The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...yngh....persuus ylös ja matkoihin elikäs sinne kauppaan. Ja tässä parin tunnin aikana on pakkanen perhana kiristynyt kolmella asteella |O - kohta kymmenen astetta miinuksella! No, hiki tulee, kun noitten kahden kanssa tästä joutaa tuonne eteiseen talvivermeitä päälle kiskomaan - toi kolmevuotias osaa olla jo melkoinen tinttamarella :kieh:...siitä tulee topakka emäntä :D!

Mutta - hölökyn kölökyn, tää lähtee eväsreissulle :wave:...onneksi eteisessä odottaa takuulämpimät huopikkaat, ihanaa....:)

Have a joyful Monday :)!
 
Sangria
Kauriin horoskooppi sopii mulle kuin nyrkki silmään

KAURIS
Olet vanhoillinen känisevä kranttu, joka pelkää riskejä. Et
tee mitään, olet siis laiska. Yksikään kaurisihminen ei ole
koskaan tehnyt mitään merkittävää tässä eikä muissa
maailmoissa. Kauriiden ei pitäisi pysyä kauaa paikoillaan,
koska ne karkottavat ominaishajullaan muut pois. Kauris
yrittää mielellään pujotella muiden liiveihin ja hakea
muiden kautta menestystä. Mikäli Kauris yrittää selviytyä
omin avuin eikä tietenkään tässä menesty, hän alkaa syyttää
muita uransa torpedoimisesta. Kauriilla on ikävä tapa elää
aivan helvetin vanhoiksi.
Onnenkapine: Kansaneläke
Onnennumero: Kansaneläkkeen perusosa 2625 mk/kk
Onnenväri: Kelan kuoren väri
Motto: "Oi oi, voi voi, pakko tässä on vielä yrittää
oi oi..."
Auto: Lada 1200L
ihana :D
 
VAAKA

Vaa'at kuvittelevat olevansa kauniita ja komeita, vaikka näyttävätkin ihan homoilta ja huorilta. Vaa'at saavat usein huomiota minne tahansa menevätkin, mutta se johtuu siitä, että heillä roikkuu vessapaperia kengässä tai heidän suupielissään on suklaata. Vaaka tuijottaa koko ajan peiliin ja rakastaa itseään. Se hyvä puoli heissä on, että itserakkaus ei näy ulospäin. Ainoastaan se on raivostuttavaa, että he yrittävät koko ajan saada jotakuta rakastumaan häneen itseensä. Luoja auttakoon häntä, joka rakastuu vaakaan!

MOTTO: "Kato eiksooki hieno?"
TYÖPAIKKA: edustustehtävät
AUTO: Söpö, punainen Renault
 
VAAKA

Vaa'at kuvittelevat olevansa kauniita ja komeita, vaikka näyttävätkin ihan homoilta ja huorilta. Vaa'at saavat usein huomiota minne tahansa menevätkin, mutta se johtuu siitä, että heillä roikkuu vessapaperia kengässä tai heidän suupielissään on suklaata. Vaaka tuijottaa koko ajan peiliin ja rakastaa itseään. Se hyvä puoli heissä on, että itserakkaus ei näy ulospäin. Ainoastaan se on raivostuttavaa, että he yrittävät koko ajan saada jotakuta rakastumaan häneen itseensä. Luoja auttakoon häntä, joka rakastuu vaakaan!

MOTTO: "Kato eiksooki hieno?"
TYÖPAIKKA: edustustehtävät
AUTO: Söpö, punainen Renault
:LOL:
 
IhanaValo
Mie löysin vaan tämmöisen..:(

VESIMIES

Vesimies on vitun idiootti. Hän ei yleensä tajua mistään mitään ja kävelee kaikkien perässä. Hän kävelisi vaikka sillalta alas, jos joku kehottaisi. Vesimies kuvittelee olevansa Einstein, mutta epäonnistuu kaikessa pahasti. Yleensä he saavat pelkkää tuhoa aikaan ja sitten tulee joku muu ja korjaa jäljet (yleensä kauris).

MOTTO: "En mä huomannut"
TYÖPAIKKA: puolison valitsema
AUTO: ei ole
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Mie löysin vaan tämmöisen..:(

VESIMIES

Vesimies on vitun idiootti. Hän ei yleensä tajua mistään mitään ja kävelee kaikkien perässä. Hän kävelisi vaikka sillalta alas, jos joku kehottaisi. Vesimies kuvittelee olevansa Einstein, mutta epäonnistuu kaikessa pahasti. Yleensä he saavat pelkkää tuhoa aikaan ja sitten tulee joku muu ja korjaa jäljet (yleensä kauris).

