The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
aAAAAAAAAAARGH!!

Poika Nro 1 on yha/jalleen kipeana. Tytar Nro 3 oksensi illalla ihan nano-oksun. Tytar Nro 1 lahti kouluun, mutta joudun ajamaan kaupungille viemaan hanen tavaroitaan kampille, ei oikein onnistu kyynarsauvojen kanssa roudailla ihan itse. Tytar Nro 2 odotti koulutaksia paansarkyisena melkein puoli tuntia - ja oli, perrrkele, ajoissa itse!! |O Ei nakynyt taksia. Tuli sisaan, otti paansarkylaakkeen ja nukahti vessan lattialle - paansarky ei lahtenyt, oksettaa ja jaloissa on kiristava sarky.

Arvatkaapa, kuka on ihan hiilena taalla!! Ei suju, ei. Vasyttaa, mutta ei voi menna nukkumaankaan, pakko olla puhelimen aaressa saatavilla klo 10-12 ja sen jalkeen tuo rymysakki on kuitenkin niin hereilla ja hyvavointisena, etta piinaavat minua ainakin puolille oin. Ja sitten menee nukahdus ohi ja roikun aamuun saakka palstalla.
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683191:
Muut ihan loistavia ideoita,mut päikkyjä en voi nukkua. Sit mä en saa sitäkään vähää nukuttua :D
Itsekin aion sinnitellä iltaan, muuten oon taas yöllä riekkumassa täällä!:mad:
 
aAAAAAAAAAARGH!!

Poika Nro 1 on yha/jalleen kipeana. Tytar Nro 3 oksensi illalla ihan nano-oksun. Tytar Nro 1 lahti kouluun, mutta joudun ajamaan kaupungille viemaan hanen tavaroitaan kampille, ei oikein onnistu kyynarsauvojen kanssa roudailla ihan itse. Tytar Nro 2 odotti koulutaksia paansarkyisena melkein puoli tuntia - ja oli, perrrkele, ajoissa itse!! |O Ei nakynyt taksia. Tuli sisaan, otti paansarkylaakkeen ja nukahti vessan lattialle - paansarky ei lahtenyt, oksettaa ja jaloissa on kiristava sarky.

Arvatkaapa, kuka on ihan hiilena taalla!! Ei suju, ei. Vasyttaa, mutta ei voi menna nukkumaankaan, pakko olla puhelimen aaressa saatavilla klo 10-12 ja sen jalkeen tuo rymysakki on kuitenkin niin hereilla ja hyvavointisena, etta piinaavat minua ainakin puolille oin. Ja sitten menee nukahdus ohi ja roikun aamuun saakka palstalla.
:hug: tsemppiä muru!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683241:
Mäkin meinasin yöllä tulla tänne,mut en sitte tullu. Mut tulipahan mietittyä kaikkea mahdollista maan ja taivaa välillä :D ( mä siis ihan oikeesti syvennyin ajattelemaan asioita, Wuhuu! )
Toi on jo vakavaa:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683231:
Ei ku ajattelin vain, ku jos hommais itellekin sellasen niin halusin vain varmistaa et se toimii,vieläkin ettei loppujen lopuksi ollu täys susi :D
Ei se niin simppeliä ole :D siihen pitää perehtyä kyllä ihan hyvin ei siitä muuten ole välttis kunnon hyötyä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä