Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
tavoite on tavoite ja käytäntö on käytäntö

jos on pannut toisen kanssa tuhansia kertoja niin on matemaattinen selviö että siihen joukkoon mahtuu erikoisen hienoja kertoja mutta myös rutiinisuorituksia
Tätä juuri ihmettelen, kun näistä kommenteista tulee se käsitys, että melkein puolet olisi sitä jotain huonompaa seksiä. Mä olen ajatellut, että normaalia olis joku kolmen prosentin luokkaa sitä huonompaa. Nyt sit moni suosittelee tytsiäkin kokeilemaan seksiä, mutta miksi, jos se ei edes ole kummoista...

Tätä juuri ihmettelen, kun näistä kommenteista tulee se käsitys, että melkein puolet olisi sitä jotain huonompaa seksiä. Mä olen ajatellut, että normaalia olis joku kolmen prosentin luokkaa sitä huonompaa. Nyt sit moni suosittelee tytsiäkin kokeilemaan seksiä, mutta miksi, jos se ei edes ole kummoista...
missä kohtaa puhuttiin huonosta seksistä, ei seksi välttämättä huonoa ole, vaikkei se taivaiisiin räjäyttäisikään joka kerta.

Ja oikeastaan, jos sille sellaiset odotukset asettaisi, toisi se koko seksielämälle paljon suuremmat paineet.

minkä kukanenkin laskee huonommaksi, kai toi 3% voi pitää kutinsa jos huonoksi tulkitaan jotain sellaista että koko puuha menee aivan reisille

"xxxx"
No mun mielestä (ja tämä on siis vaan minun oma mielipiteeni) ei oikein voi kauhealla asiantuntemuksella puhua asiasta, josta ei itsellä ole minkäänlaista kokemusta. Tai ainakin keskusteluun tulee enemmän syvyyttä, jos on edes joku haisu mistä puhuu, muutenkin kun kirjojen ja lehtijuttujen, elokuvien tai omien kuvitelmien perusteella. Ihminen on uskottavampi kommentoidessaan jotakin asiaa josta on omakin kokemus, varsinkin jos puhutaan seksistä, joka jokaisella ihmisellä on omanlaistaan. Ja tähän alkuperäiseen kysymykseen: En ajattele oikeastaan mitään. Ehkä, että onpas ollut kerkiävä ihminen. Minusta jokaisen ihmisen, oli mies tai nainen, seksielämä on ihan oma asia.

"vieras"
No en minä vain saa näistä kommenteista sitä käsitystä, että jopa puolet on huonompaa seksiä. Mitkä kommentit sulle kertoo niin?

Mutta jos on viriili seksielämä, oli se sitten parisuhteessa tai irto-sellaisissa, niin ihan varmasti joukkoon mahtuu niitä ei-niin-tajunnanräjäytyskertoja. Meilläkin mun miehen kanssa on takana aika monta kertaa ja esim. lapsen yrityksen aikoihin kun piti ovulaation aikana hässiä päivittäin/joka toinen päivä eli ihan aikataulun kanssa niin valehtelisin, jos sanoisin että jokainen kerta räjäytti tajunnan ja aiheutti ilotulituksen... :D

Mutta ei se silti tarkoita, että mikään kerta huono oli. Ainahan se on ihanaa kun saa oman kullan kanssa pussailla ja olla lähekkäin, vaikkei tajuntaa veisikään.

Yhdenillanjutuissa taas haluaa enemmänkin ne tarpeensa tyydyttää ja nähdä edes tähtisädetikkuja (vaikkei ilotulitusta tuliskaan), huonoja kokemuksia niiden joukossa on pari ihan sen miehen kokemattomuuden vuoksi. Onnekseni kuitenkin yleensä vastaan on osunut kaveri, joka osaa hommansa, jolloin kumpikin on saanut tyydytyksensä.

[QUOTE="vieras";27641694]Voi lapskulta kun kyse on PANOISTA!! Ei mistään helketin romansseista. En minä odota yhdenillanjutulta mitään kukkapuskaa ja sukluutilevyä, minä odotan kankeaa keppiä ja osaavia käsiä ja kieltä.