MOTTO: "En mä huomannut"
TYÖPAIKKA: puolison valitsema
AUTO: ei ole
mä löysin vesmiehille tämmösen tylytyksen

VESIMIES
Sinä olet neropatti, mutta äärimmäisen mustasukkainen ja
omistushaluinen diktaattori, vaikka annat ymmärtää jotain
ihan muuta. Valehtelet paljon. Olet hyvin piittaamaton ja
epäkäytännöllinen, jonka vuoksi toistat virheitäsi ja
erehdyksiäsi kuin magnetofoni yhä uudelleen ja uudelleen.
Kaikki ihmiset ja jopa eläimet pitävät sinua harvinaiset
tyhmänä. Olet valmis vaikka sahaamaan oman pääsi irti, jotta
saisit "ystäväsi" sanomaan, "sä olet mun paras ystävä".
Seuraavalle ystävälle haukut edellisen ystäväsi ja olet
valmis syömään vaikka omaa paskaasi, jotta saisit "ystäväsi"
sanomaan, "sä olet mun paras ystävä..."
Onnenkapine: Ystävänpäiväkortti
Onnennumero: Ääretön
Onnenväri: Mikä tahansa joka miellyttää muita
Motto: "Tulisitko ystäväksi yksinäiselle Vesimiehelle?
Tietenkin tositarkoituksella!"
Auto: Nivelbussi
 
Mie löysin vaan tämmöisen..:(

VESIMIES

Vesimies on vitun idiootti. Hän ei yleensä tajua mistään mitään ja kävelee kaikkien perässä. Hän kävelisi vaikka sillalta alas, jos joku kehottaisi. Vesimies kuvittelee olevansa Einstein, mutta epäonnistuu kaikessa pahasti. Yleensä he saavat pelkkää tuhoa aikaan ja sitten tulee joku muu ja korjaa jäljet (yleensä kauris).

MOTTO: "En mä huomannut"
TYÖPAIKKA: puolison valitsema
AUTO: ei ole
Tää on juoppiksesta

VESIMIES
Sinä olet neropatti, mutta äärimmäisen mustasukkainen ja omistuksenhaluinen diktaattori, vaikka annat ymmärtää jotain ihan muuta. Valehtelet paljon. Olet hyvin piittaamaton ja epäkäytännöllinen, jonka vuoksi toistat virheistäsi ja erehdyksiäsi kuin magnetofoni yhä uudelleen ja uudelleen. Kaikki ihmiset ja jopa eläimet pitävät sinua harvinaisen tyhmänä. Olet valmis sahaamaan vaikka oman pääsi irti, jotta saisit ”ystäväsi” sanomaan, ”sä olet mun paras ystävä”. Seuraavalle ystävälle haukut edellisen ystäväsi ja olet valmis syömään vaikka omaa paskaasi, jotta saisit ”ystäväsi” sanomaan, ”sä olet mun paras ystävä...”

Onnenkapine: Ystävänpäiväkortti
Onnennumero: Ääretön
Onnenväri: Mikä tahansa joka miellyttää muita
Motto: ”Tulisitko ystäväksi yksinäiselle Vesimiehelle? Tietenkin tositarkoituksella!”
Auto: NivelbussiAuto: Nivelbussi
 
minähän en kortteja lähettele mutta aamu-uutissa oli Itellan mainos ja siinä käskettiin kiikuttaa ne lasten/koirien tonttulakkikuvat lootaan 13.12 mennessä

mutta sanokaapa, mitä sarjaa alkaisin nyt seuraamaan kun Boardwalk Empire season 3 päättyi

sarjassa olis hyvä olla tarpeellista seksiä ja tarpeetonta väkivaltaa, K16->
Ei mulle tähän väliin tuolla kuvauksella tule mieleen kuin Oz - Kylmä Rinki. Ja sekin on lähinnä K18 -- tai KTIETYTIHMISTYYPIT.

...mutta sä varmaan sen oletkin jo katsonut. Useasti.

Se vaan on niin hyvä sarja.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
Kiitti että jaksatte tsempata :) Jännittynyt ku on niin ei tässä pysty oikeen ees muuta ajattelemaan. Ja valittamaan aiheesta..

Ehkä illemmalla on sit jo jännitys lauennut ja pystyy keskittyy muuhunkin:)
 
HUIHAI :wave: Mä täällä yritän kertoa Ruutikselle ettei Ozissa ole kyse poikarakkaudesta vaan väkivallasta ja VALLASTA ja, noh, ~kaikesta. Koska sen pitäisi ehdottomasti päästä Schillingerin ja Adebisin pauloihin, eikös?
Oz on mielettömän hieno sarja. Mutta toki jos homoseksuaalinen kontentti jossain satunnaisesti saa aivot nyrjähtämään, ei kannata katsoa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä