voi että ois helppoa olla työtön

Saisi vaan maata kotona. Antaa luottotietojen mennä ja antaa sossun hoitaa puolesta.

Näitä tässä miettii kun on eka puoleen yöhön töissä, seuraavan päivän hoitanut sairaita lapsia, miehen tultua töistä painunut itse 12h:n yövuoroon, aamulla kotiutuessa lapset ovat jo hereillä, mies lähtee töihin ja mä jatkan tätä rumbaa. Jäi ne joulukortitkin tekemättä.

Huomenna taas pitäisi päivä valvoa ja lähteä yöksi töihin.

Katoaisin sohvan alle jos mahtuisin :|

"vieras"
Saisi vaan maata kotona. Antaa luottotietojen mennä ja antaa sossun hoitaa puolesta.

Näitä tässä miettii kun on eka puoleen yöhön töissä, seuraavan päivän hoitanut sairaita lapsia, miehen tultua töistä painunut itse 12h:n yövuoroon, aamulla kotiutuessa lapset ovat jo hereillä, mies lähtee töihin ja mä jatkan tätä rumbaa. Jäi ne joulukortitkin tekemättä.

Huomenna taas pitäisi päivä valvoa ja lähteä yöksi töihin.

Katoaisin sohvan alle jos mahtuisin :|
samaa paskaa! pelkillä hiluilla! Saatko itselle vaatteet et kun pitää miettiä kuukauden budjetti! Sitäkö joku haluu!

ja osoittautua niin kädettömäksi ettei sekään suju ja kukaan tahdo sua edes harjoitteluun hajottamaan kuppilan astioita, karkottamaan asiakkaita ja sit ku sut on hylätty takahuoneeseen silppuamaan säkeittäin roskapaperia tuhoat siinä ohessa muutaman vuoden kirjanpidotkin...

"hei"
ja osoittautua niin kädettömäksi ettei sekään suju ja kukaan tahdo sua edes harjoitteluun hajottamaan kuppilan astioita, karkottamaan asiakkaita ja sit ku sut on hylätty takahuoneeseen silppuamaan säkeittäin roskapaperia tuhoat siinä ohessa muutaman vuoden kirjanpidotkin...
Hae hyvä ihminen sairaslomaa, aika alas vajoat näitten puheittesi kanssa : /

• Tykkää
Reactions: kiukkupussi
"Anne"
Juu kyllähän tässä saa ihan maata ja antaa luottotietojen mennä.. Tosi asiassa hoidan lasta 24/7, laitan kaikki safkat ja hoidan kaikki raha- ja asuntoasiat. Lisäksi olisi minusta hieman törkeää laiminlyödä laskut yms, kun mieskin siitä kärsisi.

"vieras"
[QUOTE="Anne";27691378]Juu kyllähän tässä saa ihan maata ja antaa luottotietojen mennä.. Tosi asiassa hoidan lasta 24/7, laitan kaikki safkat ja hoidan kaikki raha- ja asuntoasiat. Lisäksi olisi minusta hieman törkeää laiminlyödä laskut yms, kun mieskin siitä kärsisi.[/QUOTE]

Työlliset tekevät kaiken mainitsemasi lisäksi palkkatyötä...

No en mä oikeasti ole heittäytymässä elätiksi ja laiminlyömässä laskujani.
Mutta just nyt tuntuu niin uuvuttavalta hitto useampaan vuorokauteen saanut nukuttua silmäystäkään niin tuntuu fyysisesti pahalta. Hetken saan olla kateellinen siitä kun joku tuskin osaa käyttää edes herätyskelloa.

Onneksi on se hyvä koulutus jo tulossa ja senkään ohella en tästä luovu, mukavaa duunia jos saa johonkin väliin levättyäkin :)

"Anne"
[QUOTE="vieras";27691398]Työlliset tekevät kaiken mainitsemasi lisäksi palkkatyötä...[/QUOTE]

Toiset tekevät. Ei kaikki. Mekin jaamme, kun minulta tämä "työttömyys" loppuu niin kotitöitä, nyt on näin. Btw, en kyllä tiedä ketään työllistä joka joka päivä hoitaisi lastaan koko päivän..

hellsbells
Nooojoo, ei se kyllä mitään herkkua sekään ole, jos on työtön ja luottotiedoton. Mies oli hetken aikaa, ei paljon naurattanut kun itselläni on paskasti palkattu työ.