Ja edelleen, kun sulla ei ole hajuakaan siitä mistä puhut, niin lopeta jo. Ja mulla on ollut lähes 70 eri miestä, eikä kkukaan ole työntänyt pari kertaa ja lähtenyt. Että enköhän minä nyt kuitenkin hiukkasen enemmän tiedä, mistä puhun, kun mulla on KOKEMUSTA. Ääliö... sori nimittely, mutta en kyllä nyt muutakaan sanaa keksi.[/QUOTE]

Siis ihminen ei ole minkään arvoinen, jos sen kanssa ei seurustele? :O Kirjoitustyylisi on aika hemmetin ala-arvoinen ja kypsymätön, että onpas rakentavaa keskustella tästä kanssasi. Jos osaat lukea niin en missään vaihessa puhunut kukkapuskista, huoh. Nimenomaan, odotat hyvää seksiä. Onko se hyvää seksiä, jos seksikumppani ajattelee siinä aktissa vain omaa tyydytystään? Ilmeisesti kuvittelet, että vain sinä-sinä-sinä olet tässä oikeassa. Miksi mitätöit niiden irtosuhdekokemukset, jotka eivät halua itsekästä seksikumppania?

Olisin tässä Luniksen kanssa vähän samantyylisillä linjoilla, eli oikeasti voisi olla aika hyvä, jos pääsisit kuitenkin aloittamaan. Koska tosiaan siinä on oikeasti riski pudota aika korkealta, jos lataa siihen hirveästi oletuksia, ja sinähän lataat, jos et nyt aktille itselleen niin myös niille toisen ihmisen tunteille. Mitä jos mies onkin tyly seksin jälkeen vaikka olisi ollut aiemmin mukava?
Täh? Miksi ihmeessä kuvittelet, että olisi todennäköistä, että ihminen, johon olen rakastunut ja jonka kanssa olen seurustellut, olisi tyly seksin jälkeen? En nyt ihan ymmärtänyt.

Niin, mietin miten nyt asettaisin sanani, ettei se kuulostaisi sellaiselta täti neuvoo tytsiä ; että käypäs kuule pikkuisen paneskelemassa niin realiteetit astuu kehiin. Niin en sano, mutta olen samoilla linjoilla siinä mielessä, että pelkään, että jos seksille ja parisuhteelle asettaa ihan suunnattoman suuret odotukset putoaa korkealta. Enkä nyt puhu minäkään mistään maatasyleilevän orgasminodotuksesta... vaan siitä, että jos odottaa liikaa siltä ns. henkiseltä puolelta. Jos asettaa liiaksi odotuksia sille, miten se toinen tuntee ja reagoi. Ja uskallan sanoa tämän, koska sieltä kuplasta olen joskus pudonnut itse alas.. ettei elämä aina ole sitä barbie-leikkiä, jossa voisi sanella sen, että tää sanois näin ja tuntis näin ja se sanois sitten niin ja tuntis niin. Joskus seksi on vaan ihan peruspikapanoa, tarpeitten tyydyttämistä, eikä mitään suurta sielujen sinfoniaa.
Miksi näin moni kuvittelee, että mulla on jotain tietynlaisia odotuksia? Tai etten osaisi valita sopivaa kumppania? Mulle jo ensisuudelma oli aivan ihana kokemus (henkisesti ja fyysisesti) ja vain siksi, että se tapahtui oikean ihmisen kanssa. Mä en välttämättä voisi olla epäromanttisen ihmisen kanssa suhteessa. Sitäpaitsi mä en tarvitse siihen romantiikan kokemiseen kuin oman pääni. Voin romantisoida tilannetta vaikkei toinen ajattelisi siinä tilanteessa samoin.

Kepsis
[QUOTE="nuuh";27642954]Miksi niitä pitää laskea? Mulla ei ole hajuakaan monta mulkkua on tullut nähtyä.[/QUOTE]

Itse olen yrittänyt laskea tuota numeroa kun sitä on kysytty minulta, mutta en oikeasti ole koskaan saanut sellaista numeroa mistä olisin oikeasti varma.

Ja minulla se numero jää siihen 10 kieppeille, saattaa olla muutama enemmän tai ei.

