Eiku bambihan on tosiaan kauris! nyt Aries sotki jo minunkin ajatukset.ethän sotke nyt valakopersepeuraa kauriiseen?
niitä kauriita on nykysin jo kuulemma Sodankylän Sattasessa asti
Eiku bambihan on tosiaan kauris! nyt Aries sotki jo minunkin ajatukset.ethän sotke nyt valakopersepeuraa kauriiseen?
niitä kauriita on nykysin jo kuulemma Sodankylän Sattasessa asti
bambi on valkohäntäpeura joka näyttää kuusipeuraltaEiku bambihan on tosiaan kauris! nyt Aries sotki jo minunkin ajatukset.
Onko bambit nyt sit kumpia,minä meen ihan sekasin enkä ees ite tiedä|OBambi on peura Jaa sinne jo levenneet kauriit, Kemin alapuolella nähnyt tienvarressa joskus.
olet väärässä, bampi on kauris ja se on pienempi kuin kuusipeura joka on pienempi kuin valkopersepeurabambi on valkohäntäpeura joka näyttää kuusipeuralta
usko ruutista, se on a) vanhempi ja b) mettämiesOnko bambit nyt sit kumpia,minä meen ihan sekasin enkä ees ite tiedä|O
siinähän se jo tulikinKumpihan tuo on sitten alkuperäiseltä tarinaltaan ollut.. On meilläkin kiistan aiheet
Bambi on Disneyn animaatioelokuva, jonka ensi-ilta oli 13. elokuuta 1942. Elokuvan valmistelu aloitettiin jo vuonna 1937. Se perustuu Felix Saltenin vuonna 1923 kirjoittamaan kirjaan Bambi: Tarina metsästä. Elokuva kertoo Bambi-nimisestä valkohäntäpeurasta (Saltenin kirjassa metsäkauriista).
Vuonna 2006 Bambille tehtiin jatko-osa, Bambi 2.
Toki. Muutaman sadan miljardin vuoden kuluttua meidän oma pikku linnunratamme törmää andromedan galaxiin, joka onkin jo tulossa kohti meitä. Ajattele mikä hieno näkymä tämä on taivaalla klun lähestyy linnunrataamme.Ekkös sä osaa muusta puhuu:O
:hug: olipa hyvä että olit valmiinaTämä, joka meinas jäähä rekan alle, täällä hei!
Juuh, ei ollu mun vika. Joku saatanan kumipää lähti väistään 80km/h alueella linja-autoa. Onneksi oli välimatkaa sen verran, et ehin reagoida, mutta pahalta näytti hetkentovin, ku katoin taustapeilistä taakse ja rekka läheni uhkaavasti. Sutjakkaana tyttönä ohjasin alta pois... Että tämmöstä.
T: kastastrofimagneetti
Mulla oli tänään kans vähän samanlainen tilanne.Tämä, joka meinas jäähä rekan alle, täällä hei!
Juuh, ei ollu mun vika. Joku saatanan kumipää lähti väistään 80km/h alueella linja-autoa. Onneksi oli välimatkaa sen verran, et ehin reagoida, mutta pahalta näytti hetkentovin, ku katoin taustapeilistä taakse ja rekka läheni uhkaavasti. Sutjakkaana tyttönä ohjasin alta pois... Että tämmöstä.
T: kastastrofimagneetti
Hukutaan pian lumeen Rupee ketuttaa kun aamulla saa kaivaa sitä autoa lumen alta ja iltapäivällä sama juttu kun töistä lähtee.Kyllä tulee lunta! Tulin kotiin viiden maissa ihan lumesta putsatulla autolla ja nyt se on muisto vain tuolla lumikasan alla.
Noh, en valita niin kauan, kun pakkanen ei nouse yli -10 :snotty:
Oonhan partiolainen:hug: olipa hyvä että olit valmiina
Tuokin on totta, mutta saapa moottorikelkat sun muut pian kyytiä.Hukutaan pian lumeen Rupee ketuttaa kun aamulla saa kaivaa sitä autoa lumen alta ja iltapäivällä sama juttu kun töistä lähtee.
kuin myösOonhan partiolainen
Kudot sukkia?Ette muuten ikinä arvaa mitä tehen nyt tässä samalla kun surffailen.
Kumpihan tuo on sitten alkuperäiseltä tarinaltaan ollut.. On meilläkin kiistan aiheet
Bambi on Disneyn animaatioelokuva, jonka ensi-ilta oli 13. elokuuta 1942. Elokuvan valmistelu aloitettiin jo vuonna 1937. Se perustuu Felix Saltenin vuonna 1923 kirjoittamaan kirjaan Bambi: Tarina metsästä. Elokuva kertoo Bambi-nimisestä valkohäntäpeurasta (Saltenin kirjassa metsäkauriista).
Vuonna 2006 Bambille tehtiin jatko-osa, Bambi 2.
Tumputat:OEtte muuten ikinä arvaa mitä tehen nyt tässä samalla kun surffailen.