Eipä mikään ihme, ettei monet miehet arvosta naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan yllätyin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan yllätyin

Vieras
Tulin tänne katsomaan, mitä naiset (itsekin sellainen olen siis) ajattelee ja mitkä on päivän polttavat puheenaiheet.

Ihme sontaa tekin jaksatte jauhaa, sivutolkulla. Eikö teillä oikeasti ole elämää tai muita mielenkiinnon aiheita kuin nämä täällä käydyt keskustelun avaukset? Vai onko kokemusta ollenkaan oman pihan ulkopuolelta?

Ja joo, varmasti joku tähänkin haluaa kiivaasti kommentoida:
-ei ole pakko lukea jos ei kiinnosta
-tuun tänne heittämään aivot narikkaan ja relaamaan
-mitä odotat perhekeskeiseltä palstalta?
-mikä vika aiheissa, niitähän on laidasta laitaan?
-olipa hyvä avaus, tuliko parempi mieli?
-pitikö tulla vittuilemaan, eikö parempaa sanottavaa ole?
-tjsp

Huh, onneksi on se punainen rasti ja voin valita, poistunko suoraan vai jäänkö availemaan "käytkö kasalla" tai "suklaatyökalut lahjakse"-ketjuja..

Ei niitä jaksakaan availla, jos vaan sattuisi olemaan joku kiinnostava juttu meneillään mutta harvoinpa on. Täyttä paskaa täällä suolletaan. Kehittävämpää ja viihdyttävämpää on vaikka poliisin sivuilla tai veroviraston sivuilla.

Kannattaa myös pitää mielessä että täällä pyörii naisväestön syvintä pohjasakkaa, työttömiä, yh-äitejä, kaupan kassatätejä ja muita jotka eivät niin älyllään loista ja se näkyy. Joskus tuntuu että kaksi kolmasosaa tästä sakista on täysin aivokuolleita ja loput muuten vain henkisesti jälkeenjääneitä.

[QUOTE="vieras";27664390]Kannattaa myös pitää mielessä että täällä pyörii naisväestön syvintä pohjasakkaa, työttömiä, yh-äitejä, kaupan kassatätejä ja muita jotka eivät niin älyllään loista ja se näkyy. Joskus tuntuu että kaksi kolmasosaa tästä sakista on täysin aivokuolleita ja loput muuten vain henkisesti jälkeenjääneitä.[/QUOTE]

On pakostakin enemmän kuin kaksi kolmasosaa. Lähes kaikki on aivokuolleita hyeenoja, tupsupipo päässä huulet ankka asennossa röökiä vetäviä kurttunaamasia wannabe pissiksiä.

Eli ymmärränkö oikein, jos käyn palstalla mulla ei voi olla muuta elämää?

Ja oletko muuten tietoinen että nää tyhjäpäät täällä on niitä aivan samoja ihmisiä joita sä tapaat siellä mielenkiintoisessa arjessasi? *käy katsomassa peilistä lukeeko otsassa kaksplus vaiko sittenkin mitäsnyt*

Eli ymmärränkö oikein, jos käyn palstalla mulla ei voi olla muuta elämää?

Ja oletko muuten tietoinen että nää tyhjäpäät täällä on niitä aivan samoja ihmisiä joita sä tapaat siellä mielenkiintoisessa arjessasi? *käy katsomassa peilistä lukeeko otsassa kaksplus vaiko sittenkin mitäsnyt*

Arkielämässä ei vaan jostain kumman syytä tule vastaan näitä aivokuolleita hyeenoja. Täällä kyllä.

[QUOTE="vieras";27664413]Joillakin on nyt kyllä nuttura liian kireellä, eiks himas heru enään ja ahistaa..?[/QUOTE]

Tai sitten voi löytyä yksilöitä, joille tällaiset palstat ei vaan iske? Jutut täällä on aivan liian hölmöjä, yksinkertaisia ja ihmiset lähinnä säälittäviä? Oma tyhmyys on kieltämättä vaikea kohdata ja hyväksyä.