Vaikeaksi asian tekeekin juuri se kun ei laske ihmisiä elämässään/menneisyydessä sen mukaan kenet on "kellistänyt". Kyllä jokainen intiimi suhde on ollut oma itsenäinen asiansa jossa se ihmisen mieleen jääminen on pääosin muista syistä johtuvaa kuin itse seksin harrastamisen, vaikka joitain yksittäisiä tapahtumia siltä saralta muistaisikin, harvemmin ne liittyy siihen siltikään.

[QUOTE="vieras";27642389]:D ounou. Mun mielestä tytsi puhuu rakastelemisesta ja minä panemisesta, seksin fyysisestä puolesta.[/QUOTE]

Juu, en puhu. Eihän rakastelu ole edes mahdollista yhden illan tuttavuuden kanssa. Hyvin harvinaista ainakin. Ehkä me tarkoitetaan sillä itsekkyydellä eri asiaa. Mun mielestä irtosuhteissakin pitäisi olla tavoitteena, että molemmat nauttii. Miehellehän on hyvin helppoa ajatella seksissä vain itseään, kuten totesitkin.

Kepsis
Juu, en puhu. Eihän rakastelu ole edes mahdollista yhden illan tuttavuuden kanssa. Hyvin harvinaista ainakin. Ehkä me tarkoitetaan sillä itsekkyydellä eri asiaa. Mun mielestä irtosuhteissakin pitäisi olla tavoitteena, että molemmat nauttii. Miehellehän on hyvin helppoa ajatella seksissä vain itseään, kuten totesitkin.

No onhan :D Kyllä sitä ihmiset edelleen osaa rakastua "ensi silmäyksellä".

Ja se on aika vanhentunut konsepti yleistää niin että mies on se joka ajattelee seksiä seksinä ja nainen ei.

Se on yksilöllistä. Kaikki ei myönnä todellisia tarkoitusperiään ja jotkut on hyvin avoimia siitä. Itse olen tuosta seksin harrastamisen merkittävyydestä jutellut monenkin ihmisen kanssa ja kyllä se on ollut jo pitkään suuntaus että ihan samalla tavalla naiset harrastaa seksiä vain siksi kun halusivat seksiä, kuin miehetkin.

Sitä minä en ihan ymmärrä, mitä merkitystä on "jossain tuolla ulkona" keskenään toimivien ihmisten päänsisäisillä motiiveilla???

Ja se on aika vanhentunut konsepti yleistää niin että mies on se joka ajattelee seksiä seksinä ja nainen ei.

Se on yksilöllistä. Kaikki ei myönnä todellisia tarkoitusperiään ja jotkut on hyvin avoimia siitä. Itse olen tuosta seksin harrastamisen merkittävyydestä jutellut monenkin ihmisen kanssa ja kyllä se on ollut jo pitkään suuntaus että ihan samalla tavalla naiset harrastaa seksiä vain siksi kun halusivat seksiä, kuin miehetkin.
No toki, mutta keskustelimme nyt lähinnä "tunteettomasta" seksistä.

"mies"
[QUOTE="vieras";27620967]Ehkä se vain tykkää harrastaa seksiä, eikä ole vakituisessa suhteessa? Nunnaksiko pitäis ruveta? Minkä takia?[/QUOTE]

Onko todella vain musta tai valkoinen eli joko nunna tai huora? Yrittäkääs naiset oikeesti vapautua tästä kahtiajaosta. Eräs keino siinä on perehtyä muiden maiden naisten ajatuksiin, arvoihin ja toimintaan.

Sitä minä en ihan ymmärrä, mitä merkitystä on "jossain tuolla ulkona" keskenään toimivien ihmisten päänsisäisillä motiiveilla???
No eihän sekään ole ns. multa pois, jos joku pettää kumppaniaan tai huijaa seksikumppania väittämällä olevansa rakastunut, mutta haluaakin oikeasti vain seksiä, mutta otinkin kantaa siihen, mikä mielestäni on epäeettistä. Jos siis irtosuhteista jotain sellaista pitäisi löytää. Monien mielestä on väärin huijata toiselta seksiä lupaamalla jotain enemmän, minusta on väärin myös käyttäytyä irtosuhteissakin niin itsekkäästi, ettei huomioi sitä toista siinä aktissa lainkaan. Tämä ei tietysti tarkoita, että kaikki irtosuhteet olisivat epäeettisiä tai, että tommonen olisi yleistä. Eiköhän suurin osa halua, että molemmilla on kivaa.

