Peniksen koko ja suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MustaMarski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mulle kelpaa ku 22cm ja vähintään 8000e/kk.

Harmi kyllä, ettei juuri kukaan läpäise mun seulaa.
Jos läpäisee ulkonäköseulan, pomppaa aivan varmasti palkkapussissa ja toisinpäin.

Jätin juuri miehen jolla oli n. 25 cm, oikeasti. Ja uudella miehellä on ehkä 13 cm ja ohut.
Mutta koska nyt on oikeita tunteitakin pelissä, niin seksi on paaaljon parempaa!

Exän kanssa viimeisinä aikoina sitä oli ehkä 1x/6kk:/

[QUOTE="vieras";27677739]Olen mieheni valinnut ihan muiden kriteerien kuin peniksen pituuden mukaan ja ihan onnistunut olen valinnassani kaikin puolin;) Enemmänkin peniksen pituuden ja sen vaikutuksen pohtiminen parisuhteen muodostamiseen on sellaista keskenkasvuisten teinipoikien hommaa:D[/QUOTE]

hyvät perustelut miksi pienimunainenkin mies kelpaa joillekin

Sanotaan että on kaksi melkein identtistä miestä, mutta ainoana selvänä erona on se, että toisella miehellä on 18cm pitkä penis ja se on kohtalaisen paksu, toisella miehellä taas on 12cm penis mikä on melko ohut. Toinen ero on se, että ison peniksen omaavaa tienaa 3000€ kk ja pienemmän omistava 3500€kk.

Kumpi lähtee teidän mukaanne? Rehellisisä vastauksia kiitos.

Täytyy sanoa, ettei raha eikä penis ole niitä asioita, joilla tollaisen valinnan teen. Kyllä se on luonne, älykkyys, yhteiset kiinnostuksen alueet jne. Mutta jos nyt teoreettisesti mietitään, että olis oikeasti kaksi identtistä tapausta ja nuo olis ainoat erot... Niin: nykyiselläni ottaisin tuon pienipeniksisemmän: mä oon nimittäin pieni nainen. Mulla on ollut isomunainen mies ja uskokaa tai älkää, mutta siitä liiasta koosta oli haittaa! Seksi sattui muhun helposti eikä sitä voinut panna ollenkaan niin vapautuneesti.

Mut jos olisin isompi itse, niin sit varmasti valkkaisin tuon isomunaisemman.

[video=youtube_share;Qbxz6Je6dV8]http://youtu.be/Qbxz6Je6dV8[/video]

Yhteistyössä