Eero Aarnion Tuplakupla... Ostettiin jo Pinja ja nyt haluttais tuokin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aarnio fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aarnio fani

Vieras
Pinja oli tarjouksessa 99e kun normaalisti 299 :o

Tuplakupla on oikeesti hieno valaisin, tuosta Pinjasta en nyt sitten niin tiedä, mut ostettiin kun oli niin hyvä tarjous. Onko jollain Pinjaa??

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=559110&shopId=10008&compartmentId=38154&categoryId=10325&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Meillä on S ja M koot. Noi on ostettu joskus Hulluilta Päiviltä eli ei normaalihintaisina niitäkään. Kiitos tiedosta, en oikeen osaa päättää minkä valaisimen haluan lastenhuoneeseen, on niin paljon ihania..

Tuplakuplasta löytyy M- ja XL-koot. Aarnion muusta valaisintuotannosta löytyy origo ja swan, herran muita tekeleitä sitten vähä enämpi.

Valaisinpuolelta löytyy myös muita klassikoita. Lokki, modern art, block, ph-50, norm69, AJ, Artemide tolomeo, etc..

[QUOTE="mona";27706073]Se on hyvä et kaikki ei tykkää, muutenhan niitä ois kaikilla. :)[/QUOTE]

Mun mielestä noita on kaikilla ja ihan minkälaisen sisustuksen kanssa vaan, vaikka on aika vaativa, mielestäni, muun sisustuksen suhteen. Sama koskee Lokkia. Itse en välitä kummastakaan, mutta toi Pinja on ihan ok, se ei vaan sekään sovi yhteen minkään muun kanssa mistä tykkään.

Mun mielestä noita on kaikilla ja ihan minkälaisen sisustuksen kanssa vaan, vaikka on aika vaativa, mielestäni, muun sisustuksen suhteen. Sama koskee Lokkia. Itse en välitä kummastakaan, mutta toi Pinja on ihan ok, se ei vaan sekään sovi yhteen minkään muun kanssa mistä tykkään.

Osittain olen kanssasi samaa mieltä. Tuplakupla ja lokki, modernismin ja minimalistin edustajina kyllä vaativat arvoisensa ympäristön ympärilleen. Aivan kuin monet muutkin klassikkovalaisimet.

Maalaisromanttiseen sisustukseen kyseiset valaisimet eivät todellakaan sovi, mutta minimalistin funktionaalisessa kodissa ne ovat niitä pisteitä iin päälle.

Siinä olen täysin eri mieltä kanssasi että niitä löytyisi muka kaikilta ja jokaisessa kodissa. Ei, ei ja ei löydy.
Kyseisiä valaisimia kyllä näkyy sisustuslehtien sivuilla ja blogeissa, mutta ei niinkään siinä naapurin keijon ja irman keittiössä sekä olohuoneessa.

Ihan jo pelkkien hintojenki puolesta.

[QUOTE="vieras";27706356]Osittain olen kanssasi samaa mieltä. Tuplakupla ja lokki, modernismin ja minimalistin edustajina kyllä vaativat arvoisensa ympäristön ympärilleen. Aivan kuin monet muutkin klassikkovalaisimet.

Maalaisromanttiseen sisustukseen kyseiset valaisimet eivät todellakaan sovi, mutta minimalistin funktionaalisessa kodissa ne ovat niitä pisteitä iin päälle.

Siinä olen täysin eri mieltä kanssasi että niitä löytyisi muka kaikilta ja jokaisessa kodissa. Ei, ei ja ei löydy.
Kyseisiä valaisimia kyllä näkyy sisustuslehtien sivuilla ja blogeissa, mutta ei niinkään siinä naapurin keijon ja irman keittiössä sekä olohuoneessa.

Ihan jo pelkkien hintojenki puolesta.[/QUOTE]
Ehkä nä vaan sit on täällä päin joku villitys. Bussilla kun menee niin tosi monessa ikkunassa näkyy(en mä mikään kyylä oo) ja mun monella tutulla on myöskin.

Mun mielestä noita on kaikilla

Mä en ole nähnyt koskaan yhdessäkään kodissa Aarnion valaisinta, enkä edes sitä Lokkia. Enkä kyllä paljon muitakaan design-valaisimia :) Siis kun tuttavien ja sukulaisten koteja mietin. Ylipäätään tosi vähän ihmisillä tuntuu olevan mitään hintavampia tavaroita sisustuksessa, mut jos lajittelee asioita vaan tyylin perusteella niin sit alkaakin jo löytyä juttuja mitä on "kaikilla" :) Kellään kaverilla ei taida olla sellaista modernia, minimalistista tyyliä kotona, vaan menee enemmän sinne maalaisromanttiseen suuntaan. Mun lähipiiriin taitaa kuulua enimmäkseen keskituloisia ja harva on kovin kiinnostunut sisustuksesta. Ja ne ketkä on, suosii edullisia tuotteita. Sit taas sisustuslehtien ja blogien luoman mielikuvan mukaan noita Lokkeja ja Tuplakuplia on kyllä minunkin mielestäni "kaikilla" :)

Itse en tykkää tuplakuplasta enkä pinjasta...

no kyllä todellakin on kaikilla näitä white-trashejä eli lokkia (anttilasta alehintaan), tuplakuplaa (askosta kantistarjous)ym vastaavat "designit"... ei ole millään lailla korkean elintason tai tyylitietoisuuden mittari ollut vuosiin, nyt kun ovat tulleet halpistuotantoon.

no kyllä todellakin on kaikilla näitä white-trashejä eli lokkia (anttilasta alehintaan), tuplakuplaa (askosta kantistarjous)ym vastaavat "designit"... ei ole millään lailla korkean elintason tai tyylitietoisuuden mittari ollut vuosiin, nyt kun ovat tulleet halpistuotantoon.

Onko audi laadukas auto, vaikka sitä valmistetaan muuallakin kuin saksassa ja myydän kaiken maailman kaken korjauspajoissa?

Miten se valaisin eroaa sillä jos sen ostaa anttilasta vepsäläisen sijaan?

Esimerkiski lokki on ollut aikoinaan nimenomaan semmoinen halpa, tavallinen valaisin, josta se on noussut klassikon asemaan.

Tuota noin, itse en ole TuplaKuplaa ostanut korkean elintasoa tai tyylitietoisuuden esitelläkseni. Ja joka tapauksessa, vaikka TuplaKuplan saisi nyt vaikka hintaan 250€, se on aika paljon verrattuna siihen et joku ostaa jonkun muun pöytävalaisimen Anttilasta hintaa 79. Niin ja siis prosentuaalisesti kodeissa joissa olen käynyt, näitä on tosi vähän. Muutenkin olen sitä mieltä että hyvä kun valaisimia saa vähän edullisemmin.

Yhteistyössä