Ja mansikoita. Ja kermavaahtoa.Jesus teidän kanssa.. Pitäiskö ostaa iso pullo shaampanjaa saunomista varten
Kaupassa on sellainen kermavaahtopullo mistä voi pursottaa vaahtoa
Ja mansikoita. Ja kermavaahtoa.Jesus teidän kanssa.. Pitäiskö ostaa iso pullo shaampanjaa saunomista varten
Sitten voi nauttia takkatulen ääressä kuumaa elintarviketta eli makkaraaSitten tulee jo vähän vilu kun pusero on pois niin tarjotaan lisää lämmikettä ja mennää takan viereen pötköttelee jolloin miehen käsi ujuttautuu hameen alle hyväillen reisiä
Mies riisuu paitansa ja nainen hyväilee rintakehää...
Mie niin niiden mansikäiden päälle ole, kermavaahdon voisi kyllä naisenkriittisiltä alueilta nuolla pois. Shampanja menee saunassaJa mansikoita. Ja kermavaahtoa.
Kaupassa on sellainen kermavaahtopullo mistä voi pursottaa vaahtoa
Öitä sinulleSitten voi nauttia takkatulen ääressä kuumaa elintarviketta eli makkaraa
Mutta nyt poistun ja lähden nukkumaan.
Öitä :wave:
sotkusta puuhaaMie niin niiden mansikäiden päälle ole, kermavaahdon voisi kyllä naisenkriittisiltä alueilta nuolla pois. Shampanja menee saunassa
Voishan niitä mansikoitakin johonkin asetellaMie niin niiden mansikäiden päälle ole, kermavaahdon voisi kyllä naisenkriittisiltä alueilta nuolla pois. Shampanja menee saunassa
Tuu kahville! Tai teelle. Tai gölgille. Mulla on just uunista otettuja joulutorttujakinWah näitä teiän juttuja, eihän tänne kohta uskalla tulla enää
Se uuni taitaa sijaita sun haarojen välissä. Kauhee rotko. Taitaa olla 20 kakaraa puskettuna, semmosta vittua en ole koskaan nähny.Tuu kahville! Tai teelle. Tai gölgille. Mulla on just uunista otettuja joulutorttujakin
Kahvikirahvin haaremin jäsenenä tämä on teille henkilökohtainen erityiskutsu.
Minä varasin sitten kyllä jo sen pääpaikan että siltä pohjalta sittenMinäki tahdon mökille! Aries, kysy siltä naiselta et haittaako jos otat lauman palstamammoja matkaan
Sitten vaan pukkeilemaanOlis lapsivapaaviikonlopu edessä ja vilkkain pikkujouluviikonloppu
Sä oikein otit mun roolini oikein tavaksi. Kiitti vitusti.Sitten vaan pukkeilemaan
Öitä:kiss:Jahas suihkunkautta sänkyyn. Öitä.
Sun vittua tutkimaan tarvitaan retkikunta. Hyi helvetti.Vastaa sä mun kysymykseen mitä ihmettelin täällä jo aiemmin, tarviiko sitä tutkimaan gynekologin vai astrologin?
Uuu, gölgiä *ojentaa mukia*Tuu kahville! Tai teelle. Tai gölgille. Mulla on just uunista otettuja joulutorttujakin
Kahvikirahvin haaremin jäsenenä tämä on teille henkilökohtainen erityiskutsu.
Oo, mitä teit alasti ilman minua :O Nyt hopihopi tänne sieltä!Uuu, gölgiä *ojentaa mukia*
Sori ku en heti huomannu, olin alasti tuolla toisessa huoneessa
Kävin suihkussa jotta olisin raikkaampi öistä torttuhetkeämme varten, oi mistress.Oo, mitä teit alasti ilman minua :O Nyt hopihopi tänne sieltä!