siinäpä Nainen mun makuun :heat:Täs jotain..
siinäpä Nainen mun makuun :heat:Täs jotain..
siinäpä Nainen mun makuun :heat:
:heart:siinäpä Nainen mun makuun :heat:
painu sinäkin sinne mihin toivotin jo valetinkunÄllööö
Herranjumala kun sulla on kapea vyötärö! Ja hyvät tissit...
Jestas..
ei, mä lanseerasin vasta mun ikioman läähätyshymiön:heart:
P.S.Onko sul ärrävika?
Korsetti tekee ihmeita.Herranjumala kun sulla on kapea vyötärö! Ja hyvät tissit...
Tarkottaa varmaan sitä että käyt kuumana?ei, mä lanseerasin vasta mun ikioman läähätyshymiön
:heat:
en muuten painu. Siedä kuin mätäpaisetta; mikä ei puhke vaikka kuinka puristat!!! Buahhahhaaaaaaaa!!!!!!!painu sinäkin sinne mihin toivotin jo valetinkun
sähän luet mua kuin avointa kirjaaTarkottaa varmaan sitä että käyt kuumana?
Okei, mä lanseerasin vasta mun ikioman läähätyshymiön
:heat:
Noihin vaivoihin on lääkettä.en muuten painu. Siedä kuin mätäpaisetta; mikä ei puhke vaikka kuinka puristat!!! Buahhahhaaaaaaaa!!!!!!!
Diapam ja Parabellum? :saint:Noihin vaivoihin on lääkettä.
Noihin vaivoihin on lääkettä.
Ne on sun lääkkeitä. Nyt puhuttiin mun lääkityksestä, mistä joku nobody-palstalainen tuntuu tietävän kaiken. Tai ainakin paremmin kuin minä.Diapam ja Parabellum? :saint:
oireita lievittävä ja lopullinen hoitoDiapam ja Parabellum? :saint:
:saint:oireita lievittävä ja lopullinen hoito
That's what I do. Osaan kyllä paljon muutakin... Hei, eiks nyt olis sun vuoro vilauttaa?sähän luet mua kuin avointa kirjaa
mä vilautin jo, vanhassa ketjussaThat's what I do. Osaan kyllä paljon muutakin... Hei, eiks nyt olis sun vuoro vilauttaa?
*hyppii tasajalkaa ja odottaa innoissaan*That's what I do. Osaan kyllä paljon muutakin... Hei, eiks nyt olis sun vuoro vilauttaa?