Emmä oikeesti loukkaantunu :kiss:loukkaannu ensin silleen kevyesti mutta anna sitten anteeksi kun olet hetken puntaroinut
jookosta?
Mythis se vaan spänk spänk muita eikä hoksaa mua ollenkaa.
Emmä oikeesti loukkaantunu :kiss:loukkaannu ensin silleen kevyesti mutta anna sitten anteeksi kun olet hetken puntaroinut
jookosta?
hrmph, olisin mäkin pikkusen ansainnu rankkuaEmmä oikeesti loukkaantunu :kiss:
Mythis se vaan spänk spänk muita eikä hoksaa muita ollenkaa.
Noh.. jos totta puhutaan, mulla oli ruoska jo esillährmph, olisin mäkin pikkusen ansainnu rankkua
en kerralla tölväsen enempi
now we're talkin :heat:Noh.. jos totta puhutaan, mulla oli ruoska jo esillä
Dahling, mielessäni olen räpsinyt piiskalla sinua jo hyvän tovinEmmä oikeesti loukkaantunu :kiss:
Mythis se vaan spänk spänk muita eikä hoksaa mua ollenkaa.
Tuotapa ei ole koskaan tullut kokeiltuaNoh.. jos totta puhutaan, mulla oli ruoska jo esillä
Aaa, ilimankos on välillä kuumottanuDahling, mielessäni olen räpsinyt piiskalla sinua jo hyvän tovin
*puhaltaa kuumenneita kannikoita*Aaa, ilimankos on välillä kuumottanu
Ainakaan vastaanottavassa roolissa.Tuotapa ei ole koskaan tullut kokeiltua
No sitten vaan jatkat siellä, jos ne alkaa ihmettelemään niin sanot ettet halua lähteä ja alat vaatimaan palkkaaHei! 8 työvuoroa jäljellä ennen ku loppuu, apua, mitä mä sitten teen? Mä niin tykkään tuolla olla : /
taijjjampa minnäi ottaa yhenNo sitten vaan jatkat siellä, jos ne alkaa ihmettelemään niin sanot ettet halua lähteä ja alat vaatimaan palkkaa
(neljäs) TSIH.
Ei taida oikeissa lapsissa olla MUTE ominaisuuttaSaako lapsista ottaa paristot pois, saako? Tai edes aanikortit? Laittaa stand-bylle?
|O
Täälä alko just saunanlämmityspuuhat, kohta pääsen isotissisen ystäväni kanssa nakuilemaan tsihien ääreen ja parantamaan maailmaa. Vilautelkaa nyt joku, ihan tylsää olla ainoa täällä herutellut. Enää ei heru!taijjjampa minnäi ottaa yhen
seuraksi, tsih
eipä niissä ryökäleissä ole, onneks omat on olleet jo pian kolme tiimaa yöpuullaEi taida oikeissa lapsissa olla MUTE ominaisuutta
Nuo mitaan oikeita lapsia ole! |O Riivioita, perrrkele!Ei taida oikeissa lapsissa olla MUTE ominaisuutta
Ai vitsi tuli mieleen lauma MUTElla olevia lapsia vilistämässä, kauhea huiske mutta ääntä ei kuuluSaako lapsista ottaa paristot pois, saako? Tai edes aanikortit? Laittaa stand-bylle?
|O
Täälä alko just saunanlämmityspuuhat, kohta pääsen isotissisen ystäväni kanssa nakuilemaan...
Kerrot sitten tuollaisia kun sinkkumiehä palstalla :OTäälä alko just saunanlämmityspuuhat, kohta pääsen isotissisen ystäväni kanssa nakuilemaan tsihien ääreen ja parantamaan maailmaa. Vilautelkaa nyt joku, ihan tylsää olla ainoa täällä herutellut. Enää ei heru!
Syytä käydäkin Hei mun haaremiin on ilmottautunu vaan yks, en kelpaa :'(nyt käypi katteeksi :heat:
Hyvin se menee :hug:Hei apua,mie en saa unta. Mietin vaan huomista haastattelua ja jännään niin hemmetisti. Niil on kuulemma joku tehtävä viel mihin on 10 min aikaa ja sekin stressaa,mitä se voi olla. Huoh,tulkaa joku nuijanukuttaa miut..aamulla on kuitenki kuuden jälkeen viimestään herätys,eikä miulle riitä mikään unimäärä
:hug: yritä olla miettimättä sitä huomista, ei se auta kumminkaanHei apua,mie en saa unta. Mietin vaan huomista haastattelua ja jännään niin hemmetisti. Niil on kuulemma joku tehtävä viel mihin on 10 min aikaa ja sekin stressaa,mitä se voi olla. Huoh,tulkaa joku nuijanukuttaa miut..aamulla on kuitenki kuuden jälkeen viimestään herätys,eikä miulle riitä mikään unimäärä
palstapojut ei ole hoksineet että nyt on saapponi aukiSyytä käydäkin Hei mun haaremiin on ilmottautunu vaan yks, en kelpaa :'(
No minä ainaski; ja Lilith, päätellen silmien pyörinnästä; ja ruutis, tuo kaikkien haaremien yleismies jantunen....Syytä käydäkin Hei mun haaremiin on ilmottautunu vaan yks, en kelpaa :'(