Entäs minä?Otsakeessa ei lue päätön. Mutta asiattoman ja mauttoman kriteerit hän ehkä täyttää
Entäs minä?Otsakeessa ei lue päätön. Mutta asiattoman ja mauttoman kriteerit hän ehkä täyttää
asiaton. Hyvin asiaton.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27709319:Entäs minä?
OKasiaton. Hyvin asiaton.
mä näen vaan punaisen raksin.:vampire:
Näetkö näkyjä?mä näen vaan punaisen raksin.
Heips
Nyt viikunahillo porisee ja luumut, rusinat sekä viikunat on pilkottu huomista kakkuleivontaa varten.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27709370:Näetkö näkyjä?
Kiitos kukkasista :hug:Oi sä olet ahkera. :flower: Mä olen keskittynyt vaan itseni hoitamiseen erilaisilla nestemäisillä lääkkeillä.
Mutta sitä pitää muistaa maistaa ennenkuin laittaa sitä hilloon...Kiitos kukkasista :hug:
Minä kanssa alan kohta ennaltaehkäisemään.
Tarvis avata konjamiinipullo tuota viikunahilloa varten ja sitten sitä tarvitsee myös kakkuun.
Jäi maistamatta mutta olen maistellut hilloa ja ihan on suunmukaista jo keskeneräisenäkin.Mutta sitä pitää muistaa maistaa ennenkuin laittaa sitä hilloon...
Mitä sä maistelet?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27709482:mä olen kohta litran maistellu enkä vieläkään osaa sanoa että onko hyvää vai hyi kun hyvää.
mulla on kolmas lasi tälläistä yrttijuomaa. Mä olen tälläinen luomuhenkinen..:saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27709482:mä olen kohta litran maistellu enkä vieläkään osaa sanoa että onko hyvää vai hyi kun hyvää.
Mitä sä maistelet?
Ethän sää tommosia juo?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27709573:
ja colaa päälle.
Fernettiä vai sitä toista?mulla on kolmas lasi tälläistä yrttijuomaa. Mä olen tälläinen luomuhenkinen..:saint:
ihan oikeella eikä mitään tekojutulla.Ethän sää tommosia juo?
Litran?
Onks toi sil esanssil maustettua eli ei oikealla viskillä?
sitä toista.Fernettiä vai sitä toista?
OhosAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27709607:ihan oikeella eikä mitään tekojutulla.
Uuu, mulla hyllyllä tuo pullo. Et voi pilata tuota millään hemmetin colalla. Häpeä mies!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27709573:
ja colaa päälle.
Mitä se siellä hyllyllä tekee, kerää pölyäUuu, mulla hyllyllä tuo pullo. Et voi pilata tuota millään hemmetin colalla. Häpeä mies!
Minkä kokoinen tsih...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27709656:Öhm 18. tsih