Mitä ostaisit nyt Ikeasta?

Mä olen tiiraillut netistä yhtä keittiön valaisinta. Ja sit keittiöpuolella myytävää hyllyä ostaisin 2 ja laittaisin ne kylppäriin.
Ja se kangasosasto on mun kompastuskivi, sieltä nyt tarttuu matkaan kaiken näköistä.
Ai, ja rullaverhot, haluan sieltä rullaverhoja 3een ikkunaan.

Juur tein 150 euron ostoslistan, mutta tunnin matkan takia en nyt viitsi lähteä. Mm lastenhuoneeseen katto- ja pöytävalaisin, pari lelua joulupakettiin (mm hedelmäkori, leppäkerttutyyny, keinu), aluslakana.

ostoslistalla olis sänky ja sohva ja jonkinmoinen kaappiviritelmä.. pari kertaa käyty jo kattomassakin, mut en oo raaskinu vielä ostaa kun en oo ollu ihan satavarma onko mieluisia sittenkään.

tällähetkellä ei taida olla mitään, mitä tarveisin- joten en ostas mitään. Jos mies menis Ikeaan, sieltä tulia varmaan 100e edestä tavaraa, kaikkea pientä, varsinkin lastenhuoneeseen. Viimeksi se oli ostanut joku 5 erilaista yövaloa lastenhuoneeseen :D

images

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27699679:
tällähetkellä ei taida olla mitään, mitä tarveisin- joten en ostas mitään. Jos mies menis Ikeaan, sieltä tulia varmaan 100e edestä tavaraa, kaikkea pientä, varsinkin lastenhuoneeseen. Viimeksi se oli ostanut joku 5 erilaista yövaloa lastenhuoneeseen :D

images

Ihana mies! :D
Mun mies aina kävelee perässä ja sanoo "joo on kiva mut ei me tarvita tota." no, säästyypähän rahat. :p

Yhteistyössä