En eka tajunnu:ashamed: kunnes luin toisen kerranKreikkalainen, italialainen ja portugalilainen menivät baariin. Kuka maksoi kierroksen?
- Suomalainen.
En eka tajunnu:ashamed: kunnes luin toisen kerranKreikkalainen, italialainen ja portugalilainen menivät baariin. Kuka maksoi kierroksen?
- Suomalainen.
no ihan saman verran kuin vm 2012 autoaVittuako vm. 1999 autoa kannattaa lämmitellä?
mitä pahhuuta ehotat ja niinkö tiedät niin mä en koskan ole mitään vääryyttä vastaanNyt äkkii jotain äksönii tai meen nukkumaan:attn:
vaikka pitäs kyllä oikeestaan jo mennä
Minkä ikäsiä lapsia? Me ei tehty tollattia, hyvin opetettuja lapsia oltiin, vaikkei sitä kukaan uskonu sillon ja tuskin uskoo vieläkään.tsuferaffi moi
mä en anna lasten raaputtaa koska ne hakkaa samalla tohkeissaan harrjan selällä autosta kyjetkin, tosin yleensä pidän vehettä tallissa jolloin muuta hinkkausta ei tarvita
mitä pahhuuta ehotat ja niinkö tiedät niin mä en koskaan ole mitään vääryyttä vastaanNyt äkkii jotain äksönii tai meen nukkumaan:attn:
vaikka pitäs kyllä oikeestaan jo mennä
mutta ennen kuin tuo aurinko tuosta muuttuu punaiseksi jättiläiseksi ja sen jälkeen kutistuu valkoiseksi kääpiöksi, maahan posahtaa useampi jättiasteroidi, nyttenkin se on jo myöhässä. Tulevat suurinpiirtein 65miljoonan vuoden välein. Tuosta auringon polttoaineen loppumisesta, tulee kuumat paikat kun se kärventää maapallon satoihin asteisiin, muuttuu niin suureksi että se peittää koko horisontin.Eipä kävis kyl kateeks niitä jotka tuolloin olisi täällä tosin tuhoutuuhan aurinkokin jo 4,5 miljardin vuoden kuluttua.
Parin kuukauden kuluttua pitäisi näkyä 44m läpimitaltaan oleva asteroidi taivaalla,tulee tähtitieteellisessä mielessä todella lähelle maata, ohittaa maan 27tuhannen kilometrin päästä. En nyt muista tuon asteroidin nimeä..
Sinähän se asiantuntija oletmitä pahhuuta ehotat ja niinkö tiedät niin mä en koskaan ole mitään vääryyttä vastaan
Kyllä kyllä, mutta noiden koslien vuosimallit on niin eri tasolla, että jälleenmyyntiarvon osuus -99 autossa on niin pieni, notta sen lämmityksen kanssa ei ole niin justiinsa.no ihan saman verran kuin vm 2012 autoa
esikko täyttää ihan kohta 18 ja kuopus on 5Minkä ikäsiä lapsia? Me ei tehty tollattia, hyvin opetettuja lapsia oltiin, vaikkei sitä kukaan uskonu sillon ja tuskin uskoo vieläkään.
Itellä kun tuossa saksantuonnissa ollut lohkolämmitintä niin takakontissa 2xVartan 100Ah akkuja takaamassa sen että käynnistyy heti kovemmillakin pakkasilla. Nyt viikko sitten laitettiin sinne se vastus ja vedin johdotu maskiin että saapi roikannokkaan.no ihan saman verran kuin vm 2012 autoa
no jos sä ensin vilautat ja sitten mä alan hehkuttaa näkemääni :heat:Sinähän se asiantuntija olet
:kiss:
se esilämmitys on mukavuus- ei rahakysymysKyllä kyllä, mutta noiden koslien vuosimallit on niin eri tasolla, että jälleenmyyntiarvon osuus -99 autossa on niin pieni, notta sen lämmityksen kanssa ei ole niin justiinsa.
Töissä mulla ei ole edes lämmityspaikkaa - niin ne Renuut jäi kovilla pakkasilla, mutta Mitsu starttasi, vaikka koko päivän oli seissyt -25 pakkasessa
ei jaksa lukea, pitäis saa oraalisesti...Noni nyt oon puhunu muustakin :snotty: eikä kukaan osallistunut keskusteluun
MIe jäin ulos kattelemaan että joko se tuleeNoni nyt oon puhunu muustakin :snotty: eikä kukaan osallistunut keskusteluun
No höh suaei jaksa lukea, pitäis saa oraalisesti...
Meikä sano et maailmanloppuhan tulee kohta :attn:Noni nyt oon puhunu muustakin :snotty: eikä kukaan osallistunut keskusteluun
Andromedaa saadaan ainakin odotella tovinMIe jäin ulos kattelemaan että joko se tulee
Eiköhän täällä riitä noita vilauttelijoita ihan tarpeeksi ilman minuuki,vaikka tuo sangria Minä olen vaan tällänen kiltti tyttö tai ainakin kiltimpi kuin nämä palstan vakio vilauttelijatno jos sä ensin vilautat ja sitten mä alan hehkuttaa näkemääni ::heat:
Niinhän sä luuletMeikä sano et maailmanloppuhan tulee kohta :attn:
Oot siis palstakyttääjäEiköhän täällä riitä noita vilauttelijoita ihan tarpeeksi ilman minuuki,vaikka tuo sangria Minä olen vaan tällänen kiltti tyttö tai ainakin kiltimpi kuin nämä palstan vakio vilauttelijat
Minä vaan kurkin...
pyysit ammattimiehen lausuntoa ja kun sait niin päätit kylmästi sivuuttaa sen?Eiköhän täällä riitä noita vilauttelijoita ihan tarpeeksi ilman minuuki,vaikka tuo sangria Minä olen vaan tällänen kiltti tyttö tai ainakin kiltimpi kuin nämä palstan vakio vilauttelijat
Minä vaan kurkin...
Ok Mä teen tääl joulutorttuja samalla, tuleeks joku iltakahville tai gölgille?esikko täyttää ihan kohta 18 ja kuopus on 5
ne autonkyljenhakkajaat on noi isoimmat