Takaisin,mutta paljon pieniä pusuja ilman kuolaa :kiss:pusui kaikille, väsyneitä kuolapusuja... minoon ihan naatti...
Takaisin,mutta paljon pieniä pusuja ilman kuolaa :kiss:pusui kaikille, väsyneitä kuolapusuja... minoon ihan naatti...
Kuolapusui takas vaan täältä tropiikista oon niin hikinen et en uskalla haliipusui kaikille, väsyneitä kuolapusuja... minoon ihan naatti...
ei hiki haittaa, oha sitä suihku olemassaKuolapusui takas vaan täältä tropiikista oon niin hikinen et en uskalla halii
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27686565:Takaisin,mutta paljon pieniä pusuja ilman kuolaa :kiss:
http://www.brunberg.fi/pics/kuvat/suukot_iso.jpg[/img9pusui kaikille, väsyneitä kuolapusuja... minoon ihan naatti...
pusui kaikille, väsyneitä kuolapusuja... minoon ihan naatti...
entäs jos tarjoon banaania?
mokka tai mansikka, kiitos
Oon käyny jo kolme kertaaei hiki haittaa, oha sitä suihku olemassa
Eiköhän sekin alas mene, ei sekään nyt niin pahaa oleentäs jos tarjoon banaania?
Öitä mussu. :kiss:Ei kyllä tänään jaksa roikkua, ihan liian väsy. Hyvät yöt mussukat :wave:
Kuitenkin oot täällä taas muutaman tunnin päästäEi kyllä tänään jaksa roikkua, ihan liian väsy. Hyvät yöt mussukat :wave:
Ei kummemmin.:wave:
kuis panee?
Ei ihan vielä, vähä kiirus nyt:wave:
kuis panee?
pöh, rupeat viihdyttää mua niin virkistyt :kiss:Ei kummemmin.
Kyllä tässä virkistyy kun laitan makkaraa suuhun.pöh, rupeat viihdyttää mua niin virkistyt :kiss:
Hitto... pihamoponikin on yha pihalla. Pappa-Tuntsakin on yha pihalla. Onneksi neuvostovaunu on katon alla...teretulemast mopoilijoiden sakkiin
ai, mä virkistyn ennemminkin piparistaKyllä tässä virkistyy kun laitan makkaraa suuhun.
ai, mä virkistyn ennemminkin piparista
Kuten jo viestissä 2404 kerroin:wave:
kuis panee?
aattelitko tulla kyttäämään ja sitten juoruta isommalla puolella?Täälläkö ne orgiat on?
Totta ihmeessäaattelitko tulla kyttäämään ja sitten juoruta isommalla puolella?