Itse kuulun siihen porukkaan, joka toistamiseen vierailee palstalla ja ihmettelee että mitä helvettiä Suomen naisille on tapahnut, ei tässä voi olla läpileikkaus meidän kansasta.

[QUOTE="vieras";27664411]Arkielämässä ei vaan jostain kumman syytä tule vastaan näitä aivokuolleita hyeenoja. Täällä kyllä.[/QUOTE]
Mietippäs mistähän kumman syystä? Osaatkos yhtään arvata?

Tiedä millasia kaksplussan aivokuolleita hyeenoita sunkin seurueestasi paljastuisi....

Mietippäs mistähän kumman syystä? Osaatkos yhtään arvata?

Tiedä millasia kaksplussan aivokuolleita hyeenoita sunkin seurueestasi paljastuisi....

Kovin olet puolustuskannalla. Ei kai kivi osu omaan nilkkaan?

Sanoppas, miksi ihminen jonka kanssa mä vietän aikaa ja keskustelen "normaalien" ihmisten asioista päivät pitkät, muuttuisi netissä tyhjäpääksi joka tappelee lasten vaatteiden merkistä tai muusta joutavasta bullshitista? Kykenemättömäksi aloittamaan keskustelua muusta kuin joululahjoista tai lastenteosta?

Ei hemmetti mikä provoaja iski.
Oli sitten ihan pakko "alentua samalle tasolle" ja laskeutua tänne asti tekemään oman topikkinsa
ja kertoa tämä havaintonsa, ei enää kestänyt olla tarkkailijan roolissa kenties?
Koki niin tärkeäksi asiansa tulla nollaamaan jokainen, joka hänen mielipidettään vastaan olisi tästä asiasta hänen topikissaan.. :D

[QUOTE="vieras";27664480]Tajuattehan, että samalla kun haukutte palstailijoita, olette itse yksi heistä?

No juu :) Loistava ketju, kiitos siitä.[/QUOTE]

Dude, yritähän saada pointista kiinni. Sun repliikkis on niin vanha ja nähty, eikä se edes pidä paikkaansa tässä ketjussa..joten yritähän keksiä originelli ja kohteensa löytävä vastaus ennenkuin alat hekumoimaan ylimaallisella älylläsi :D :D

Kyllä täällä on välillä ihan mukaviakin keskusteluja. Ja riittää niitä idiootteja tuolla reaalielämässäkin, siellä vaan pidetään se turpa kiinni, niin et tiedä mitä ne kaikki muut ihmiset ajattelevatkaan.

Minun mielestäni voi kyseenalaistaa myös sen oman erinomaisuutensa, jos täytyy mennä vierailemaan eri palstoille ja huomattuaan että ne eivät itseä miellytä, kokee asiakseen aloittaa ketjun jossa haukkuu kaikki palstalaiset typeriksi samalla vähän itseään kehaisten. Itse asiassa ihan samaa settiä mitä täällä näkee joka päivä. Taitaa aloittaja sittenkin sopia oikein hyvin tälle palstalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Tässäpä varsinainen Sherlock;27664504:
Dude, yritähän saada pointista kiinni. Sun repliikkis on niin vanha ja nähty, eikä se edes pidä paikkaansa tässä ketjussa..joten yritähän keksiä originelli ja kohteensa löytävä vastaus ennenkuin alat hekumoimaan ylimaallisella älylläsi :D :D

Hmm, mikä siinä ei pidä paikkaansa? Jos kirjoittaa palstalle, ei ole osa palstaa? Vai että tämä ei ole loistava ketju?

Mutta kiitos palautteesta, oi sinä itse originellius. Minä nolo, yksinkertainen, vanha, nähty ja tyhmä pieni dude pyydän anteeksi, kun kehtasin avata pienen typeryyksiä suoltavan suuni ketjussa, jossa Sinä suvaitset vierailla. Nöyrät pahoitteluni.

Yhteistyössä