Aiiiiika hyva maku, eiko vain?Sulla on mun maku
Aiiiiika hyva maku, eiko vain?Sulla on mun maku
Aivan loistavaAiiiiika hyva maku, eiko vain?
lyyliltä lohkesi leeko?Mulle iski ihan j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä hammassärky |O
Nuot on paskamaisia asioita hoitaa jos toinen osapuoli oikein rupeaa hiillostamaan Piä vain se pää kylmänä ja käytä harkiten sanojasi taikka kirjoituksia kyseisen ihmisen kanssa. Tiedän sen mitä on olla kun toinen osapuoli provosoi näyttävästi ja kuuluvasti sinua ja odottaa että tekisit jonkin virheliikkeen josta saisi ittensä nostaan uhrin asemaan, toisaalta tiedän senkin mitä sitten tapahtuu kun se provoaminen ei tuota tulosta ja hermo pettääkin itelläNo kun mitään asioita ei ole sovittu ja ollaan toistemme kurkuissa kiinni.
Mutta itsepä emäntä tämän pisti liikkelle - toki vikaa on minussakin, sitä en sano.
Saa nähdä, kuinka käy. Tärkeintä nyt on omasta puolestaan huolehtia siitä, ettei hermostu, vaikka kuinka vastapuoli provosoisi.
Niin on, mutta pakko tästäkin on selvitä.Nuot on paskamaisia asioita hoitaa jos toinen osapuoli oikein rupeaa hiillostamaan Piä vain se pää kylmänä ja käytä harkiten sanojasi taikka kirjoituksia kyseisen ihmisen kanssa. Tiedän sen mitä on olla kun toinen osapuoli provosoi näyttävästi ja kuuluvasti sinua ja odottaa että tekisit jonkin virheliikkeen josta saisi ittensä nostaan uhrin asemaan, toisaalta tiedän senkin mitä sitten tapahtuu kun se provoaminen ei tuota tulosta ja hermo pettääkin itellä
Jaksamisia!
Ei lohennu, mut jumalaton kammo h-lekuria kohtaan on ihan järkyttävä ja reikähän siellä sitte kipuilee. Ja se kammo on ihan todellinen, ku lapsena h-lekuri poisti hampaita, ku ei mahtunu suuhun eikä muistanu puudutusta... Myöhemmin poras ikeneen.lyyliltä lohkesi leeko?
lampsi lekuriin
Kannattee olla varovainen ettei mitään sen enempiä tuo juluki täällä, jos sattus exäs täällä pyöriin...Niin on, mutta pakko tästäkin on selvitä.
Huomenna saa kyllä purra huulta oikein kunnolla ja purkaa kiukut vasta lenkin merkeissä, eikä sosiaalitoimistossa...
Tosin tuo exä kyllä taitaa tuon v*ttuilun jalon taidon (kunnianloukkaussyytekin hänellä siitä, mutta se nyt ei tänne kuulu tämän enempää).
Ja juuri näin - itsestänsä yrittää tehdä marttyrin ja sen "hyviksen". Minä olen totta kai se paha osapuoli.
Kiitos!
Niimpä. Ja ku sitä oli vielä kakara, nii eipä siihe muuta tarvittu. Ihan hemmetinmoinen askel ottaa ja soittaa h-lekuriin, mut toi kipu on kamalaa myöski, ku ei auta mikään särkylääke ja puol nassua tuntuu kipuisalta.multa on kans poistettu kaks rautahammasta samasta syystä 70-luvulla
oli se kauheeta
:hug:Niimpä. Ja ku sitä oli vielä kakara, nii eipä siihe muuta tarvittu. Ihan hemmetinmoinen askel ottaa ja soittaa h-lekuriin, mut toi kipu on kamalaa myöski, ku ei auta mikään särkylääke ja puol nassua tuntuu kipuisalta.
pusnus :heat:Pusi pusi!!!
:kiss:
Pusi pusi!!!
hui*spänk*
Juu, en tuon enempää aiokaan paljastaa.Kannattee olla varovainen ettei mitään sen enempiä tuo juluki täällä, jos sattus exäs täällä pyöriin...
Musta tehtiin aikoinaan se the Evil / The Bitch, mutta kylymäpäisyys autto. Jouvvuin ampumaan kaikki väittämät alas, tai no en joutunu, mutta tehein nii ihan varalta.
:heart:pusnus :heat:
:Oteebeen ex on saattanut olla oikeessakin, olen ihan satavarma että osaat tarpeen tullen olla sekä evil että bitch
sun kanssa ei ole leikkimistä
loukkaannu ensin silleen kevyesti mutta anna sitten anteeksi kun olet hetken puntaroinut:O
Tarpeen tullen joo, mut vaan tarpeen tullen.
*miettii loukkaantuuko, mut ei taija viittiä*
Öitä! *some more spänk* :saint:Noh, mä kävin vaan näin pikaseen, mulla olis taas aamuvuoroa joten koisaamaan pitää mennä.. Öitä :kiss: