no sehän ratkee sillä että menee sinne miehen puolelle?Nii-i, et haluu omaa puoltas sotkee
no sehän ratkee sillä että menee sinne miehen puolelle?Nii-i, et haluu omaa puoltas sotkee
Sano, etta tulee rohkeasti ulos kaapista...Mä käyn hakee kaapilta jotaki
Suklaata se on.Mä käyn hakee kaapilta jotaki
No mitä mä sit sanoin?no sehän ratkee sillä että menee sinne miehen puolelle?
Hanki poika.öri öri... het kun pääsee kehasemaan polvea niin saa huomata ettei sitä vieläkään passaa pitää jalkaa toisen päällä.
En mää tykkää suklaasta, pthyi! Eikö nyt ton enempätä oo mielikuvitustaSuklaata se on.
hae sinä nyt se konvehtilodjus vaan sielläNo mitä mä sit sanoin?
On joHanki poika.
Pojasta polvi paranee. :saint:
haluat vaan kiistää että tissejä siellä kasvatat niillä!En mää tykkää suklaasta, pthyi! Eikö nyt ton enempätä oo mielikuvitusta
Jo toinen loora...hae sinä nyt se konvehtilodjus vaan siellä
Nonni, eihän se ole terve, sä vaan huijaat meitä ettei sun tarttis mennä leguriin:stick:öri öri... het kun pääsee kehasemaan polvea niin saa huomata ettei sitä vieläkään passaa pitää jalkaa toisen päällä.
Se on vaan rasittunut ja kylmä käynyt siihen. Wanha ukko.Nonni, eihän se ole terve, sä vaan huijaat meitä ettei sun tarttis mennä leguriin:stick:
Ajattelin hakea kurkun=)hae sinä nyt se konvehtilodjus vaan siellä
Ajattele, missa kunnossa polvi olisikaan ilman poikaa!On jo
Joutuisi palstailemaan sängystä :OAjattele, missa kunnossa polvi olisikaan ilman poikaa!
Voi kun asuisin lähempänä niin voitas jumpata yhdessä Se kuulema auttaaSe on vaan rasittunut ja kylmä käynyt siihen. Wanha ukko.
no en kyllä usko että kipeä polvi jumpataan kuntoonVoi kun asuisin lähempänä niin voitas jumpata yhdessä Se kuulema auttaa
Miten niin "joutuisi"?Joutuisi palstailemaan sängystä :O
Koska nukahtamisvaikeuksia hieman, tänään sain poikkeuksellisesti nukkua yhteen asti päivällä, ei väsytä, enkä tykkää nukkumisesta. Ja nautin siideriäMiksi sinä valvot, kuuluu kysymys?
Mitä sä aiot sillä tehdä? Pientä suuhunpantavaa kenties...?Ajattelin hakea kurkun=)
Minen viihti silleen ihan aktiivisesti palstailla tuolla puhelimella, olis aika nihkeetä raahata pöytäkone sänkyynMiten niin "joutuisi"?
Missa kuvittelit minun olevan?
Niino onhan se vähän vaikeeta jos liian rajusti jumppaa, siis ihan kokemuksesta puhun, kyykkydipit varsinkaan ei onnaa millään, mutta jos tosiaan silleen varovasti niin ei mee paikat lukkoonno en kyllä usko että kipeä polvi jumpataan kuntoon
Tosin eihän se haittaisi varovaisesti kokeilla :ashamed:
ja heti kostautuu kun saat vähän pitemmät unet? :OKoska nukahtamisvaikeuksia hieman, tänään sain poikkeuksellisesti nukkua yhteen asti päivällä, ei väsytä, enkä tykkää nukkumisesta. Ja nautin siideriä