Luin: erektio on sen mukainen...No siis näinhän pääs käymään ja reaktio on sen mukainen, reidet kiiltelee koko sisäosasta, tulvahan tänne tuli:ashamed:
Luin: erektio on sen mukainen...No siis näinhän pääs käymään ja reaktio on sen mukainen, reidet kiiltelee koko sisäosasta, tulvahan tänne tuli:ashamed:
Varsinainen luuska. Ja mikä tuo hirveä yläosa on olevinaan, joku toppi vai?
Miksei mun yvlootaan oo tullu mitään Epäreilua.Ootsä tutkaillu yyveelootaas?
No oletkos itse osallistunu kuvien laittoon, mitäkätä? :OTäällä vain naiset keskenään lähettelee kuvia :O
Mutta sinahan voit korjata asian. :saint:Täällä vain naiset keskenään lähettelee kuvia :O
En tänäänNo oletkos itse osallistunu kuvien laittoon, mitäkätä? :O
:ashamed:Miksei mun yvlootaan oo tullu mitään Epäreilua.
Minä odotan, voin pistää takasinkin:ashamed:
nayttaa... Miehelta!
Sun nimi on Pasi tai Petteri.
Syomaan... parempi idea!!Munkin piti mennä nukkumaan, mutta rupesinkin syömään
Mul kans, voisin vähä syödä pimpelipom, ja sataa sataa ropiseeMulla olis kans näläkä
Kyllähän sitä syyä pitää!Meikä veti pari ruispalaa juustolla ja tuore/maustekurkulla, sitten perunoita ja tonnikalavuokaa (joka sisälsi tunaa, tomaattimurskaa, bataattia, kesäkurpitsaa ja halloumjuustoa. Sipulin unohdin tekovaiheessa, mutta hyvää on ilmankin).
Vittuku en tajunnut ostaa jäätelöä kaupasta enkä ketään tuomaan :/ Huomenna ostan karamellijäätelöä ennen kun lähden kaverille saunomaan ja tsihittelemään.
Mitkä nimet?:ORuispaloja italiansalaatilla Ja edelliselle ettei nyt osunut nimet kohdilleen.