Saa puhua jarkea ja rauhoitella minua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morrigan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27687695]Onko hän tukkoinen? Mun makuaisti meni oudoks kun kärsin jatkuvista poskiontelotulehduksista.
Asutteko vanhassa talossa?[/QUOTE]

On tukkoinen ja krohiseva, ollut niin kauan kuin muistan. Luulisin, etta makuaisti vain katoaa tai hiipuu, jos on nokka tukossa, miten sinulla oireili? Talossa ei ole mitaan reilua 15 vuotta vanhempaa.

On tukkoinen ja krohiseva, ollut niin kauan kuin muistan. Luulisin, etta makuaisti vain katoaa tai hiipuu, jos on nokka tukossa, miten sinulla oireili? Talossa ei ole mitaan reilua 15 vuotta vanhempaa.

Olen kärsinyt nenän limakalvojen kuivuudesta ja kun olin pidemmän ajan trooppisessa ilmastossa, makuaistini todella muuttui. Jotenkin siis makuaisti vapautui. Joten kai nenän tukkoisuudenkin yhetydessä voi makuaisti muuttua.

[QUOTE="vieras";27687834]Olen kärsinyt nenän limakalvojen kuivuudesta ja kun olin pidemmän ajan trooppisessa ilmastossa, makuaistini todella muuttui. Jotenkin siis makuaisti vapautui. Joten kai nenän tukkoisuudenkin yhetydessä voi makuaisti muuttua.[/QUOTE]

Muuttuukin, mutta kasittaakseni yleensa niin, etta se heikkenee, ei niin, etta alkaa maistaa ihan odottamattomia makuja.

[QUOTE="vieras";27687785]Masennus? Lapsikin voi olla masentunut. Jos on liian herkkä?
Masennus aiheuttaa epämääräisiä fyysisiä vaivoja...[/QUOTE]

Omalaakari ei pitanyt tata todennakoisena. Han on hoitanut koko perhetta vuosia ja hanella on perspektiivia asiaan.

Mä veikkaan, että on psyykkistä. Enkä yhtään ihmettele. Perheenne on kokenut todella kovia.

Osa varmasti onkin jo tassa vaiheessa psykosomaattista, poikaa on tutkittu alle vuoden ikaisesta saakka. Se on aika kauan 12-vuotiaan elamasta.

Itse jotenkin olen hieman sita mielta, etta talossa itsessaan on jotain vikaa, hometta ei ainakaan kukaan ole haistanut tai muuten havainnut. Ei kai tassa auta, kuin selvityttaa sisailman tilaa. Kaivokin on meilla ollut pilalla jo kauan, ruokavesi tulee kantamalla kaupasta.

Homeen lisäksi kannattaisi etsiä muita myrkkyjä. Kyllästysaineita, mahdollisen muovimaton kiinnitysliiman kunto, voisiko siitä haihtua jotakin. Onko kodissa muita teollisia materiaaleja?

[QUOTE="hop";27687931]Homeen lisäksi kannattaisi etsiä muita myrkkyjä. Kyllästysaineita, mahdollisen muovimaton kiinnitysliiman kunto, voisiko siitä haihtua jotakin. Onko kodissa muita teollisia materiaaleja?[/QUOTE]

Lattia on laminaattia ylakerrassa, alhaalla kaakelia tai sementtia. Seinat kipsilevya, osa tapetoitu, osa maalattu vesiohenteisella maalilla.

[QUOTE="hop";27687975]http://www.allergia.fi/keskustelut/sisailma/?x28304=42106

Kolahtaisiko tuossa mikään?[/QUOTE]

Mita nopeasti silmailin, ei ainakaan viela osunut. Mutta lueskelen viiela kunnolla lapi. Kiitos.

Osaako lapsi itse tarkkailla oireitaan? Mitä oireita missäkin, missä pahenee, missä helpottaa?

Ottakaa oirepäiväkirja käyttöön. Voi selvittää yllättävästi jotain.

Siihen kirjoittaa kaikki lyhyesti ruoasta lähtien.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Osaako lapsi itse tarkkailla oireitaan? Mitä oireita missäkin, missä pahenee, missä helpottaa?

Ottakaa oirepäiväkirja käyttöön. Voi selvittää yllättävästi jotain.

tuollaista salapoliisityota olen tassa yrittanyt, mutta viela ei ole mitaan kaavaa paljastunut.

Itseasiassa meilla ovat kaikki sairastelleet keskimaaraista enemman... Katsotaan, josko tilanne muuttuu, kun joskus paasemme muuttamaan.

Mä ottasin ja kokeilisin kiinalaista lääketiedettä. Mä uskon akupuntiopisteisiin mutta muulle olen hiukka epäilevä. Mutta ystäväni lapsen allergiat ja astma helpottuivat ja melkeinpä katosivat tuolla hoidolla. Olkoon vaikka lumevaikutusta, mutta pääasia että lapsella on hyvä olla! Ihminenkin on kemiallinen ja sähköinen olento jossain määrin ja jos "piirit" ovat sekaisin on kehokin. Maksaahan nuo hoidot enemmän, mutta kannattaisiko kokeilla jos lapsella on paha olla?

VALO

Valo valaisee pimeyden ja synkkyyden,
tuoden toivoa ja inspiraatiota.
Pyydä enkeleitäsi lisäämään valosi määrää,
se sisältää henkistä informaatiota ja tietoa.
Kun valosi tulee voimakkaammaksi, sinusta tulee ”majakka” joka muistuttaa muita saatavilla olevasta jumalallisesta avusta.

Yhteistyössä