* S i s u s t u s k u v i a *

[QUOTE="Irene";27675197]Juu, niin on yleiseen makuun sopivaa! Asuttu vasta pari vuotta, joten kaikki on vähän vielä hakusessa![/QUOTE]

Tuo sisustaminen on vähän semmoista kun meilläkin pitää kuunnella vähän kaikkia asukkaita..
 
"Hanna"
Hitsi, aloin miettimään pitäskö munkin maalata noi meidän lavat vielä valkosiks... Äh, miks laitoit tän kuvan, nyt mun on ehkä pakko purkaa koko yläkerran aula että saan kaikki lavat maalattua. :D Harmaaksi vahaaminen oli toinen vaihtoehto mikä mulla oli mielessä. Meillä siis tällainen ratkasu näiden lavojen kanssa yläkerrassa. :)





Matto on vähän rullalla, mutta kokonaisuudesta saa käsityksen kuitenkin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: aurora81
"hmm"
[QUOTE="Hanna";27675792]Hitsi, aloin miettimään pitäskö munkin maalata noi meidän lavat vielä valkosiks... Äh, miks laitoit tän kuvan, nyt mun on ehkä pakko purkaa koko yläkerran aula että saan kaikki lavat maalattua. :D Harmaaksi vahaaminen oli toinen vaihtoehto mikä mulla oli mielessä. Meillä siis tällainen ratkasu näiden lavojen kanssa yläkerrassa. :)





Matto on vähän rullalla, mutta kokonaisuudesta saa käsityksen kuitenkin. :D[/QUOTE]

onko tuo sohva lavoja joiden päällä on patja ja seinää vasten tyynyjä? mistähän noita lavoja saisi? kaikki huonekalut jäivät erossa miehelle ja nyt nukkumapatjan ja lattiatyynyjen kanssa yksiötä asuttaessa on tullut olo että haluankin pitää kalustuksen lattianrajassa, tuo voisi olla aika sopiva tänne.. :)
 
"Hanna"
[QUOTE="hmm";27675809]onko tuo sohva lavoja joiden päällä on patja ja seinää vasten tyynyjä? mistähän noita lavoja saisi? kaikki huonekalut jäivät erossa miehelle ja nyt nukkumapatjan ja lattiatyynyjen kanssa yksiötä asuttaessa on tullut olo että haluankin pitää kalustuksen lattianrajassa, tuo voisi olla aika sopiva tänne.. :)[/QUOTE]

Joo, siinä on vaan vaahtomuovipatja, ja on siinä tyynyjen takana sellainen 20cm korkea kaistale vaahtomuovia selkänojanakin, tosin se ei ole millään tavalla patjassa kiinni. Tuossa ei kyllä ilman selkäsärkyä varmaan nukkuisi, mutta jos laittaa jonkun kunnon patjan niin menee varmasti yksiössä vuodesohvana tai futonin tyyppisenä ratkaisuna.
 

Yhteistyössä