Jaksamista, lepäät heti kun siihen on mahdollisuus. Rankkaahan tuollainen on, mutta ohimenevää.

No en mä oikeasti ole heittäytymässä elätiksi ja laiminlyömässä laskujani.
Mutta just nyt tuntuu niin uuvuttavalta hitto useampaan vuorokauteen saanut nukuttua silmäystäkään niin tuntuu fyysisesti pahalta. Hetken saan olla kateellinen siitä kun joku tuskin osaa käyttää edes herätyskelloa.

Onneksi on se hyvä koulutus jo tulossa ja senkään ohella en tästä luovu, mukavaa duunia jos saa johonkin väliin levättyäkin :)
Meinasin juuri kysyä, että missä välissä nukut? Ota lapsille hoitaja kotiin ja nukut! Ei tuollaista tarvitse jaksaa. Minun isäni oli tuollainen. Teki töitä ja osallistui vielä kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin ja järjestöjen talkooporukoihin ja metsästysseuroihin yms. ja sai sydänkohtauksen 49v ja kuoli. Saattoi valvoa useamman päivän putkeen kun oli niin ahkera, tunnollinen ja kova tekemään töitä! Kannattaa oikeasti miettiä. Itse päätin, että tuohon en lähde. Nukkua pitää!

"Anne"
Piparnakkeli: Käytkö koulua ja töissä samaan aikaan? Se on varmasti rankkaa :S Mutta jos koulun saa vain käytyä niin siinä on jo palkintoa. Itse olen työtön ja lapsi kotona, vaikka saankin nukkua niin ei se herkkua ole tämäkään, päivät on samaa koomaista paskakkaa päivästä toiseen. Lisäksi koska kyllästyttää olen hankkinut itselleni kaikkia pikkuprojekteja päivien täytteeksi ja muutenkin, koska ei tuo rahatilanne kovin kaksinen tässä ole, mielenterveyshän tässä muutoin menisi..

"Kessi"
No mutta minäpä kerron mikä on rankkaa jos joku. Hanki ulkolainen mamu-mies, hanki perhe hänen kanssaan. Tämä käyttää sinun rahasi ja sinä saat käydä töissä, hoitaa kodin ja lapset täysin. Siinä sitä on mukavaa kulttuurien yhteensulautumista.

Nukun kyllä normaalisti, päivisin kun lapset on hoidossa jos teen yövuoroja. Mutta nyt kun ovat kipeitä niin ei voi laittaa hoitoon, joten hoidan itse päivät kotona ja menen yöksi töihin. Mies on sit yön lasten kanssa ja menee itse päivävuoroihin.

"vieras"

ei noin tapahdu real lifassa! Se mitä mokaat on sitten sinun arvattavissa!:)....Pliis jos sanot... nin sano järkevää!

[QUOTE="vieras";27691473]ei noin tapahdu real lifassa! Se mitä mokaat on sitten sinun arvattavissa!:)....Pliis jos sanot... nin sano järkevää![/QUOTE]

Arvaa vaan kaks kertaa tuleeko multa mitään järkevää juttua. Ja ei ole tosta mokailusta kyllä kokemusta eikä muutenkaan työkkärin kanssa pelleilystä. Siksi kai tässä sinisilmäisenä moisesta haaveilenkin. Kaikki vastuu pois hartioilta ja sais kirmata tuolla lumihangessa kuin varsa kevätlaitumilla.

"vieras"
Nukun kyllä normaalisti, päivisin kun lapset on hoidossa jos teen yövuoroja. Mutta nyt kun ovat kipeitä niin ei voi laittaa hoitoon, joten hoidan itse päivät kotona ja menen yöksi töihin. Mies on sit yön lasten kanssa ja menee itse päivävuoroihin.
Eikö mies voisi olla poissa töistä ja hoitaa lapsia? Vai valvottaako lapset niin paljon yölläkin, ettei mieskään saa nukkua?

Musta tuntuu että suoriutuisin töistä tai lasten hoidosta paremmin vaikka tukevassa humalassa kuin vuorokausien valvomisella, univaje vetää nupin niin totaalisen sekaisin, pelkäisin siis että vastaavassa tilanteessa sattuisi jotain vakavaa kun olisin niin pihalla valvomisen takia... :(

Yhteistyössä