maailmassa ja ihan aidon oikean vilpittömästi HALUAN ostaa niille lahjoja! Mulla olisi ihan kamala olo jos en mitään noille pikkuisille hankkisi..[/QUOTE]
No kun lapset saavat jo n. 500 leluja, kirjoja ja pelejä sukulaisilta niin mikä järki on ostaa itse vielä lisää?? Eiköhän tuolla summalla saa 1v, 3v ja 5v lapsille ihan riittävästi uutta roinaa, ja osaan olen saanut itse vaikuttaakin kun sukulaiset ovat lahjatoiveita kyselleet. Kyllä minäkin HALUAN ostaa lapsilleni lahjoja ja tehdä heille ihanan joulun, mutta tässä kohtaa täytyy vaan ottaa JÄRKI käyttöön ja miettiä, miksi pitäisi ostaa vielä lisää ja lisää. Sitä paitsi lapset ovat vielä joulupukin uskossa, joten heille on ihan se ja sama, onko siellä lahjaröykkiössä paketti vanhemmilta vai ei.