P
piski
Vieras
Kyseessä 11kk ikäinen narttu, joka aina enemmän ja vähemmän asioinut sisälle
muutama kuukausi sitten oli sisäsiisti ehkä kuukauden, sitten tuli juoksu ja taaaas liutellaan ja nykyään myös paskotaan sisälle! Tarpeita tulee yöllä, mutta myös päivällä eikä mitään väliä onko käytetty vasta pihalla vai ei. Tekee myös pihalle. Koiraa pidetään eristetyssä alueessa kodinhoitohuoneessa, josta kyllä näkee kodin tapahtumat kokoajan.. Tämä siksi, ettei kuse pitkin taloa, meillä kun lapsiakin. Meille syntyi vauva samoihin aikoihin, kun aloitti taas sisälle teon, mut en usko johtuvan ainakaan vain siitä, on ollut koko sen eliniän niin vaikeaa tuo sisäsiisteys. Mulla ei meinaa enää pinna kestää lähes vuoden ikäisen koiran päivittäistä tarpeiden siivoilua. Alan vihata koko piskiä! Ei helve####!!! Nyt jotain parhaita vinkkejä, pian viedään piikille jos mikään ei ala tehota. On koitettu: pissojen huomioimattomuus, naaman uittaminen, kehuminen ulos tehdessä, paperit se silppuaa, niitä ei voi käyttää.. Makkariin ottaminen yöksi, herättää tällöin keskellä yötä, jota eo myöskään jaksa.. Mitä vielä, tuntuu että kaikki on koitettu eikä tämä lopu muutaku koiran lopettamisella. Itse vihaan tässä kusen hajussa (jo vuosi!!) elämistä, että tekis usein mieli lopettaa tuo omin kätösin
oon hirveä, joo tiedän.