"mies"
Ja vaihtelua on sitten se, että välillä tehdään vähän pahaa ruokaa... Ok.
Et taida ymmärtää, että seksi ei voi olla aina hyvää sinusta. Tuollainen käsitys seksuaalisuudesta vastaa lähinnä dildolla itsensä tyydyttämistä. Ei se toinen ole sinun toiveidesi noudattaja pilkulleen ja ilman kompromisseja. Sinun itsesi täytyy joustaa myös. Elämään ei kuulu täydellisyys vaan toiminta (draama), joka tarkoittaa että seksinkin laatu vaihtelee - aivan kuten yö on vastapaino päivälle jne.

Mä taidan jopa useammin törmätä miehiin, jotka haluavat seksiä vain tunteiden kanssa kuin naisiin. :D

Kepsis
Mä taidan jopa useammin törmätä miehiin, jotka haluavat seksiä vain tunteiden kanssa kuin naisiin. :D
Kannattaapa ottaa ihan sekin huomioon että yhteiskunta on muuttunut parin vuosikymmenen aikana aika paljon sosiaalisesti, jopa suomalaiset nykyään on paljon puheliaampia ja sosiaalisempia ja jopa sosiaalisesti älykkäämpiä tuolla ulkomaailmassa kuin minun nuoruudessa.

Tämä johtaa myös väistämättä siihen että ei ole erikoista löytää läjä miehiä jotka ymmärtää että sitä seksiä jos haluaa joutuu mukailemaan naisen mieltymyksiä ja näkökulmia. Joskus näkemään jopa jonkin aikaa vaivaa sen eteen että sitä seksiä saa.

Se ei silti tarkoita sitä että mis olisi oikeasti samoilla linjoilla sinun kanssa, saattaa ajatella toki samalla tavalla, mutta ei välttämättä sinusta. Jokainenhan joka suhteeseen haluaa oikeasti, tarvitsee jonkinlaisen tunnesiteen, jos ei ole kulissiliitosta kyse. Mutta jokainen ihminen joka vastaan tulee ei ole sellainen jonka kanssa sen siteen haluaa edes, mutta seksi voi olla ihan toinen juttu.

Kannattaapa ottaa ihan sekin huomioon että yhteiskunta on muuttunut parin vuosikymmenen aikana aika paljon sosiaalisesti, jopa suomalaiset nykyään on paljon puheliaampia ja sosiaalisempia ja jopa sosiaalisesti älykkäämpiä tuolla ulkomaailmassa kuin minun nuoruudessa.

Tämä johtaa myös väistämättä siihen että ei ole erikoista löytää läjä miehiä jotka ymmärtää että sitä seksiä jos haluaa joutuu mukailemaan naisen mieltymyksiä ja näkökulmia. Joskus näkemään jopa jonkin aikaa vaivaa sen eteen että sitä seksiä saa.

Se ei silti tarkoita sitä että mis olisi oikeasti samoilla linjoilla sinun kanssa, saattaa ajatella toki samalla tavalla, mutta ei välttämättä sinusta. Jokainenhan joka suhteeseen haluaa oikeasti, tarvitsee jonkinlaisen tunnesiteen, jos ei ole kulissiliitosta kyse. Mutta jokainen ihminen joka vastaan tulee ei ole sellainen jonka kanssa sen siteen haluaa edes, mutta seksi voi olla ihan toinen juttu.
Totta. Erot on kuitenkin varmasti kaventuneet nykyään, kun naisillekin "sallitaan" aktiivisempi seksikäyttäytyminen. Naisethan ovat tulleet muutenkin "miesmäisemmiksi", esim. ovat väkivaltaisempia ja käyttävät päihteitä aiempaa enemmän.

Yhteistyössä